IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019 door tot roze !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Kiki11111981 : Wat duim ik giga hard voor je Emmy meid. ❤❤❤

    @Thirza78 : Is zo shit he als je weer al je moed bijeen moet rapen en weer door. Ka me echt begrijpen met het blijven plakken en afstoten verhaal. Is daar geen bepaald onderzoek voor die je bv zou kunnen laten doen?
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ja dat is precies één van mijn vragen @Mauzy82
    En wat heerlijk toch die balk in je banner. Op naar een mooie echo jij!

     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Thirza78 dat hopen wij ook ! We wachten netjes af. Maar ben er een beetje bang voor... hcg stijgt niet zo best helaas... ik wacht netjes af.
     
  4. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Je cryo was 5 dagen oud? Dan plus 10 dagen is 15 dpo, dat is één dag na je NOD. Veel dames beginnen al met testen op dpo11 (dus 6 dagen na je tp). En ja, meestal laat een dan wel al een tuurstreepje zien, als hij het gaat doen. Maar je bent dag 11, 12, en 13 wel nog aan het vroegtesten.


     
  5. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Oh slopend hè die dagen na een positieve test tot een echo... Ik hoop voor je dat het naar behoren gaat. Je had wel een mooie knaller toch op 15 dpo? (ik scroll even terug).

     
  6. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja testjes waren ook niets mis mee opzich. Alleen de hcg testjes via de HA die lopen niet zo lekker. Blijft een "waithing game"
     
  7. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Dank je voor het uitleg. Het wachten is echt killing:rolleyes:
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Nou kijk haha Thirza heeft het prima uitgelegd zie ik. Had het zelf niet beter kunnen doen ;)
     
  9. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel. Mauzy voelde je iets naar de tp?
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Dank niet dat ik het beste vorbeeld ben haha was vanaf dag 1 heel negatief. Heb steeds geroepen dat het mislukt was.
    Bij 9 of 10 dpo voelde ik steekjes krampjes in buik. En paar felle steekjes. Niet echt pijnlijk maat vielen op. Zei toen meteen. Bam foute boel bm zakt en word ongi. Nou bleek dus niet zo te zijn deze keer.
     
    Daschaaa en Thirza78 vinden dit leuk.
  11. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ik duim voor Dinolientje Cryososaurus!!!

     
    Kiki11111981 en Daschaaa vinden dit leuk.
  12. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Ik voel ook betje steekjes in me onderbuik. Maar ben bang dat het ongi is. Ben zo blij voor je❤️
     
  13. SchoneNarcis

    SchoneNarcis Actief lid

    21 feb 2019
    211
    132
    43
    Vrouw
    Ik vraag me ook af wanneer ik al kan testen. Alleen zit ik wel aan de progynova en utro.
    Het is zo moeilijk dit allemaal.
     
  14. SchoneNarcis

    SchoneNarcis Actief lid

    21 feb 2019
    211
    132
    43
    Vrouw
    Hey thirza, inderdaad stapje voor stapje en dan kom je er wel. Ik hoop het oprecht voor je dat er antwoorden zijn op je vragen.
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  15. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Dat met de baarmoeder had ik exact zo! Op 11 dpo was die ineens heel laag en verloor een minibeetje roze. Dus ik dacht nu is het klaar.
    7 dpo heb ik wel een flinke steek gevoeld, maar ik durf niet te zeggen of dat de innesteling was.
     
  16. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    #4876 Namar, 22 mei 2019
    Laatst bewerkt: 22 mei 2019
    Doet jouw HA jouw hcg testen met een zwangerschapstest?
    Mag ik vragen waarom naar de huisarts?
    Je kunt oploop niet met voldoende zekerheid bepalen op een papieren test. Je urine moet dan namelijk exact dezelfde samenstelling hebben als de vorige keer (zelfde eten, drinken, slaap, activiteit etc). Ik zou een bloedtest adviseren mocht er twijfel zijn. En normaliter doet een huisarts dat ook. Dan wordt er op twee momenten getest.

    Tenzij ik het verkeerd heb begrepen, zou ik hiervoor ook niet naar huisarts gaan, maar naar jouw behandeld arts. Maar misschien lees ik het verkeerd ;)
    Ik lees zo vaak op zp hele vreemde uitspraken over hcg en hcg oploop. Uiteraard weet je niet wat de huisarts feitelijk heeft gezegd en hoe iemand het heeft onthouden of hoe mensen überhaupt op ideeën komen:roflmao:

    Oploop verdubbelt gemiddeld in 48/72 uur. Dit is gemiddeld. Dat betekent ook dat uitzonderingen mogelijk zijn. Jouw behandeld arts heeft vaste alle varianten oploop gezien (traag, hcg pas in wk 5, etc) met een goede afloop zwangerschap. Uiteraard is er ook kans op niet goede afloop, maar die heeft iedere vrouw sowieso :(:(

    Ik zou contact opnemen met jouw behandeld arts als je onzekere gevoelens zou hebben. En je zeker niet “gek” of “verontrustend” laten maken door een papieren testje.

    Ik duim voor een prachtige beeb over ca 8,5 maand, een klein lief dinootje voor jou ❤️❤️
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  17. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal. Ik snap ook je dubbele gevoel. Ik hoop dat deze Emmy goed ontdooid wordt en de testen doorstaat en nogmaals geslaagd ontdooid ❤️
    Als dat zo is, is het wel een hoopgevende Emmy zou je denken :p in ieder geval geen opgever ;) Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

    Is het ziekenhuis vergeten direct de test te doen? Wat is dat voor onderzoek embryoselectie? Hetzelfde als poollichamenonderzoek?
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  18. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Wat naar voor je. Daar wordt je ook echt moedeloos van :(
    In het buitenland onderzoeken ze echt veel meer dan in NL. Ik weet niet of het tot jouw mogelijkheden behoort, maar ik zou op intake gaan in DD. Een second opinion wordt vergoed door de verzekeraar.

    In mn geval zijn ze achter de reden van de herhaalde mk gekomen. In Nederland zijn ze hier niet achter gekomen en waren ze er met de redelijk standaard onderzoeken (die voor 40-plus sowieso te mager zijn) nooit achter gekomen. In Nederland heeft gyn gezegd kom maar terug als je 7 weken zwanger weet te blijven. Dit had in mn geval nooit nooit nooit gelukt, op een natuurlijke manier niet maar ook niet bij IVF of ICSI.

    Mocht je willen dan kan ik je wel meer vertellen over dd. Stuur me maar een PB dan.

    Heel veel sterkte en liefs meid ❤️
     
  19. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie een nieuw deel aan? Nu kunnen de eventuele lijsten makkelijk gekopieerd worden.

    Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
     
    SchoneNarcis vindt dit leuk.
  20. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Oh, is dat zo snel gegaan? Haha.
     
    SchoneNarcis en Namar vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina