Veel gekletst weer, dit is wel een actief forum! Haha Ff alles terug gelezen; @Tess27 Fijn dat het is meegevallen!! Stelt me ook weer meer gerust voor mezelf morgen. Zoals de rest eigenlijk ook al zegt; beter 7 van goede kwaliteit dan veel van minder! Dus hard duimen voor goede bevruchtingen nu! @LisaW27 Kijk! Al een goed vooruitzicht toch, die van 11 en net onder de 10 hebben ook nog ruim tijd om te groeien! @Siepie85 Aah top dat je een terugplaatsing hebt morgen!! Goed nieuws! @Nog anoniem ik val in herhaling haha maar voor jou ook goed nieuws! Top dat het kan beginnen nu. Hopelijk een goede uitgangsecho morgen zodat je van start kan. Spannend!
@Killy88 geen uitslapen voor jullie dus ach ja alles voor het goede doel! Of wonen jullie dichtbij het ziekenhuis?
Even een confession: ik zat weer eens uitgebreid op pinterest een bord te maken voor een eventuele kinderkamer daarna ging ik even de website van Prenatal bekijken, om door te klikken naar de kinderwagens en kinderstoelen.. Hmm, oeps. Kon het weer eens niet laten
Even een vraag ladies. Heeft utro ook invloed op een zwangerschapstest eigenlijk? Ik weet van pregnyl wel, maar utro geen idee
Grappig dat iedereen er anders 'mee omgaat'. Mijn vriend kijkt ook graag naar babykamer en wil van alles bespreken (naam, waar komt de box e.d.) terwijl ik dat niet wil. Ben zo bang dat de teleurstelling dan nog groter wordt... Dit bedoel ik niet als aanval hoor, ieder de gaat er anders mee om, jij bent in elk geval fantastisch positief!!
Knap dat jij dat kan ik heb dat altijd vermede voordat ik zwanger werd van onze dochter. Altijd zoiets gehad als het niet gebeurt wil ik mezelf niet lekker gaan maken. Heb ook nog heel lang getwijfeld wanneer we nou de eerste spulletjes mochten kopen, vond ik zo spannend! En voordeel nu er valt niks te kijken want alles is er al.
Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje, ICSI Killy88: 30 jaar, 1e kindje, ICSI interrelationele eiceldonatie Nog anoniem: 40 jaar, 1e kindje, IVF Kwibus: 32 jaar, 1ste kindje, IVF Luna87: 31 jaar, 1e kindje Jess89: 29 jaar, 1e kindje, ICSI LunaKyra: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Miekie9: 30 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI Thirza78: bijna 41 jaar, 1e kindje, IVF JosjeM: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Siepie85: 33 jaar, 2e kindje, IVF Kimm87: 31 jaar, 3e kindje, ICSI Wensmama2019: 23 jaar, 1e kindje, ICSI Sissiewiwi: 22 jaar, 1e kindje, IVF Tess27: 33 jaar, 1e kindje IVF/ICSI LisaW27: 26 jaar, 1e kindje, ICSI Diesel2013: 36 jaar, 1e kindje, IVF Kimm17: 26 jaar, 2e kindje, ICSI Afspraken 18 januari start Gonal-F, JosjeM 18 januari punctie ivf -icsi, Tess27 19 januari punctie Killy88 19 januari punctie wensmama2019 19 januari tp siepie85 19 januari uitgangsecho Nog anoniem 20 januari tweede echo, LisaW27 27 januari eerste echo FM, JosjeM 12 februari samenanalyse, Luna87 29 januari testdatum, Diesel2013 30 januari testdatum siepie85 6 februari CD21 start decapeptyl Thirza78 22 februari vervolggesprek IVF/ICSI, Luna87 7 maart start ICSI stimulatie,Mauzy82 19 maart start echo, Mauzy82 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger! Naam Uitgerekend: 01-02-1234, Geslacht: jongen / meisje / verrassing
Er zijn ook periodes dat ik er totaal niet mee bezig ben, het komt een beetje met vlagen. Het is maar net hoe de wind waait en of ik in een positieve bui verkeer.
Ik heb al wel wat.spulletjes in huis, en er staat al veel voor me klaar (neem ik over van een vriendin) maar teveel in huis vind ik ook nog eng hoor, beetje bijgelovig misschien
Het enige wat ik tot nu toe heb gekocht is een wit fijn gebreid pakje van Noppies. (mutsje, truitje en broekje). Dit zou ik graag aan mijn vriend willen geven in een houten doosje in de vorm van een hart wanneer ik positief getest heb. Ik had op een gegeven moment zo'n 'honger' naar een baby, dat ik de honger heb gestild met deze aankoop. Sindsdien heb ik ook niks meer gekocht en wil het lot inderdaad ook niet jinxen.
Wij hebben niks in huis.. ben al 7 jaar bezig en denk dat het ons teveel pijn doet, maar als we eenmaal mogen ga ik los!