Dit is een hele mooie test! Gefeliciteerd ❤️ Na welke tijd zijn jullie de mmm in gegaan? Wat fijn dat het nu gelijk raak is! Heerlijk genieten nu
Dank je wel! Ik ben begonnen met het reguleren van de cyclus. Ik hoor 10 mei wanneer ik de stimulatie mag beginnen Ik krijg tussendoor ook nog wat aanvullend onderzoek. Ben jij al begonnen met stimuleren voor een nieuwe poging?
Wat verschrikkelijk lief! Dank je wel ❤️ Wat jammer dat de vorige poging niet gelukt is. Zeker omdat je wel iets lichts zag op de zwtest toch? Hebben ze dat nog gecontroleerd met een bloedtest in het ziekenhuis? Op 1 mei krijg je te horen wanneer de terugplaatsing is? Mag ik mezelf op het lijstje zetten? Ik houd van lijstjes die met de tijd steeds meer roze worden
@Luna87 : Gefeliciteerd meid! Prachtige test hoor. @Namar : ik heb idd nog een bloedtest gedaan via de huisarts en deze was negatief. Streepjes zouden ook nog pregnyl geweest kunnen zijn denk ik. Idd 1 mei hoor ik hoe alles verder gaat als mn bms er mooi uitziet natuurlijk Zeker mag je op het lijstje erbij !
Nee denk het niet alleen diarree al zo lang ik het gebruik. Dus denk dat dat alles is. Verder gaat t goed. En kruipt de tijd weer langzaam naar 1 mei