IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019 door tot roze !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trudy123

Trudy123 Actief lid

6 mrt 2019
    307
    229
    43
    Vrouw
    Welkom!!!! Zo fijn he een plekje met lot genoten!!
    Hoop dat jullie ivf positief zal eindigen ❤️

Namar en Mookiee93 vinden dit leuk.
  2. Trudy123

Trudy123 Actief lid

6 mrt 2019
    307
    229
    43
    Vrouw
    Wat fijn zeg!!! Heerlijk goed nieuws. Yess!!! Morgen de to! Spannend zeg ... ik ga voor je duimen.. keihard!

Regenboog1977 en JosjeM vinden dit leuk.
  3. Mookiee93

Mookiee93 Lid

4 mei 2019
    31
    31
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Erg blij voor jullie :D:D

JosjeM vindt dit leuk.
  4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Welkom, ik hoop dat jullie gauw mogen en kunnen starten! Bij welk ziekenhuis ben je in behandeling?

5. Mookiee93

Mookiee93 Lid

4 mei 2019
    31
    31
    18
    Vrouw
    Dankjewel! Inderdaad erg fijn, een plekje met lotgenoten waar je er open over kunt praten, niet beoordeeld word en begrepen word ❤

Ik hoop voor iedereen dat de wens in vervulling mag gaan!

Regenboog1977 vindt dit leuk.
  6. Mookiee93

Mookiee93 Lid

4 mei 2019
    31
    31
    18
    Vrouw
    Ik heb mijn menstruatie net gehad, dus op dag 3 van de komende menstruatie moet ik beginnen met de pil. Verder afwachten er was een kleine wachtlijst werd er verteld. Wij lopen bij het UMCG

JosjeM vindt dit leuk.
  7. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Welkom, fijn dat jullie met ivf of icsi kunnen beginnen. Heel veel succes

Mookiee93 vindt dit leuk.
  8. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Wat goed nieuws zeg. Succes morgen ❤️

Mookiee93 en JosjeM vinden dit leuk.
  9. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Zo fijn om te lezen, dat er bijna iedereen weer verder kan. Ik wens iedereen heel veel succes aankomende weken en duim enorm voor jullie ❤️

Mookiee93 en JosjeM vinden dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Raar gevoel ; al 2 dagen utro in brengen 3 x daags en er zit niets in je buik :roflmao:
    Voelt echt komisch aan. Woensdag komt met beetje geluk onze cryolophosaurus aanboord :D maar ehhh die dagen ernaar toe met de utro voelt gewoon uber komisch haha

Herkenbaar ? :rolleyes:

Kimm17, Thirza78 en Namar vinden dit leuk.
  11. Daschaaa

Daschaaa Fanatiek lid

19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Cryolophosaurus wat een leuke naam wat ben jij toch een heerlijk mens ook he Ik heb ervaring met utrogestan alleen naar de punctie. Toen voelde ik van alles hahaha

12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Hahaha :roflmao: het bestaat ook echt he de cryolophosaurus een van de oudste dino soorten die de ijs kon overleven ;) heel toevallig toch :D

Ja ik normaal ook na de punctie en met verse tp. Maar krijg nu een 5 daagse terug en moest gisteren beginnen met de utro. Alleen voelt het zo komisch aan zit niets in de buik woensdag pas (met geluk) en heb nu allerlei kwaaltjes van de utro :roflmao::roflmao::roflmao: echt zo stom hé

13. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Welkom Monique! Wij lopen ook in het UMCG. Ik vind ze daar allemaal zo lief!

Vandaag gaat het gelukkig iets beter met mijn peesontsteking. Qua pijn is het te doen!

Diesel2013 vindt dit leuk.
  14. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    #4434 Thirza78, 4 mei 2019
    Laatst bewerkt: 4 mei 2019
    Tja, zeker met de pregnyl, ga ik pas testen als ik niet ongesteld ben op de dag dat het zh het aangeeft.

Echt, ik heb het zo gehad met tuurstreepjes en biochemisch zwangerschappen en valse hoop.

Die CB ovulatietest van gisteren was de druppel. Ik dacht dat ik hem verkeerd had afgelezen maar ik had de roze (2 vruchtbare dagen) en niet de paarse (4 vruchtbare dagen) dus de smiley had gewoon een LH piek moeten zijn maar was het dus toch niet. Het is gewoon slimme marketing die ons ook nog veel geld kost.

Nee, of ik word ongesteld of niet. Het meest hoopgevende symptoom van zwangerschap is niet ongesteld worden dus als dat gebeurt zie ik wel verder. En daar ga ik wel natuurlijk op hopen.

Kaaat vindt dit leuk.
  15. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    @JosjeM wat fantastisch. Ik ben zó ongelooflijk blij voor jullie. Prachtnieuws. Veel geluk morgen, op naar een mooie lekkere dikke plakbeeb #fingerscrossed

:rolleyes::):|

16. Mookiee93

Mookiee93 Lid

4 mei 2019
    31
    31
    18
    Vrouw
    Haha dan lopen we in zelfde zkh. Ja ze zijn echt super lief! Wie is jullie gynaecoloog? Wij hebben mevr. Louwes ? Een schat van een vrouw, voel me erg goed bij het UMCG.

Hopelijk geneest je peesontsteking snel! Rustig aan :)

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Ja snap ik wel. Met testen leef je in het eerst ook tussen hoop en wanhoop dus zekerheid geeft t sws niet. Wel vreemd hoor van die (stomme) ovulatietesten.

We worden gewoon dit jaar niet meer ongesteld.

Thirza78 vindt dit leuk.
  18. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Is ICSI voor jullie dan misschien niet een betere optie ivm het mindere zaad?

19. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wow, wat een ontzettend goed nieuws, ben super blij voor je. En nu lekker broeden, ik ga ontzettend hard voor je duimen dat jullie wens nu eindelijk in vervulling mag gaan, en dat je over 9 maand een wolk van een baby in je armen mag hebben, ik gun het je echt zo erg

20. Mookiee93

Mookiee93 Lid

4 mei 2019
    31
    31
    18
    Vrouw
    Ik geloof ook dat we icsi gaan doen? Werd verteld dat het een vorm van ivf is. Het is voor mij nog een beetje verwarrend wat nu het verschil is :confused: ik moet nu straks bij de volgende menstruatie aan de pil, vervolgens hormonen spuiten enz. Dan halen ze de eicellen bij me weg en ontdooien ze zaad van mn vriend. Dat bevruchten ze en als dat bevrucht plaatsen ze op dag 3 de embryo terug.

Veel moeilijke woorden hebben we gehoord en snap nog niet precies wat wat is.

Deel Deze Pagina