Jeetje wat een ontwikkelingen hier! @Killy88 Heel veel succes met de punctie! Ik duim voor jullie! @Wensmama2019 Ook heel veel nieuw vandaag. Pff.. ook erg veel succes! Ik merk dat ik een beetje op de achtergrond mee lees omdat wij nog 5 weken in de wachtstand staan. Pas 22 februari weten we waar we aan toe zijn. Maar ik blijf jullie zeker volgen!
Hmmm... @Killy88 Het advies: doen wat voor jullie het beste voelt. Wat mijn keuze zou zijn? Zaterdag. En wel door dit artikel (ik vroeg mij ooit af of IVF mij biologisch verouderde omdat het voelt alsof een jaarvoorraad in een maand wordt leeggehaald - maar het antwoord daarop is nee) https://www.uitgerekendjij.nl/kom-je-eerder-in-de-overgang-door-ivf/ In het kort: ook als je niet gestimuleerd wordt rijpen er veel eitjes, maar een of twee worden er dominant. Tijdens IVF rijpen er dus eigenlijk even veel als normaal, maar worden er meer rijp. Je grootste nu zijn waarschijnlijk degene die zonder stimulatie dominant waren geworden. Nu weg van de wetenschap en op mijn gevoel: dat zijn dus lijkt mij de meest kansrijke. Maar de laatste paragraaf is mijn interpretatie. En met IVF: het is jullie proces, dus jullie afwegingen tellen en zijn daardoor per definitie de beste.
Wat fijn dat ze zo groot zijn en dat de punctie ingepland is! Maar bah, op dat nieuws zit je inderdaad niet te wachten!! Erg zuur. Je weet dat het beter is, maar je wilt het natuurlijk anders zien... Ik duim voor je dat de tp door kan gaan!
Het ging erg goed! Er zijn 4 van de 5 eicellen bevrucht en gaan delen! Er is 1 8-cellige teruggeplaatst en of de rest goed genoeg blijft voor het invriezen horen we nog per brief. Ben er erg blij mee!! Op 29-1 de eerste bloedtest of ik zwanger ben maar denk dat ik het zelf de 27e al ga doen als ik dan nog niet ongi ben. Na hoeveel dagen testte jullie? Op de foto is ons embryootje te zien, hoe cool is dat!
Wauuwwww gefeliciteerd! Wat een heerlijk resultaat. En wat leuk van de foto. Die zit nu in je! Whoop whoop
Hier haalt een mens kracht uit! Wat een goed berichtje, 4 uit 5! Dat had ik even nodig Nu aftellen tot de 29e! Dan ben jij de eerste die het weer uit dit groepje, ofniet?
Wat goed!!! Ik test altijd op de testdatum nooit eerder maar daar ben ik raar in blijkt elke keer haha. Wil gewoon geen onduidelijke twijfeltesten.
@Diesel2013 leuk hè die foto’s! Wij hadden de brief van het VU vrij snel meestal met een week. Hoop jullie ook! Wij krijgen dit keer geen foto’s. Of nou ja een scherm waarvan je een foto mag maken. Haha. Ik test altijd te vroeg, de 2e week werd ik gek!! Sowieso is het spannend ivm het HCG wat je in je hebt maar mijn testen liepen af en daarna weer op dus voor mij zelf was het goed duidelijk elke keer. Maar idd beter wachten. Bij onze kliniek geen hcg testen maar dat wil ik wel als het lukt ivm de miskramen. En anders speel ik het via de dok.
Bij ons zeggen ze op de 16e dag (na een 5 daagse!!) pas testen. Zelf vind ik dat belachelijk lang. Snap heus wel waarom, want zon vroege test zegt natuurlijk niets.. maar 16 dagen raakt kant nog wal in mijn ogen. Ik denk dat na een dag of 8/10 (na terugplaatsing) wel reeel is toch? Zeker als je onderstaand schema aanhoudt.
ohja trouwens, ik spuit geen pregnyl / ovitrelle of iets dergelijks. Dat doet mijn vrouw. Kleine bijkomstigheid waarom ik die 16 dagen belachelijk vind
@Killy88 ja dat is waar natuurlijk. Sorry! Ik test dus normaal altijd of pregnyl/ovitrelle er uit is door middel van testjes en daarom geen twijfel. Maar snap wat jij zegt. Als je je zelf er goed bij voelt gewoon doen. Ik moedig het niet aan maar iedereen moet doen want diegene zelf wilt!
Ik weet momenteel nog niet waar ik me goed bij ga voelen. Dit wordt mn eerste zwangerschapstest ooit maar ik verwacht dat ik het na een week niet meer uit ga houden haha! First things first: Eerst hopen op een bevruchting en een verse terugplaatsing.
Tja, de punctie is natuurlijk een soort van ovulatie. Ik kan mij ook nooit inhouden, haha. Gewoon omdat het wachten zo lang duurt. Maar krijg jij een blastocyt terug en geen dag 3 emmy? Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn ze dan weer dicht?
Haha nee, ze laten bij geertgen alles doorgroeien tot dag 4 of 5. Dat is hun protocol, zodat alleen de sterkste overblijven Wanneer ik de (mogelijke) terugplaatsing krijg weet ik nu nog niet.