IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019 door tot roze !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Griep, en zeker koorts heeft zeer zeker invloed op de zaadkwaliteit, en een flinke invloed ook kwamen wij achter de laatste keer. Fijn dat je nu met een gerust hart de wachtweken in kunt. Ik ook, want nu weet ik dat na een maand het aantal al flink opgelopen kan zijn. Volgende week mag ik ook weer op het wachtbankje
     
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Nou, een heel gesprek gehad met de psycholoog. 13 december een nieuwe afspraak en dan horen we of we groen licht krijgen om te starten. Bloeduitslag was goed, geen infectieziekte en heb nog voldoende eicelreserve.
     
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja denk wel dat het flink oploopt dan hoor. Wij begonnen op 2.1 miljoen en zo bouwde het af. Griep, verkoudheid enzovoorts. En nu klimmen we weer. Geeft veel vertrouwder gevoel overigens.

    Wauw ! Kijk aan positief dat alles goed was :thumup: dan hopen dat de tijd snel voorbij vliegt dat jullie kunnen gaan starten :)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Hoi allemaal,

    Graag zou ik willen meeschrijven in dit topic.
    Mijn man en ik krijgen 4 december de intake voor IVF en kunnen dan gaan starten met de medicatie in januari.

    Bij ons is er momenteel nog geen reden bekend waarom zwanger worden niet lukt. Na 4 iui pogingen hebben we samen met de arts besloten om te gaan starten met IVF.

    Liefs,
    Kwibus
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Kwibus Welkom :) en zeker mag je mee schrijven :D
    Dat is opzich wel fijn dat je dan redelijk snel kan starten, elke maand langer is er 1 te veel.
    Raar he dat ze soms geen reden vinden waarom het niet lukt, lijkt me ook zwaar frustrerend.
    Mag je tot die tijd wel doorgaan me IUI ?
     
  6. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    IVF/ICSI lijst 2019

    Leden:

    Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje
    Traject: 6 x IUI / 15-01-2019 intake IVF
    Status: IUI ronde 5. 24/10 fm echo.

    Killy88, 30 jaar, 1e kindje
    Traject: Interrelationele eiceldonatie dmv icsi met donorzaad cryos.
    Status: Eind december start icsi Geertgen

    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje
    Kinderwens sinds januari 2016
    Traject: 8 keer iui (6 keer na mk)
    Januari 2019 start IVF/ICSI Geertgen
    Status: nov '18 ronde rust, eind nov/begin dec 7e en laatste iui (eigen keuze) nod 19 nov. '18

    Kwibus - 32 jaar - 1ste kindje
    Traject: 4x iui / 4 december intake IVF
    Status: rustperiode tot IVF.

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  7. Kwibus

    Kwibus Lid

    27 okt 2016
    50
    47
    18
    Brabant
    Eigenlijk ben ik er inmiddels rustig onder geworden dat er geen reden is. Mijn man heeft vanaf het begin van het traject geroepen dat IVF voor ons de manier gaat worden.

    We hebben er samen voor gekozen om tot de IVF geen IUI te doen. Ik heb enorm last gehad van de hormonen en vind het stiekem wel heel erg fijn om niet aan de hormonen te hoeven.
     
  8. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Je bent van harte welkom Kwiebus, fijn dat je zo snel kunt starten. Ik begrijp je keuze helemaal om ff rust te willen voor de ivf. Daarom doe ik ook nog maar 1 iui. Ik heb gelukkig geen last van de hormonen bij iui, hoop dat het bij ivf ook meevalt.
    Ik hoop voor jou ook dat je met het ivf traject niet teveel last krijgt van de hormonen
     
  9. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Kwibus : Ja dat geloof ik wel dat dat even fijn is zonder hormonen. Kun je je ook voorbereiden op de IVF.
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    IVF/ICSI lijst 2019

    Leden:

    Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje
    Traject: 6 x IUI / 15-01-2019 intake IVF
    Status: IUI ronde 5. 1-11-18 IUI -> NOD 15-11-18

    Killy88, 30 jaar, 1e kindje
    Traject: Interrelationele eiceldonatie dmv icsi met donorzaad cryos.
    Status: Eind december start icsi Geertgen

    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje
    Kinderwens sinds januari 2016
    Traject: 8 keer iui (6 keer na mk)
    Januari 2019 start IVF/ICSI Geertgen
    Status: nov '18 ronde rust, eind nov/begin dec 7e en laatste iui (eigen keuze) nod 19 nov. '18

    Kwibus - 32 jaar - 1ste kindje
    Traject: 4x iui / 4 december intake IVF
    Status: rustperiode tot IVF.

