Een mooie oogst, en fijn dat de punctie is meegevallen. Had je ook pijnstilling? Morfine ofzo? Spannend hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt
Geen morfine maar pethidine en dormicum (rustgevend middel). En later inwendig wat verdoving. Weet jij wat jij krijgt?
Ja, ik krijg morfine, wilde geen roesje want wil het enigzins bewust meemaken, voor zover dat kan als je morfine hebt
Ik heb ook niet alles meegekregen idd, was een klein beetje van de wereld Het is idd wel bijzonder om te zien hoe het gaat, mooi om dat te volgen
Pethidine is ook morfine alleen dan een prik inplaats van infuus en deze werkt gem 30-60min. Ik zag heel veel reacties en zal zo even met de laptop wat uitgebreider reageren als hier de kleine draak op bed ligt!
Ja, daarom, en misschien maak ik het maar 1 keer mee. Spannend hoor allemaal. Echt fijn dat we hier allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Toch fijn om die ervaringen met elkaar te kunnen delen. Al is het voor mij nog wel lastig om iedereen te onthouden etc maar gelukkig hebben we nu een overzichtelijk lijstje. Ik ben wat dat betreft echt een zeef hahaha
Ik heb zelf altijd een morfine prik in mijn pil gehad en dan eerst even inwerken (laatste 2x kreeg ik zelfs een hand massage voor t inwerken van de morfine, nou was helemaal wappie!!!) Nu krijg ik in Leiderdorp een morfine infuus dus vind t wel spannend. Prikken beneden voor verdoving zou ik zelf noooooit willen lijkt me dood eng haha
Ik heb ivm afwijkende cellen bij een uitstrijkje een colposcopie gehad (ze branden dan de afwijkende cellen weg). Ik kreeg daarvoor ook een verdoving van binnen en heb daar werkelijk helemaal niks van gevoeld
@JosjeM ja bizar he dat je allemaal van die klachten krijg meestal als je gaat stimuleren wordt dat wel minder! Bij mij had ik donderdag de eerste echo en nu maandag de tweede dus 5 dagen. @Nog anoniem, snap dat je vindt dat 15 er goed uit ziet, maar ik ben als de doods dat ik woensdag weer verrassing er doen er nu weer meer dan 20 mee krijg. Hoop echt dat dat niet het geval is want toen maar 5 bevrucht en overstimulatie en 3 miskramen de vmks meegeteld. Dus nu graag max deze 15 en dan 10 bevrucht ofzo en geen overstimulatie! @Wensmama2019, oestradiol als dit te hoog is dan doen er toch stiekem meer eiblaasjes mee dan gepland, bijv toen ik er 45 had was deze meer dan 31000 en hij mocht nu max 13000 zijn anders zou ik sowieso al te horen gekregen hebben dat ik geen tp zou krijgen. Eerlijk gezegd schrik ik heel erg van de hoeveelheid eiblaasjes die je zegt die nu meedoen. Bij ons blazen ze dat dan echt af en krijg je uberhaupt geen terugplaatsing. Of weten ze nog niet dat deze 35 allemaal mee gaan doen? Ik heb nu een keer overstimulatie gehad toen ik zwanger bleek en dat is echt hel om het zo te zeggen. @Mauzy82 dank je, ik hoop idd dat dit het blijft! @LisaW27 ja dat soort nieuws is heel mooi maar blijft ook weer voor jezelf confronterend hopelijk mag dit traject jullie ook zulk moois geven! @Diesel2013 wat fijn in ieder geval 5 die in de race zijn, hopelijk een 100% score qua bevruchting! En idd ik heb een punctie gehad van 6 en die was een stuk beter te doen dan die van meer dan 20. Maar wel rustig aan doen hoor en veel drinken. @Tess27 , ik kan me heel goed voorstellen dat je wat meer wil hoor zeker met zelf betaald en dat je gewoon ook een mooi aantal in de vriezer wil hebben zodat je nog meer kansen hebt. Dat hoop ik nu ook! Hopelijk gaan ze gewoon nog mee doen, bij mij waren er nu ook ineens 5 bij. Nu om 21:00 de laatse prik voor deze ronde zetten, de ovitrelle en dan morgen niks. Ziekenhuis heeft namelijk niet gebeld dus dan is mn oestradiol waarde goed!
Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, IVF Killy88: 30 jaar, 1e kindje, ICSI interrelationele eiceldonatie Nog anoniem: 40 jaar, 1e kindje, IVF Kwibus: 32 jaar, 1ste kindje, IVF Luna87: 31 jaar, 1e kindje Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI LunaKyra: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Miekie9: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Thirza78: bijna 41 jaar, 1e kindje, IVF JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Kimm87: 31 jaar, 3e kindje, ICSI Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Sissiewiwi: 22 jaar , 1e kindje, IVF Tess27: 33 jaar, 1e kindje IVF/ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Afspraken 15 januari intake IVF, Mauzy82 15 januari tweede echo ,Tess27 16 januari punctie, Siepie85 16 januari derde echo, wensmama2019 16 januari controle gyn en afspraak voor planning IVF, Thirza78 17 januari tweede echo, Killy88 17 januari eerste echo, SD90 18 januari eerste echo, LisaW27 18 januari start Gonal-F, JosjeM 27 januari eerste echo FM, JosjeM 12 februari samenanalyse, Luna87 22 februari vervolggesprek IVF/ICSI ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Naam: leeftijd, traject Geslacht: jongen / meisje / verrassing
Dus jij had daadwerkelijk afwijkende cellen? Ik heb 2x een pap 2 uitslag gehad voorgaande jaren en vorig jaar een pap1 gelukkig. Colposcopie heb ik ook gekregen met die mega camera en dat brandende spul op je baarmoedermond maar geen verdoving verder, ze hadden ook geen biopt hoeven nemen omdat ik geen stukjes had die afweken na die spray. @Siepie85 dat is waar! We zullen t morgen zien. Hoe is t met jullie qua buik ? Ik voel t wel maar lang niet zo heftig als voorgaande keren. Meestal de punctie dag ook erg naar maar dagen er na snel beter. Ik moest eerder ook oestradiol prikken en die was de 1e punctie 22.000 terwijl het toen die tijd max 12.000 mocht zijn, punctie afgebroken en alle eitjes laten springen, wat een drama. Ik kan alleen tegenwoordig niet meer zo goed tegen die eendebek , het is al zoveel jaren gedaan en kermis daar beneden dat ik onbewust op slot sla terwijl ik totaal niet bang ben.
Krijgen jullie trouwens een terugplaatsing van een dag 3 embryo of dag 5 embryo? Ik doe mee met de studie TOF (Three Or Five), dus ik word ingeloot voor dag 3 of 5. Ik ben benieuwd wanneer ik dat hoor. Ik weet wel dat ze alleen voor dag 5 gaan als er voldoende bevruchtingen hebben plaatsgevonden.
@Mauzy82 succes met de intake morgen! @Tess27 jij succes met de tweede echo morgen. Hopelijk ook een datum voor de punctie.
Jaaa @Mauzy82 Spannend morgen! Hoop dat jullie toch ietsje eerder mogen starten. Beetje druk erop, fingers crossed! @Tess27 benieuwd wanneer je punctie is!
Ik ben zon mafketel die dus geen last heeft van Mn buik. Zelfs niet toen het er 45 waren. En ik vind het juist door het zoveel eendenbekken gehad te hebben een soort van routine dus niet heel veel last van. Maar kan me wel voorstellen dat je onderbewuste daar mee speelt en dat je dan toch meer je spieren aanspant dan je zou wollen. En Mn eerste punctie met 6 was ik de volgende dag weer aan het werk maar de laatste keer met zoveel toch echt niet!
Bij ons doen ze die studie ook en zat ik blijkbaar in de 3 dagen want toen kreeg ik hem gewoon op dag 3.
Mooi overzichtelijk lijstje heb je gemaakt!! Ik zet mezelf er ook op als je dat goed vind? Kan alleen geen kleurtjes geven op dit moment aangezien ik op mijn telefoon zit