@SD90 @Thirza78 @Daschaaa en @Namar veel succes morgen dames!!! Ik moet morgen ff voor extra controle naar de gyn, heb al sinds een week na de laatste punctie pijnklachten, dacht eerst dat het aan de utro kon liggen, maar de klachten nemen niet af.
Drukke dag morgen, allemaal succes! Luna Ah wauw al een mooi kloppend hartje! Kiki fijn een datum en dat is idd al heel snel!! In het amc vriezen ze op dag 3 in aan het einde van de dag, nadat je (meestal) een verse terug hebt gekregen. Ze halen ze sochtend uit de vriezer en bekijken dan in fases of ze goed ontdooien. Vandaag in fase 2 bleek dat de cryo het niet had overleeft en hebben ze een tweede ontdooit. Deze deed het goed en was zich al verder aan het delen. Dus nu lekker broeden.
Wat ongelooflijk fijn @Luna87. Goede lekkere dikke gezonde plakbeebs willen we. @Kiki11111981 spannend!!!
He balen van de eerste cryo @Kaaat maar wat fijn van de tweede. Heerlijk dat hij gewoon in het AMC lekker weer aan het delen was en nu warm bij je thuis is. Wij zijn vandaag in ieder geval niet gebeld. Dat vind ik heel positief. Ik neem aan dat als alle emmy's uit elkaar waren gevallen tijdens de ontdooing dat ze echt wel even gebeld hadden. Het LUMC had de vorige keer (IVF1) namelijk ook een heads up gegeven dat het echt slecht ging en we er niet veel van moesten verwachten. Dus nu (IVF2) ligt er hopenlijk een cryootje lekker warm en veilig te delen. Maar goed, morgen weten we het pas zeker. Maar voor mijn gevoel hebben we een enorme mijlpaal gehaald. Het is vreemd maar door alle zenuwen nu merk ik pas hoe het nieuws er de vorige keer had ingehakt. We dachten dat we 3 cryo's hadden en stonden toen plotsklaps met vrijwel lege handen. Ach, dat was toen... Nu met vertrouwen naar morgen.
Wat een spanning he Thirza! Gek he dat die spanning dan zo terug te voelen is!! Ik duim voor een prachtige cryo morgen!
Fijn ben ik niet alleen!! Duimen we voor elkaar!! Ik woon in België en word behandeld in het UZ Jette (Brussel). Mijn man is ook die dag jarig! Toeval.
@Thirza78 Duim duim duim voor jou ❤️ Lief cryootje blijf maar lekker 8,5 maand zitten, vinden wij helemaal niet erg
Jammer van het eerste cryootje, @Kaaat, maar fijn dat de volgende flink doordeelde. Hopelijk even sterk in de buik nu! @Thirza78 Spannend weer! Duim voor je! @Nog anoniem Wat vervelend dat je zo veel last blijft hebben... Hopelijk duidelijkheid bij controle! Hier is eitje nu 14mm. Maandag terug. Met een beetje gokwerk woensdag eisprong en de 21ste terugplaatsing. Laat maar komen! Blijkbaar zag mijn baarmoederslijmvlies er ook goed uit, nu 9mm en al een mooie boxspring voor t embryootje zei ie, haha.
We zijn zó blij. We werden net gebeld met goed nieuws. Om 13.50 uur is de terugplaatsing. Onze emmy heeft het ontdooien overleefd en het delen hervat.
@Thirza78 Supernieuws! Blij voor je! @Kaaat Ja, 't is eigenlijk echt wel een fijne man. Portie humor maar was ook superlief en begaan met m'n miskraam. Alleen is 'ie zo begaan met zijn patiënten dat hij behoorlijk in vertraging is vaak nuja. Neem ik er met plezier bij hoor!
IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019 ❤MariaC: 37 jaar, 2e kindje, ICSI cryo ❤Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI ❤Nog anoniem: 41 jaar, 1ste kindje, ICSI ❤Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI ❤JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI ❤Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF ❤Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI ❤1e wondertje: 32 jaar, 2e kindje, tese-ICSI ❤Arendje: 29 jaar, 2e kindje, IVF ❤Daschaaa: 35 jaar, 1e kindje, IVF ❤Nala001: 30 jaar, 1e kindje, IVF ❤Trudy123: 42 jaar, 2e kindje, IVF ❤SchoneNarcis: 21 jaar, 1e kindje, ICSI ❤Mary2019: 39 jaar, 1e kindje, ICSI ❤Kaaat: 32 jaar, 4e kindje, ICSI cryo ❤Luna87: 31 jaar, 1e kindje, ICSI MNC ❤Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI ❤Kiki11111981: 37 jaar, 2e kindje, ICSI/IVF-PGD ❤Vogeltje123 : 28 jaar, 2e kindje ICSI ❤Thirza78: 41 jaar, 1e kindje IVF2 ❤SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI ❤Mookiee93 : 25 jaar, 1e kindje, tese-icsi ❤Namar: 42 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Afspraken en echo's ● 16 mei eerste echo Luna87 ● 17 mei evaluatiegesprek Nog anoniem ● 20 mei officiële testdatum ZH JosjeM ● 22 mei Testdag ZH -> Mauzy82 ● 23 mei officiële testdatum ZK Kaaat ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! ♡Siepie85: uitgerekend: 09-10-2019 ♡Skiwi: uitgerekend: 23-10-2019 ♡evenanoniem: uitgerekend: 1-11-2019 ♡1e wondertje: uitgerekend: 9-11-2019 ♡Sissiewiwi: uitgerekend 15-11-2019 ♡Luna87: uitgerekend: 31-12-2019 ☆Sterretjes☆ SD90 - ma 8wk☆ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.