Mijn punctie was cyclus dag 16.. Ga als alles door gaat woensdag de 30e eerste testje waren, dan is de ovitrelle ook 14 dagen er uit en na 11 dagen was t streepje nog moeilijk te zien normaal. Maar stap voor stap. Afwachten op zondag.
Ik moest me aan een schema houden wat ik van het ziekenhuis heb gekregen. Dus bij mij klopt het sowieso niet met mijn eigen cyclus. Vandaag cyclusdag 7 en de eerste stimulatiedag. 5 januari begonnen met decapeptyl, 8 januari laatste pil, 12 januari eerste 'menstruatie' dag en vandaag dus gonal erbij. Het zal bij mij sowieso later dan normaal zijn.
Ik start maandag met de Duphaston. Ben benieuwd hoe ik dat ervaar. In ieder geval slikken ipv vaginaal
Klopt test altijd vroeger. Kan me toch niet inhouden. Meestal dag 9/10 en heb al zoveel testen versleten en bij zwangerschap zag ik dat ook wel echt meteen zeg maar.
Ik heb hier on gevraagd bij Geertgen, Maar het werd mij afgeraden. Er schijnt nog geen wetenschappelijk bewijs te zijn betreft de werking. Heb dus maar braaf dokters advies gevolgd en zit nu met utro opgescheept
Ik ben ook niet echt goed in wachten zeg maar, maar vind het ook wel erg spannend deze keer wanneer ik kan testen. Met iui deed ik het na 12 dagen i.v.m. de pregnyl
Bizar die verschillen. Ons zkh is overgestapt juist om de resultaten (werken samen met de kliniek in Düsseldorf enzo) en er word als 1e zkh in NL overgegaan hier op. En ken ‘gelukkig! een aantal succes verhalen.
Ik wachtte 9 van de 10 keer mijn temperatuur af na IUI. Maar denk dat ik het nu wel moeilijk ga vinden om dat te doen. Je wéét gewoon dat er iets in je baarmoeder zit wat “alleen” nog maar hoeft in te nestelen.
Ik geloof er ook in dat het werkt hoor! Ze lopen in Brabant gewoon weer eens achter, Zoals wel vaker Fijn voor jou iig, ben jaloers!