IVF/ICSI januari, februari & maart 2019 Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Killy88: 30 jaar, 1e kindje, ICSI interrelationele eiceldonatie Nog anoniem: 40 jaar, 1e kindje, IVF Kwibus: 32 jaar, 1ste kindje, IVF Luna87: 31 jaar, 1e kindje Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI LunaKyra: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Miekie9: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Thirza78: bijna 41 jaar, 1e kindje, IVF JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Kimm87: 31 jaar, 3e kindje, ICSI Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Sissiewiwi: 22 jaar, 1e kindje, IVF Tess27: 33 jaar, 1e kindje IVF/ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Afspraken 16 januari derde echo, wensmama2019 16 januari controle gyn en afspraak voor planning IVF, Thirza78 17 januari tweede echo, Killy88 17 januari eerste echo, SD90 17 januari verse tp, Diesel2013 18 januari eerste echo, LisaW27 18 januari start Gonal-F, JosjeM 18 januari punctie ivf -icsi, Tess27 19 januari tp siepie85 19 januari punctie, Wensmama2019 27 januari eerste echo FM, JosjeM 12 februari samenanalyse, Luna87 29 januari testdatum, Diesel2013 30 januari testdatum siepie85 6 februari CD21 start decapeptyl (lang protocol) Thirza78 22 februari vervolggesprek IVF/ICSI, Luna87 7 maart start ICSI stimulatie,Mauzy82 19 maart start echo, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Naam Uitgerekend: 01-02-1234, Geslacht: jongen / meisje / verrassing Sorry zit op de laptop maar krijg dit niet in kleur..
Heel jammer dat snap ik zeker. Wij hebben zelfs gehad dat er geen punctie volgde omdat het teveel was. Maar ik snap ook niet waarom ze niet verlaagd hebben zoals ik al aangaf vond ik het ook een beetje eng zo, niet om je een rotgevoel te geven he! En helaas het is geen exacte wetenschap dus vindt het ook behoorlijk bijzonder dat ze zo zeker zijn. Bij mij werd duidelijk uitgelegd dat het altijd uitproberen is. Heb je nog bloed moeten prikken? Heel veel succes in ieder geval, mocht de punctie doorgaan echt daarna rust pakken en goed drinken!
Oh geen punctie dat is al helemaal jammer, dan helemaal het gevoel alsof alles voor niks was lijkt me.. Klopt je had het inderdaad al gezegd! Snap ik, vind het alleen maar fijn dat je dat zei vanuit je eigen ervaring. Had het ook zelf al een beetje in mn achter hoofd maar gezien de groei best traag ging had ik niet verwacht dat er nog zoveel grote zouden komen. Hoefde vandaag nog geen bloed te prikken maar zaterdag pas bij de punctie. Er is gelukkig ook nog wel een kans dat er wel een terugplaatsing is dus daar gaan we zeker voor, maar ze gaf wel duidelijk aan dat we er rekening mee moesten houden dat dit niet het geval was. Dankjewel! X
Jeetje mina wat veel! Maar geen verse terugplaatsing zou echt een domper zijn idd! Maar van die 15+ grote zou er toch minimaal 1 goede tussen moeten zitten!!
Hmm welk ziekenhuis loop je? Zelfs nu met 15 moest ik toch nog een keer bloedprikken om te kijken of Mn bloedwaarden wel goed bleven anders hadden ze het alsnog gecanceld. Ik vind een verse tp nu zelf zelfs eng omdat ik echt nooit meer overstimulatie wil hebbben. Heb echt 4 weken niks kunnen doen. Wanneer bellen ze je vandaag terug?
In het Radboudumc! Echt? Wat bijzonder dan dat ik nooit hoef bloed te prikken. Alleen voor we begonnen op HIV/hepatitis en HB/HT. Oh bah, ja ik ben er ook wel beetje bang voor als ik er dingen over lees enzo maar hopelijk valt het mee. Ze bellen tussen 13.00-16.00 vandaag over de tijd van de punctie. Maar kwam net tot de ontdekking dat ze me ook verkeerde medicatie hebben meegegeven die ik vanavond om 18.00 moet spuiten (en we wonen 1,5 uur rijden van het ziekenhuis af)... gaat lekker vandaag hier Hoe is het met jou dan? Geen klachten nu na de punctie?
@Wensmama2019 wat een domper zeg als je dit weer hoort. Ik heb ervaring met overstimulatie en toch een terugplaatsing gehad beide keren en ook bloedgeprikt. Oké ik voelde mij niet perfect maar was toch al snel weer op de been, werd van beide keren ook zwanger. Enige wat jij zelf kan doen na de punctie is 2-3 liter water per dag drinken! Echt doen. Zo kan je je waardes wat lager houden eventueel in de hoop dat het voor jou toch door gaat, ik zeg niet dat het voor jou zal werken maar wie weet proberen kan altijd, en echt zeker wat dagen rust nemen. Probleem is eigenlijk al die blaasjes die leeg zijn vullen zicht met vocht en bloed. Krijg je er echt last van door middel van meteen druk doen enzo (wat mij is gezegd) dan gaan ze lekken en dat vocht kan overal komen. Achter je longen enzo en dan kan je echt heel ziek van zijn. Dus hierbij dan deze tips. Ik zou ook verschrikkelijk balen als je geen vere tp hebt (in mijn geval werd ik alleen zwanger van verse en nooit van een cryo) maar dat zegt voor een ander niks. Daarom ben ik ook 137.5 gaan prikken met Gonal ipv 150 omdat ik die kans anders ook had. Heel veel succes! En ik duim
Ahh dat is helemaal balen dat ze de verkeerde medicatie hebben meegegeven. Ja behoorlijk zeurend gevoel rechts waar de meeste eitjes zaten. Dus ik lig met veel thee te netflixen!
