Kan je de titel van de topic dan nog aanpassen ? Zo ja hoe dan ? Of hoe hadden jullie dat gedacht ? Ik vind het ook geen slecht plan hoor.
Ja als iedereen het er mee eens is, dan mag dat van mij hoor geen probleem. Vind het switschen van en naar groepjes ook niet zo leuk soms. Je deelt veel met elkaar en dan moet je gaan omdat je buiten de boot valt.
Ik vind het ook een fijn groepje ♡ We kunnen hoe dan ook met elkaar blijven kletsen in deze groep ondanks dat het januari, februari of maart heet toch? Anders ben ik bang dat het weer een mega grote groep wordt en hou ik het echt niet bij met reageren op iedereen Maar de naam kan inderdaad altijd nog aangepast worden door beheer geloof ik.
Ja dat was ik me ook net aan het bedenken ja, dan word het ws wel een mega groep dat je niet meer weet hoe en wat en das ook niet gezellig. En ja de naam van topic zegt ook niets, van de band die je onderling opbouwd.
Nou voor mij is het niet meer een tweede streepje krijgen maar dat dat tweede streepje ook weer eens gaat blijven zitten!
Zijn we het er volgens mij over eens dat we lekker blijven en niet naar het maart april groepje verkassen!
@Mauzy82 fijn dat je een startdatum in zicht hebt! Wachten duurt altijd lang maar in elk geval iets om naar uit te kijken! Ik blijf ook in dit groepje!! Andere groepen werden me ook al snel te groot dus helemaal eens met jullie!
Ja het wachten heeft wel een heel ander begrip in mn leven gekregen sinds de mmm haha nog nooit zoveel gewacht of geduld gehad