Helemaal goed! Ik kan hem eventueel morgen voor je aanpassen, dan zit ik weer op de laptop. Tenzij iemand anders het nu kan doen, dat mag natuurlijk ook
Ik moet die utro bolletjes toch vaginaal inbrengen? Op het document van het ziekenhuis staat vaginaal maar op de gebruiksaanwijzing van de utro zelf staat zonder kauwen met een glas water doorslikken??
O en @Diesel2013 inlegkruisjes dragen want je krijgt er echt smurrie van in je ondergoed... super irritant maar het is voor een goed doel he.
Bijzonder altijd hoe we ons voelen !!! Bij ons tp op dag 3 en invriezen op dag 5. Eerder in t andere ziekenhuis was dat dag na de tp dus dag 4. Meestal wel goede ontdooiing en soms ook echt niet dat ze er meerdere nodig hadden. Ik hoef (halleluja) geen utro te gebruiken, ben zo gelukkig! Ik vroeg na Duphaston pilletjes omdat ik iemand kende die dat gebruikte vanuit Düsseldorf en ze gingen toevallig in Medische Centrum kinderwens daar ook mee verder. Heb al zoveel utro gehad dat ik mega blij ben hahaha..
Idd inlegkruisjes want t is smurrie maar zeker voor het goede doel. Ik heb ze blij de zwangerschappen tot de miskraam moeten gebruiken.. voelde ook wel veilig om dat te gebruiken alleen sommige ziekenhuizen zeggen stoppen vanaf een postieve test.
Oh daar hebben mijn vriend en ik ook naar gekeken. Wij konden kiezen uit TOF of Selectimo. Wij hebben uiteindelijk voor Selectimo gekozen.
Oh ja die bolletjes Utrogestan. Wat een rotzooi is dat zeg. Ik raad ook inderdaad zeer aan inlegkruisjes te gebruiken. Na de 1e terugplaatsing zou ik ze tot 8 weken moeten gebruiken (als alles goed ging) en na de 2e terugplaatsing (van een cryo) zou ik ze tot 12 weken moeten gebruiken (als alles goed ging).
Super handig dat overzicht. Ik vind het ook heel fijn om dit allemaal te lezen en te delen. Ik ken namelijk in mijn omgeving niemand die dit heeft of heeft gehad en hier begrijpt iedereen elkaar. Door dit allemaal te lezen van degene die al voor mij liggen (ik heb vrijdag mijn eerste echo) word ik alleen maar heel erg benieuwd naar de aantal eitjes die ik heb en de grote daarvan aangezien ik nu minder Rekovelle spuit dan de vorige keer. @Siepie85 ik ben heel benieuwd hoe het komende week gaat. Fingers crossed!!