Dank je! Als ie goed ontdooit en blijft plakken ben ik uitgerekend op mijn verjaardag. Dat zou een bizar mooi kado zijn. Ahhhh nou ja, kans op succes blijft klein maar ik mag dromen toch
Nee was toen ook schoon en zat niets in mijn eileiders. Ik ga het proberen terug te zoeken. Even kijken in welk topic ik toen kletste! Hier trouwens vanochtend een testje gedaan en deze is duidelijkere dan vrijdag. Maar echt niet duidelijk genoeg voor zo een leuke zwangerschap en toch ongesteld hoor. Maar wel irritant, wil dan nu ook gewoon een witte test en door.
Even opgezocht had toen 27-12 testdag en licht bloedverlies. Hcg was rond de 60 wat te weinig was (volgens ziekenhuis). 3-1 weer hcg geprikt, gestegen tot 104. 10-1 weer hcg geprikt, gestegen naar 268. 17-1 echo alles schoon, baarmoeder, eierstokken en eierleiders. 20-1 ongesteld geworden. 24-1 hcg 11 moest hierdoor nog eens extra maand wachten. Ik ben ergens tussen 27-12 en 3-1 wel een stolsel verloren maar verder niet echt ongesteld geweest tot 20-1. Uiteindelijk wel uit zichzelf gezakt, maar nooit zo hoog geweest als dat van jou! Hoop dat het snel gaat zakken.
Een update van vanmorgen. Vannacht twee keer wezen plassen, dat was niet zo handig. Mijn urine was dan ook erg licht.. Hij lijkt dan ook iets lichter, toch?
Hey @Kaaat wat een vervelende ervaring. Maar dat je nu ook weer oplopende testen hebt is ook niet fijn. Ik hoop dat het snel gaat teruglopen... Sterkte.
Heel moeilijk! Helemaal omdat ik dus ook nog twee keer naar de wc ben geweest vannacht. Nouja, maar weer wachten tot morgenochtend! Lastig hoor, zo geduldig zijn.
Hij lijkt lichter idd Luna, maar wat al gezegd wordt het zou nog niets hoeven zeggen, we duimen nog door voor je! Thirza dankjewel helaas alle ervaring al op zak, hihi. Vanochtend weer getest en volgens mij wel lichter, maar we waren heel laat wakker dus geplast gekeken en in de auto gesprongen naar werk. Dus straks maar even kijken thuis. Hoop dat het snel wit is.
Dat je vannacht 2x naar de wc bent geweest maakt niets uit. Zolang je maar niet hebt gedronken daarna. Je zou denken dat je urine alleen maar geconcentreerder is dan Ik vind hem ook ietsje lichter, maar oploop op action met 1 dag verschil vind ik altijd moeilijk te zien. Hopen voor een donkerder streepje morgen!
Ik kon het niet laten, sinds 14.00uur niet meer gedronken en niet meer geplast. Deze is van net.. volgens mij toch weer duidelijker? Ter vergelijking de foto van zondag er ook bij (staat 13 op)..
Ohhhh dat zou super leuk zijn en heel erg bijzonder!! Dromen mag zeker over zoiets dat maakt het wat leuker allemaal deed ik 2 jaar geleden ook, leek me super leuk om te bevallen rond mijn verjaardag maar was 17 dec uitgerekend. 17 november was ik jarig en 4 dagen later was ons zoontje geboren mooiste verjaardag kado ooit!!
Nou weer een domper hier hoor Moet weer stoppen met spuiten omdat er nu maar 2 echt aan het groeien zijn en de rest blijft weer stil liggen... Dus we zijn weer terug bij af. Heb zo een idee dat orgalutran niet zo goed bij mij reageert. Met cetrotide had ik dit helemaal niet. Dus ga morgen eens met de arts bellen wat nu het slimste is om te doen. Ga vragen voor cetrotide en 100eh gonalf prikken en dan maar goed in de gate houden en snel verlagen als het teveel word.