Klopt, het blijft een laag percentage. Maar stel iedereen zou "gewoon" zwanger raken bij goede zaad- en eicelkwaliteit dan is het percentage ook iets van 20% per keer. Bij IUI is het zelfs maar 10-15% als er enigszins een goede zaadopbrengst is. Maar die was bij ons elke keer aan de slechte kant, waardoor de laatste 3 keer zelfs minder dan 5% kans bood. Zucht. Sommigen worden met een poep en een scheet zwanger en anderen moeten er heel veel meer moeite voor doen.
Fijn dat je nu een datum hebt!!!! @Killy88 hoe vond je de Cetrotide prikken? Mijn laatste Gonal !! 11x geprikt.
Goed nieuws dat de punctie er bijna aankomt. Ja gek he ik hoef vanacond helemaal niks meer te prikken. En top dat er nu 10 meedoen. Ja ik wordt altijd na de punctie naar een opname afdeling gebracht en moet zelfs bellen als je de eerste keer naar de wc moet. Ik neem alleen sochtends wel een oxazepam zodat ik me beetje gedrag als patiënt zijnde hehe maar savonds niet hoor ik slaap altijd goed dus ga ik ook niet doen. Sochtends helpt het met wat meer ontspannen te zijn.
@Tess27 ik heb hem echt 5 min geleden bij de vrouw erin geschoten! Ik vond het klaarmaken wel even spannend, bang dat ik iets fout doe. Maar goed, het zit erin haha! Dus t zal wel goed zijn gegaan Weer een stapje dichterbij!
Haha @Siepie85 Je hebt je rust verdiend vanavond Geniet van de ‘spuitloze’ avond Edit: Waar ben je onder behandeling dat je zon serieuze opname krijgt?
Hopelijk is je vrouw nog heel ? door je omschrijving zie ik je zitten met de spuit als geweer en "pang"
Grappig om te lezen. Ook ik ben inbehandeling bij het Radboud. Dit wordt de 3e terugplaatsing dus hoop dat ik snel bij dat percentage mag aansluiten.
Dat is wel per tp gerekend vaak als ze dat tenminste gepakt hebben en dat verschild ook weer per vers en cryo etc. Je kan via de nvog ook zelf de cijfers bekijken.
Is maar een paar uurtjes hoor haha. Ik heb behandeling ik olvg-west en Mn vriend moet na de punctie naar het Vu waar hij zn ding moet doen en als hij weer terug is en zijn zaad in orde is en ze geteld hebben hoeveel eitjes komt hij terug en mag hij me weer meenemen!
Goh @Siepie85 dat is nog een hele reis die jullie moeten afleggen haha! Duimen op een mooi resultaat ❤️
Hadden wij ook altijd, eerst in Almere en dan mijn vriend met het koffertje met eitjes naar het VU en dan idd even druk doen en terug. Vond t altijd prettig nog even blijven. Maar in Leiderdorp gaan ze ook bloeddruk meten enzo! Moest een badjas en badslippers mee hahaha!! @Killy88 toch ook knap dat jij zelf prikt bij jou vrouw , mijn vriend zou dat bij mij nooit doen!! Haha hij valt al half flauw als hij het mij ziet doen
Omg ik vind het super knap als je het bij jezelf kan! Zelf val ik ook flauw als ikzelf geprikt word, dus dacht dat ik het niet zou kunnen. Maar het gaat verbazingwekkend goed!
En nogmaals wat fijn hier te kletsen met jullie!! T valt soms niet mee altijd weer een groepje te verlaten omdat ‘JIJ’ als enige overblijf na al die jaren. ❤️
Ik wilde het net zeggen: We zijn een fijn groepje samen. ❤️ En laten we er voor zorgen dat we dit groepje ook allemaal uiteindelijk kunnen verlaten / of voortzetten in een babygroepje.
Ja klopt ik krijg ook 2 keer bloeddruk meten etc. Stelt niet zoveel voor en is meer formaliteit. Vorige keer omdat het er zoveel waren had ik ietsje meer morfine gekregen dus was het helemaal van pas op maar het is zo snel uitgewerkt dus viel allemaal wel mee! Gewoon even lekker daar liggen beetje op je telefoon zitten en bijkomen en daarna lekker naar huis!
Eerlijk wat ik had met Mn dochter dat het gewoon een groepje bleef dus dat je bijv kan noemen ivf/icsi2019 en niet dat je denkt ik moet weer naar een volgend groepje. Geen idee wat jullie daarvan vinden maar dan kan je gewoon lekker blijven kletsen ook al heb je even pauze en omdat je elkaar al kent elkaar ondersteunen in welk deel van het traject je al zit.