Dan heb je denk ik gelukkig geen volledige overstimulatie gehad. Ik had idd vocht in Mn longen buik verdikt bloed en leverwaarden die op het randje zaten. Daarom reageer ik misschien ook nu wat angstig hehe. En dit begon pas 4 dagen nadat ik bleek dat ik zwanger was Overstimulatie ansich is namelijk niet dat je veel eiblaasjes hebt maar idd de ellende na de punctie en dat is vaak als je zwanger bent. Heb me 2 weken lang elke dag in het ziekenhuis moeten melden, mocht thuis blijven omdat het allemaal net binnen de perken bleef en met de boodschap dat ik echt niks ging doen thuis. Snap ook heel goed dat jij nu zoveel mogelijk wil met een zelf betaalde poging hoor! Want dan heb je weer zoveel meer kans. Ik ben trouwens nu 3 keer van cryo zwanger geworden en 1 keer van verse tp. Helaas dus 3 keer misgegaan, maar ze zeggen zelfs met de nieuwe technieken dat cryo zelfs betere resultaten moet gaan geven dan vers omdat je lichaam dan rustig is etc! Dus ook vertrouwen hebben in cryos hoor!
Thnx voor je verhaal. Zo hoor en zie je toch ook anders resultaten. Wat kijk je op Netflix ? Haha.. Ik heb helaas al zooooveeeel gezien dus ben serie moe hahahaha Heb wel grey’a anatomy opgenomen en nieuwe serie op net 5 dus dat morgen lekker kijken
Wij kijken alleen maar series vaak niet van Netflix zit nu vooral van die domme feel good films te kijken hehe. Hou echt van van alles, documentaires etc maar nu dus even verstand op 0 heerlijk!
IVF/ICSI januari, februari & maart 2019 Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Killy88: 30 jaar, 1e kindje, ICSI interrelationele eiceldonatie Nog anoniem: 40 jaar, 1e kindje, IVF Kwibus: 32 jaar, 1ste kindje, IVF Luna87: 31 jaar, 1e kindje Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI LunaKyra: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Miekie9: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Thirza78: bijna 41 jaar, 1e kindje, IVF JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Kimm87: 31 jaar, 3e kindje, ICSI Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Sissiewiwi: 22 jaar, 1e kindje, IVF Tess27: 33 jaar, 1e kindje IVF/ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Afspraken 16 januari derde echo, wensmama2019 16 januari controle gyn en afspraak voor planning IVF, Thirza78 17 januari tweede echo, Killy88 17 januari eerste echo, SD90 17 januari verse tp, Diesel2013 18 januari eerste echo, LisaW27 18 januari start Gonal-F, JosjeM 18 januari punctie ivf -icsi, Tess27 19 januari punctie Killy88 19 januari tp siepie85 27 januari eerste echo FM, JosjeM 12 februari samenanalyse, Luna87 29 januari testdatum, Diesel2013 30 januari testdatum siepie85 6 februari CD21 start decapeptyl Thirza78 22 februari vervolggesprek IVF/ICSI, Luna87 7 maart start ICSI stimulatie,Mauzy82 19 maart start echo, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Naam Uitgerekend: 01-02-1234, Geslacht: jongen / meisje / verrassing
IVF/ICSI januari, februari & maart 2019 Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Killy88: 30 jaar, 1e kindje, ICSI interrelationele eiceldonatie Nog anoniem: 40 jaar, 1e kindje, IVF Kwibus: 32 jaar, 1ste kindje, IVF Luna87: 31 jaar, 1e kindje Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI LunaKyra: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Miekie9: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Thirza78: bijna 41 jaar, 1e kindje, IVF JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Kimm87: 31 jaar, 3e kindje, ICSI Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Sissiewiwi: 22 jaar, 1e kindje, IVF Tess27: 33 jaar, 1e kindje IVF/ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Afspraken 18 januari eerste echo, LisaW27 18 januari start Gonal-F, JosjeM 18 januari punctie ivf -icsi, Tess27 19 januari punctie Killy88 19 januari punctie wensmama2019 19 januari tp siepie85 27 januari eerste echo FM, JosjeM 12 februari samenanalyse, Luna87 29 januari testdatum, Diesel2013 30 januari testdatum siepie85 6 februari CD21 start decapeptyl Thirza78 22 februari vervolggesprek IVF/ICSI, Luna87 7 maart start ICSI stimulatie,Mauzy82 19 maart start echo, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Naam Uitgerekend: 01-02-1234, Geslacht: jongen / meisje / verrassing