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  11. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Ik zou ook graag willen meeschrijven!

    Mijn vriend (34) en ik (31) hebben begin oktober een afspraak gehad bij de huisarts. Daarop heeft een zaadonderzoek plaats gevonden. Dat was niet goed. Daarom hebben we een verwijzing gekregen naar het academisch ziekenhuis. Op 30 november hebben we onze intake voor ivf/icsi.

    Bij mij is nog niks onderzocht. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen met een eisprong op dag 13/14. We zijn sinds begin augustus gestopt met de pil. Ivm verleden van vriend (ooit al eens een zaadonderzoek gehad) wisten we dat we snel aan de bel moesten trekken.

    Het is voor ons een eerste kindje! Ik vind het wachten nu al super spannend.. :rolleyes:

    Ik schrijf mee op mijn mobiel, dus mezelf toevoegen aan de lijst is lastig!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Luna87 :Welkom en tuurlijk mag je meeschrijven hier. Dat is best snel 30 Nov de intake. Hopelijk ook voor jullie heel snel een posite test :thumup:
    K heb je toegevoed op de lijst ;)
     
    Namar vindt dit leuk.
  13. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    IVF/ICSI lijst 2019

    Leden:

    Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje
    Traject: 6 x IUI / 15-01-2019 intake IVF
    Status: IUI ronde 5. 1-11-18 IUI -> NOD 15-11-18

    Killy88, 30 jaar, 1e kindje
    Traject: Interrelationele eiceldonatie dmv icsi met donorzaad cryos.
    Status: Eind december start icsi Geertgen

    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje
    Kinderwens sinds januari 2016
    Traject: 8 keer iui (6 keer na mk)
    Januari 2019 start IVF/ICSI Geertgen
    Status: nov '18 ronde rust, eind nov/begin dec 7e en laatste iui (eigen keuze) nod 19 nov. '18

    Kwibus - 32 jaar - 1ste kindje
    Traject: 4x iui / 4 december intake IVF
    Status: rustperiode tot IVF.

    Luna87 - 31 jaar - 1e kindje
    Traject: ivf/icsi
    Status: 30 november intake ivf/icsi


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Welkom @Luna87 spannende tijden dus ook voor jullie. Fijn dat jullie snel terecht kunnen voor de intake.

    @hier kan ik er niet omheen dat ik er, ondanks een maandje rust, toch mee bezig ben. Gisteren duidelijk eipijn gevoeld zowel links als rechts, en dat is nu weg. Duidelijk dus vandaag mijn eisprong (gehad). We hebben de kansen goed benut, daar zal het dus niet aan liggen. Nu dus maar weer op het wachtbankje
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Nog anoniem : Dat is altijd fijn hé om toch een kans te kunnen benutten! Ik hoop en duim op positieve test. Enne welkom op wachtbankje :)
    Ps: er niet mee bezig zijn in mmm of rust er tussen is gewoon geen optie. Je staat ermee op en gaat er mee naar bed. Of we nou willen of niet. Ik ervaar dat wel zo in elk geval.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  16. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    @Mauzy82 bedankt voor het toevoegen!

    @Mauzy82 en @Nog anoniem het wachtbankje, altijd spannend. Ik verwacht dinsdag mijn eisprong. Dan kom ik er gezellig bij...
     
  17. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    @Mauzy82 thnx
    @Luna87 we schuiven alvast een beetje op zodat je erbij kunt. Spannende tijden weer
     
  18. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen?
     
  19. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Luna87 : Hier alles goed en zijn gangetje. Nog op 5 dpo en tot nu toe nog nergens last van behalve moe en slaap van de utro bolletjes maar geen klachten verder gelukkig.

    Hoe is het met jou?
     
  20. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Ik merk dat ik nog niet helemaal bijgekomen ben van het nieuws dat we een dergelijk traject nodig hebben. Het doet veel met je en het wachten duurt lang.. Ik kan er af en toe nog emotioneel van worden. Was het maar alvast 30 november o_O
     

Deel Deze Pagina