Afgelopen maand begonnen voor de eerste keer.... Volgende week beginnen met de hormonen. 8 maart is me eerste echo. Weet niet wat ik moet verwachten
Welkom op het forum. Ik ben een weekje eerder begonnen dan met ivf2, ik heb 25 Feb mijn eerste fm. Dat is bij mij stimulatie dag 8. Maar omdat ik een lang protocol heb zit ik al vanaf 5 feb aan de deca.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @evenannoniem wat een fantastische verrassing. Je was er toch best somber over? Waaauuuuwww... Gefeliciteerd. Ik wens je een goede zwangerschap.
Ja ik dacht van de week echt ik moet hartstikke ongesteld worden... Maar toch niet. Af en toe nog wel dat gevoel hoor. Helemaal als ik savonds in bed lig. Nu even een paar weken verder dan weer een stuk zekerder
Even een update , punctie net achter de rug , dokter al komen zeggen dat ze 14 eitjes hebben kunnen uithalen nu hier nog wat blijven tot vammidag , punctie beter meegevallen dan verwacht en alleen de prikjes beetje gevoeld bij de verdoving Grtjs xx
Wat een mooi aantal @Sissiewiwi nu hopen op goede bevruchtingen en dat ze mooi gaan delen. Rust goed uit en sterkte.
Fijn dat het is meegevallen, en wat een mooie opbrengst!!! Hopelijk volgen er een mooi aantal bevruchtingen en mooie emmy's, spannend!!! Nu lekker ff je rust nemen