Bedankt voor je lieve reactie. Maak me ook nog geen zorgen hoor. Heb wel sinds vandaag meerdere keren zo'n gekke steek rondom mijn vagina. Iemand die dit herkent? Doet niet echt zeer maar meer een onaangenaam gevoel.
Nog anoniem.. Sterkte en fijn dat je de kracht hebt gevonden om er iets aan te gaan doen! Hoop voor je dat het lukt!
Ik heb de hele week steken en krampen in en rond mijn vagina en darmen gehad. Ik heb zelf een vermoeden dat het door de utro komt, of het echt daardoor kan komen wil ik nog navragen, heb vrijdagmiddag de laatste gebruikt en nu sinds vandaag begint het af te zakken
Wat jammer dat de icsi poging niet is gelukt Ik vind het knap van je dat je hulp gaat zoeken voor het stoppen met roken. Ik ben er van overtuigd dat dat gaat helpen. Heel veel succes!
Dankjewel, ik zal wel moeten, zal zwaar worden dat weet ik zeker, zie er als een berg tegenop. Maar ik ben blij dat ik er hulp bij kan krijgen, heb ik echt nodig.
Ongi is nooit leuk, maar in ons geval zijn we nu natuurlijk blij heel fijn voor je, heb je ook gelijk weer vooruitzicht en wij gaan natuurlijk duimen voor n plakkertje ❤️
Wat balen dat het niet gelukt is. Stoppen met roken is zeker heel goed idee. Ik heb ook aantal jaren gerookt en 2 jaar geleden gestopt. De eerste week had beetje hoofdpijn, maar ging elke keer slapen. Dit om het afkick proces door te staan! Ook wat kilootjes erbij gekregen, maar dat maakte mij niks uit. Ik was al lang blij dat ik van de ellende afwas. En je gaat je zeker 1000% beter voelen. Alle hoofdpijn en alles wat erbij hoort is niet leuk, maar zeker moeiten waard. Je weet waar voor je het doet en dat is zeker moeiten waard. Heel veel succes
Ojeee.. Ik heb typische 'Ik ga binnenkort ongesteld worden hoofdpijn' Wel wat vroeg, normaal pas meestal 1 a 2 dagen voor ongesteldheid. Als ik dat ga worden verwacht ik dat pas vanaf woensdag. Nu maar lekker slapen en dan morgen maar weer verder zien..
Gaat wel goed hoor. Nee weet nog niks, morgen moet ik weer terug om bloed te prikken en een echo. Ik hoop heel erg dat morgen het hcg dalende is en dat mijn lichaam het zelf oplost. Hoe is het met jou?
Hij wordt zeker niet lichter!! Zo spannend, hoop het zo voor je!! Nog anoniem wat goed dat je hulp gaat zoeken!!
Als je 11 en 13 dpo onder elkaar legt lijk ik een kleine oploop te zien, spannend, ik hoop het voor je
Weer een mooi en spannend vooruitzicht voor je. Gaan ze je volgen met echo's of moet je alleen ovulatietestjes gaan doen?
@Jess89 vervelend dat je nog zo een nasleep hebt van de miskraam, hopelijk knapt je lichaam alles zelf op! @Nog anoniem ah rot zeg dat het niet gelukt is, dikke knuffel voor jou! Goed van je dat je gaat stoppen met roken, snap dat het best lastig zal zijn maar het gaat je lukken!! @Luna87 hij lijkt wat op te lopen, ik hoop het zo voor je !