IVF/ICSI vanaf Jan/Feb/Maart 2019 door tot roze !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mauzy82, 17 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Hoi. Welkom! Leuk dat je ook mee schrijft.

    Welke max BMI hanteert jullie ziekenhuis? Bij mij is die 4 kilo er in 3 weken af. Ik heb mezelf nu gezegd de komende weken tot onze afspraak nog graag 2 kilo te willen afvallen. Ben benieuwd of dat lukt. Ik voldoe nu aan de BMI eis. Al zullen ze vast wel willen dat ik gewoon door zet.

    Ik wandel nu meer en eet minder. Snoep niet of weinig en eet 5 keer per dag. Werkt voor mij goed.

    Zijn jullie al lang bezig?
     
  2. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    We hadden kinderwens sinds 2013.
    Ik heb 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen gehad spoedoperatie ondergaan. Geen eileiders meer. Intussen ook 2 miskramen gehad.
    Ivf is dus ons enige kans.
    Uiteindelijk in 2016 zwanger geworden doormiddel van ivf en nu een zoontje.
    Nu gaan we voor een 2de wonder.
    Dus opnieuw het traject in kijk er tegen op. Vooral de punctie bah vreselijk.
    Maar goed alles voo8r een 2d e kindje
     
  3. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    @Popie welkom hier, leuk dat je wilt meeschrijven. Heftig zeg dat je 2 keer een bbz hebt gehad. Maar wat fijn dat de mmm dan bestaat en je daardoor al een pracht van een zoontje hebt.
    Heel veel succes met het afvallen, dat gaat je wel lukken!!! Hopelijk is het snel raak voor een tweede kindje
     
    Popie vindt dit leuk.
  4. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    @Nog anoniem

    Aan wat lief zeg.
    Dank je wel.
    Ik we gaan het nieuwe jaar vol goede moed tegenaan.

    Jij ook heel veel succes
    Spannend ook voor jullie je 1ste IVF behandeling
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dank je, ik vind het ook wel spannend hoor. Op zich de ivf zelf niet en het spuiten enzo, maar ik zie wel op tegen de punctie. De ene vind het echt verschrikkelijk pijn doen en de ander zegt dat het goed te doen is. Ik ga er maar vanuit dat het verschrikkelijk veel pijn doet. Ik heb wel begin vorig jaar een ingreep aan mijn bmm gehad ivm pap3b. Ik moet zeggen dat ik niks heb gevoeld van de verdoving die ze in mijn vaginawand hebben gezet. Hopelijk voel ik met de punctie dan ook weinig van de prik. Maar goed, we moeten er iets voor over hebben, en ik weet toch pas hoe het voor mij voelt op het moment dat ik de punctie krijg.
     
  6. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    @Nog anoniem
    Precies wat je hier boven beschrijft
    Ik kijk ook op tegen de punctie
    Spuiten etc is niet zo erg

    Alleen ik had zoveel pijn van de punctue . De dagen erna ook zoveel pijn gehad

    Wil je niet bang maken het is voor iedereen anders.
    Misschien ervaar je het anders.
    En valt het wel mee
     
  7. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Popie : Welkom :) en ook een flink heftige geschiedenis zie ik. Hoop dat jullie snel een 2e wonder mogen krijgen.
     
    Popie vindt dit leuk.
  8. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hier de laatste iui poging tot nu toe gestart. Had nog even wat voeten in aarde maar ben toh maar weer gaan spuiten. Zodra ik alles duidelijk heb wat nou de bedoeling is omtrent eierstok. Zullen wij ws een pauze nemen tot aan ivf. Dat is wat we bedacht hebben. Kan nog wisselen en toch nog poging iui doen. Maar denk van niet. We wachten even donderdag de echo af.
     
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    #89 Nog anoniem, 21 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2018
    Spannend weer Mauzy, en goed dat je hierna even pauze neemt.

    @ hier het eerste rood gespot, dus ook op naar de laatste poging iui. Ik mag in ieder geval een verlanglijstje gaan maken want mijn eisprong zal ws 5 dec zijn :)

    @Popie ik laat het gewoon over me heen komen, ik weet toch pas hoe het voelt als ik het ervaar. Heeft weinig zin om me er teveel zorgen over te gaan maken. Al vind ik het wel spannend.
     
    Popie vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ahh dat zou dan wel een mooi cadeautje zijn met sinterklaas eisprong en raak ! Laten we t hopen en duimen!

    Ja 15/1 is als t doorgaat de intake. Denk niet dat ik vlak daarvoor nog een poging waag. Ligt een beetje aan mn eierstok.
     
