Thanks dames! @SchoneNarcis welkom terug. Rustperiode goed doorgekomen? @Mauzy hoe ging de tp? Nog nagevraagd over invriezen en ontdooien.
@Kaaat : Veel succes morgen ! Yes... zijn blastocyst die worden ingevroren. En tijdig ontdooit om te zien of ze doordelen We hebben onze cryolophosaurus aanboord was een hele goeie kwaliteit maar boeit me geen reet als t maar blijft plakken.
@Kaaat heel veel succes morgen! @Mauzy82 Valt een tp mee? Of is het pijnlijk? Wordt spannend straks na 20 mei @JosjeM @Mauzy82 @Thirza78 @Daschaaa Duimen voor allemaal plakbeebs ❤️
Spannend Mauzy! Nu lekker broeden! Een TP is verder niet pijnlijk Namar. Hooguit een beetje ongemakkelijk ivm de eendenbek. En de volle blaas Welkom terug schone narcis! Fijn dat je weer kan beginnen. Duim voor jullie! Hier nog een week wachten op de eerste echo. Gisteravond toch wel behoorlijk last gehad van mijn buik. Twijfel soms of dat helemaal normaal is? Maar ik vind naar het ziekenhuis bellen ook weer zo dramatisch..
Lastig Luna. Het groeien van de baarmoeder kan ook vervelend aanvoelen. Die eerste 12 weken zijn spannend. Hopelijk vliegen de dagen voorbij. Thanks voor al de succes wensen. Ik mag vanmiddag om 1430 tot die tijd gewoon aan het werk.
@Mauzy82 Wat fijn! Nu hopen dat ie blijft zitten! ❤ @JosjeM spannend!! @SchoneNarcis welkom terug! @Kaaat veel succes vandaag!
Wat fijn @Kaaat dat je het verlossende telefoontje al hebt gehad. Succes vanmiddag! Die van mij gaat vandaag de vriezer uit en dan worden we morgen tussen 10-12 gebeld of de tp door gaat en zo ja hoe laat.
Heb toch naar het ziekenhuis gebeld vanmorgen, moesten gelijk langskomen ivm gevaar op een bbz, maar alles was goed en we hebben het hartje zien knipperen Wauw! Waarschijnlijk gewoon bandenpijn en blaasontsteking in de gaten houden.
Yesss! Volgende woensdag TP!! Dinsdag nog eens terug voor bloedafname en echo. Ze willen vocht in baarmoeder nakijken. Is maar druppeltje. Dit is afkomstig van littekenweefsel van keizersnede. Ohhh nog 6 dagen...