Dat zijn een mooi aantal zeg! En dat er niet meer worden voor overstimulatie. zo dat zijn er veel zeg, hoop met je mee
Mij lijken de wachtweken ook slopend. Nu heb ik het idee nog nuttig bezig te zijn door het prikken enzo. Na de tp rest er niets anders dan wachten.
Ik spuit Rekovelle, is ingesteld op mijn gewicht en amh waardes dus zou in principe precies goed moeten zijn voor mij, maar reageer wel erg sterk erop nu. Zolang het er niet meer worden kan het hopelijk zonder problemen doorgaan.
Jeetje, dat is wel heel erg veel. Gelukkig houden ze het verder goed in de gaten. Hopelijk heb je vrijdag een minder groot aantal rijpe eiblaasjes. Spannend
Dames met al ervaring, hoeveel dagen zat er meestal bij jullie tussen de eerste echo en de tweede echo voor de follikelmetingen?
Spannend allemaal weer. Ik ben nu sinds vrijdag bezig met Rekovelle en moet daar vanaf woensdag Fyremadel bij gaan spuiten en dan vrijdag weer voor de eerste echo naar Nijmegen. Wij zijn onlangs voor het eerst oom en tante geworden (Peetoom en peettante zelfs). Heel leuk maar heel erg dubbel. Ik vind het toch moeilijker dan gedacht.
Spannend. Jij bent ook bij het Radboud onder behandeling dus? Ik ook. Fijn om te weten! Oh dat lijkt mij ook heel moeilijk hoor, je wilt zelf ook zo graag.. en wacht al zo lang.
Ik ben weer thuis na de punctie Er zijn 5 eicellen uit de 6 follikels gehaald, dus ik ben tevreden. Het sperma was na bewerking 3,5 milj. dus ook goed! Woensdagochtend moet ik bellen of er een bevruchting is en als dat zo is heb ik donderdag de tp. De punctie vond ik meevallen. Er waren natuurlijk niet zo veel follikels dus dat scheelt denk ik ook wel. Het was vooral een vreemd gevoel met af en toe een beetje pijn, maar goed te doen! Ik heb nu wat last van mijn baarmoeder/eierstokken maar lig op de bank met een kruikje dus goed voor elkaar. Nu afwachten!!
@Siepie85 spannend hoor! Mooie score zo!!! @Wensmama2019 wow!!! Dacht dat ik al veel had met 30 maar hoop genoeg eitjes bij de punctie. Toch word ik bang brrrr hoop echt dat die kleintjes mee gaan doen die nu 9.4 en 10.4 mm waren. 6 is wel wat weinig voor mijn doen. En eerlijk is eerlijk , als wij €2500,- op tafel moeten leggen wil ik ook wel iets meer risico nemen zoals eerder met meer hormonen maar blijft vertrouwen hebben!!!
Spannend hoor!!! Ik hoop op mooie bevruchtingen. Lekker jezelf verwennen en goed drinken is belangrijk
Groot gelijk Tess. Wij moeten ook de poging volledig zelf betalen en ben blij met de 225eh die we mogen spuiten! En onze meevaller is; Indien overstimulatie is er nogsteeds een terugplaatsing mogelijk, omdat mijn vrouw stimuleert en ik de terugplaatsing krijg @Diesel2013 wow! 5 eitjes uit 6 is helemaal top. Nu twee spannende dagen, probeer goed uit te rusten!
Dat is voor jullie idd een meevaller! Daarom prik ik dus 137.5 ipv 150 want ik mag dus in t zkh waar ik nu zit geen terugplaatsing met overstimulatie zoals de vorige keren, ik hamer er wel erg op want ik werd altijd daarvan zwanger, nooit van cryo’s. Wie weet nu wel goede cryos (waren altijd wel goed met ontdooien alleen toen geen idee ivm afwijking)
Fijn dat het is meegevallen!! 5 eicellen is een mooie score Nu hopen op goede bevruchtingen en lekker rustig aan inderdaad!