Wat een fijne berichten allemaal! @Siepie85 Ah mooi 17 eicellen!! Fingers crossed voor goede bevruchtingen! @Diesel2013 Ook mooi bericht!! Voor jou ook heel hard duimen voor een plakker. @Thirza78 Spannend dat het binnenkort weer kan beginnen! Dus je moet deze cyclus nog even afmaken en als je nieuwe begint kan je starten op dag 21? Haha ik ben ook benieuwd hoe mijn vriend het produceren in het ziekenhuis gaat vinden, tot nu toe altijd thuis gedaan maar voor de punctie de 1e keer in het ziekenhuis
Ons donorzaad kwam met de DHL. Van Denemarken, naar Frankfurt, naar Brussel, naar Eindhoven, om te eindigen bij Geertgen Via de track and trace konden we onze ooievaar volgen!
Das wel handig haha, wij moesten het toendertijd in Belgie ophalen (mijn ex is een vrouw heb met haar 3 donorkindjes die zij heeft gedragen. Donor kwam ook uit de donorbank uit denemarken
Veel succes @Thirza78 !! Spannend dat het bijna gaat beginnen... Hahaha ja zomer humor kom je er niet.. Ik zei altijd je ziet maar hoe je het doet maar als je het maar doet en ik vraag dan ook of hij dezelfde filmpjes daar had liggen (al 6 puncties dus 6x dat r u k kamertje hahaha!!!! Onze zwemmers gooide wij zo in de winkelmand en hop bestellen maar, we vonden het ook grappig zo.. wat moet je anders!
Over r u k kamertjes gesproken, met de iui mocht mijn vriend thuis het potje vullen omdat we minder dan een half uur rijden van het ziekenhuis wonen. Hoe dat met de ivf gaat zijn weet ik niet, we wonen 8 min. Rijden van geertgen af maar ik weet niet hoe het protocol daar is. We zullen het gaan meemaken
Wat fijn dat het er goed uitziet en jullie met IVF/ICSI (?) kunnen beginnen! Apart dat het sperma over 2 potjes verdeeld moet worden. Daar heb ik mijn vriend niet over gehoord! Lijkt me niet echt heerlijk klaarkomen voor de man haha
Mijn vriend mocht met IUI gewoon thuis, nu voor IVF in het ziekenhuis. Er staat een tv met film. Het duurde zo lang voordat die film was opgestart dat hij al geen zin meer had om te kijken haha.
Wat jammer dat ze nog niet groot genoeg zijn... hebben ze verteld hoe groot ze nu zijn en hoeveel het er zijn?
Ow ja, ik ben even benieuwd. Ik weet nl niet of de bevruchting door IVF of ICSI is gekomen. Maar weten jullie waar de grens ongeveer is? Mijn vriend had 3,5 milj na bewerking.
Het zijn er rond de 35 maar ook veel kleine ertussen die rond de 8mm zitten. Een deel zit rond de 12-13mm en de grootste rond de 15-16mm.. Morgen verwacht ze dat er tenminste 4 boven de 17mm zitten. Dus valt tegen met 35 eitjes maar 4 goede Bij ons hebben ze gezegd dat er minimaal 1 miljoen nodig is voor IVF en onder de 1 miljoen is het een ICSI indicatie. Ligt ook snelheid. Wij hadden met analyses wel meer dan 1 miljoen maar alleen maar C en D kwaliteit dus dat werd hem alsnog niet..
En hier hebben ze dus voor half icsi gekozen niet vanwege de zaadkwaliteit maar vanwege een betere score te verkrijgen dan de vorige keer.
Bij ons is de grens vanaf 1 miljoen IVF en daaronder ICSI. Maar bij ons wordt sowieso ICSI gedaan om op safe te spelen. Zaadkwaliteit van mijn vriend is veelal onder de 1 miljoen en zo nu en dan een luttele 1,2.
In LUMC wel, in het UMC niet, daar moet hij minstens vier dagen oud worden voordat het ingevroren wordt. En dan minimaal 24 uur weer doordelen tot dag 5 emmys voor TP. Het hangt echt van het ziekenhuis af.
De arts had mij uitgelegd dat ze beter werken als ze vaginaal ingebracht worden, dus adviseerde het laatste te doen. En volgens mij doet iedereen dat. Maar mocht je er een hebben ingeslikt: geen paniek dus En je hebt je punctie al gehad! Fingers crossed. Ik hoop op mooie bevruchtingen en goede doordelingen!!!
Ik had de vorige keer mijn man laten prikken zodat hij kon oefenen voor als we oud en grijs zijn, NOU, dat werd by far mijn grootste blauwe plek haha, gezakt! Schat, de naald hoeft niet door mij heen hoor
Dan doe ik het beter, vrouw heeft nog geen enkele blauwe plek! Wel echt ontzettend opgezwollen na 7 dagen 225eh gonal f. Ben ontzettend benieuwd hoe het er voor staat morgen. Vorige week lagen er 12 klaar, benieuwd of ze goed zijn gegroeid en of er door de hoge dosis nog follikels bij zijn gekomen! Ze gaan ook naar mijn baarmoederslijmvlies kijken en hopelijk dat we ongeveer een schatting krijgen vd punctie! Zelf zet ik in op dinsdag.
Ai... wat vervelend... gaan ze ook allemaal aanprikken denk je? Houd moed. Het is een pittig proces. Maar voor je het weet is het weer voorbij en dan heb je hopelijk mooie emmy’s! Veel sterkte @Wensmama2019
Ohhh spannend. Ben ook heel erg benieuwd voor jullie! Maareh, opgezwollen door de Gonal? De buik.. of overal?