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    @hier heeft het ook geen zin om nog een poging iui hierna te doen, heb eind dec ergens mijn nod, de volgende cyclus zou ik dus de ivf kunnen starten. 13 dec een volgende afspraak in de kliniek en als we dan grien licht krijgen ga ik denk ik meten een afspraak plannen voor januari, ligt eraan hoe het verder zit. Zal dan op dag 21 van die cyclus moeten starten met spuiten.
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Het Z-H belde net nog even. 7 december word alles besproken. Ook nog even voor ivf aan. Ivm vocht in eileider. Dat vermoeden hebben ze, maaris nog niet zeker. En willen een kijkoperatie inplannen. Dus adem in adem uit... kijken wat dat weer gaat brengen.

    Dag 21 van de nieuwe cyclus dan bedoel je ?
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ja klopt, dag 21 van de nieuwe cyclus. Dus nog niet deze cyclus maar de volgende als het nu niet raak gaat zijn
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hopen en duimen dat deze ronde gewoon raak zal zijn natuurlijk.
    Maar anders kun je wel heel snel starten, dat is ook geruststellend vind ik.
    Hoort zich goed aan in elk geval.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  15. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    Hoi meiden,
    Mag ik met jullie meeschrijven?
    Sinds februari 2014 kinderwens.
    Vriend heeft verminderde zaadkwaliteit, inmiddels door ivf 2 keer zwanger geraakt helaas beide keren een MA met 7 weken.
    We hebben 18 december een intake bij Nij Geertgen, in welk ziekenhuis of kliniek zijn jullie onder behandeling?
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  16. LunaKyra

    LunaKyra Actief lid

    20 sep 2015
    219
    125
    43
    Vrouw
    Nederland
    IVF/ICSI lijst 2019

    Leden:

    Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje
    Traject: 6 x IUI / 15-01-2019 intake IVF
    Status: IUI ronde 5. 1-11-18 IUI -> NOD 15-11-18

    Killy88, 30 jaar, 1e kindje
    Traject: Interrelationele eiceldonatie dmv icsi met donorzaad cryos.
    Status: Eind december start icsi Geertgen

    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje
    Kinderwens sinds januari 2016
    Traject: 8 keer iui (6 keer na mk)
    Januari 2019 start IVF/ICSI Geertgen
    Status: nov '18 ronde rust, eind nov/begin dec 7e en laatste iui (eigen keuze) nod 19 nov. '18

    Kwibus - 32 jaar - 1ste kindje
    Traject: 4x iui / 4 december intake IVF
    Status: rustperiode tot IVF.

    Luna87 - 31 jaar - 1e kindje
    Traject: ivf/icsi
    Status: 30 november intake ivf/icsi

    Jess89 - 29 jaar - 1e kindje
    Traject: IVF/ICSI
    Status: Half januari start IVF/ICSI - Eerst afvallen: nog 5kg te gaan!

    LunaKyra - 30 jaar - 1e kindje
    Traject: ivf/icsi
    Status: 18 december intake ivf/icsi Nij Geertgen


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  17. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Natuurlijk mag je hier meeschrijven, welkom! Wat ontzettend verdrietig dat je al 2 keer een miskraam hebt gehad na ivf. Was dat beide keren ook een volledige poging of was de tweede een cryo terugplaatsing?
    Ik ga in januari ook starten bij Nij Geertgen. Intake hebben we al gehad, bloedonderzoek ook, een gesprek met de psycholoog gehad, daarvan horen we 13 dec of we groen licht krijgen, is nog ff spannend dus
     
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Hoi en Welkom :) wat erg van de miskramen :( hopelijk toch heel snel een plakker ;)
    Wij zijn onder behandeling bij het mumc Maastricht.
     
  19. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Vandaag de echo gehad en zag er goed uit.
    Cystes weg behalve dan het vochtzakje.
    Aanstaande maandag weer een echo, dan kijken of we al groei hebben.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    IVF/ICSI lijst 2019

    Leden:

    Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje
    Traject: 6 x IUI / 15-01-2019 intake IVF
    Status: IUI ronde 6: 26-11 echo fm. 7 december: evaluatie, inplannen kijkoperatie

    Killy88, 30 jaar, 1e kindje
    Traject: Interrelationele eiceldonatie dmv icsi met donorzaad cryos.
    Status: Eind december start icsi Geertgen

    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje
    Kinderwens sinds januari 2016
    Traject: 8 keer iui (6 keer na mk)
    Januari 2019 start IVF/ICSI Geertgen
    Status: nov '18 ronde rust, eind nov/begin dec 7e en laatste iui (eigen keuze) nod 19 nov. '18

    Kwibus - 32 jaar - 1ste kindje
    Traject: 4x iui / 4 december intake IVF
    Status: rustperiode tot IVF.

    Luna87 - 31 jaar - 1e kindje
    Traject: ivf/icsi
    Status: 30 november intake ivf/icsi

    Jess89 - 29 jaar - 1e kindje
    Traject: IVF/ICSI
    Status: Half januari start IVF/ICSI - Eerst afvallen: nog 5kg te gaan!

    LunaKyra - 30 jaar - 1e kindje

    Traject: ivf/icsi
    Status: 18 december intake ivf/icsi Nij Geertgen


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     

Deel Deze Pagina