ik moet het ook 10 weken gebruiken idd @Tess27 Misschien kun je wat extra duphaston of utro krijgen, lijkt me ook wat weinig voor 10 dagen.
Het stomme is het verschild per ziekenhuis, ik moet bijv maar tot 7 weken doorgaan. Ze hebben nog geen goed onderzoek wat het nou zou moeten zijn. Sommige doen zelfs alleen maar tot de positieve test omdat je eigen progesteron het dan al opgepakt zou kunnen hebben.
Ja ga t morgen meteen vragen. En anders scoor ik het wel bij iemand die t over heeft. Ga echt niet na miskramen ineens stoppen
Bij ons is het protocol stoppen met utro na positieve test. Maar ik denk dat ik nog even doorga als ik nog wat over heb. Dan bouw ik wat af, als de mogelijkheid er is.
Ohja trouwens. Miss moet ik wel zolang doorgaan omdat ik eiceldonatie doe, dr mist dan iets van een geel lichaampje ofzo.
Als het een topper is is dit mijn beste verjaardags cadeau! Ik kan ook vanavond pas taart eten gok ik. Even geen zin in nog..
Och @Tess27 Ben je jarig vandaag?? Van harte proficiat! Hoop op een prachtig verjaardagscadeau! Hoe laat mag je je uk ophalen?
Haha klopt ja! 33 alweer. Wij mogen 15.30u. Wel laat vond ik want in de VU eerder altijd eerder. Maar maakt niet uit. Had geen plannen verder vandaag. Vriend is lekker vrij vandaag en morgen, en als t morgen een beetje oké gaat lekker uit eten. Voelde me eerlijk gezegd niet zo lekker, koud trillen en zere spieren , dacht eerst koorts maar niks te bekennen en na een pcm of 2 gaat het ook wel oké.
Foto draait weer maar goed deze van mijn vriend gekregen, speciaal voor vandaag ook zei hij! Zo lief! Zo gelijk de Pandora armband om
Wow gefeliciteerd wat een prachtig verjaardagskado!!! Ik heb deze keer ws ook een mooi verjaardagskado als alles goed gaat, echt bijzonder. Nu hopen op een plakker, speciaal omdat je jarig bent!!!