IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Wat goed Maliza!! Fijn dat de punctie is meegevallen en je score meeviel! :)

Ben benieuwd hoeveel emryo's er ontstaan en wanneer de terugplaatsing is....

Hier is de menstruatie in aantocht, Yoehoeeee!!! Dus hopelijk zet het vandaag door, dan moet ik het ziekenhuis bellen, aangezien ze wat dingen in moesten gaan plannen en dan begin ik zondag met de pil!! :D

2. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja zit ook vol spanning te wachten ze zouden tussen 12 en 13 uur bellen maar kon ook eerder zijn ivm feestdag in België ofzo haha.

hoop dat ik me morgen wel weer helemaal goed voel want dan moet ik weer werken.

Denk dat de vermoeidheid ook wel komt door alle opgekropte spanning voor de punctie en nu is die natuurlijk al geweest dus valt die spanning weg...

haha en eindelijk eens fijn om ongesteld te worden he kubbeltje. bij mij wachtte het toen net nog 2 dagen extra zul je altijd zien haha.

zie nu alleen nog maar op tegen de wachtweken en die onzekerheid.. maarja zal ook wel weer goedkomen zeker. de kans dat het de eerste keer lukt is vrij klein dus probeer realistisch te blijven denken

3. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zware tegenvaller maar 1 van de 10 eitjes bevrucht... Is het erg als ik denk heb ik daar nou zoveel moeite voor gedaan??:( voel me echt heel rot :(:(:( zondag terugplaatsing in ieder geval...

4. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Jeetje wat erg!!! Dat had je toch helemaal niet verwacht zeg pfff maar ik kan me helemaal voorstellen dat je zo denkt hoor, denk dat ik dat zelf ook zou doen.

Maar geef de moed niet op meid, het kan zomaar de juiste zijn!!!

Hier is de menstruatie begonnen, dus ik begin zondag met de pil.

5. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @Maliza: wat een enorme tegenvaller... Ik zou ook heel erg verdrietig zijn... Een hele dikke digitale knuffel! Op naar de terugplaatsing en dan lekker broeden!!

6. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel heb me toch ook maar even ziekgemeld nouja sta npg als oproep voel me zo rot had verwacht dat ik er beter tegen zou kunnen dan dit maarja zo zie je maar hakt er toch even in

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jeetje meis wat een tegenvaller zeg.. ik baalde al van de 2 maar 1 dus snap jou gevoel helemaal. Bah.. Doe aub kalm aan en ik zou thuis blijven , kan je naar van worden je buik.

Fijn Kubbeltje.. hoe blij ben je hè met menstruatie.

Hier een ei ei ei.. Dus zelf maar gokje wagen ;) je weet nooit..

8. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies lange tijd niet van me laten horen maar weer en hoop ontwikkelingen hier lees ik. Hier thuis hectisch Veel verlichtingen en ook aan de klus in huis en fulltime baan pfff.

Palm op voor de volgende ronde houdt moed meid!
    Maliza voor je gevoel een domper maar kan idd wel met een hele goede zijn... Het hoeft er maar 1 te zijn is me gezegd ;)
    Tess aan de "klus" succes :)

Vanmorgen 1e fm meting gehad. 3 links en 3 rechts groeien niet erg hard 1 van 8rest kleiner dus wel een domper. Ook bloed geprikt om hormoon te meten. Wordt strax gebeld of ik met huidige dosis van 150 doormoet zo ja dan dinsdag weer echo zo nee. ... Dat hoor ik nog.

Sterkte allemaal. ..... knuffel!

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nou, ik ben net gebeld door het ziekenhuis. Ik moet zondag beginnen met de pil en 27 juli met de deca.

Het is wel zo dat ik een week langer de deca moet spuiten, aangezien ik mijn punctie onder narcose krijg en ze maar 1 narcosepunctie per week mogen plannen moet ik dus die week extra wachten en spuiten. Zoals het er nu uitziet moet ik 21 augustus komen voor een echo om te kijken of ik mag starten met Gonal-f en dan zou rond 4 september de punctie zijn.

Beetje jammer dat door mn narcosepunctie mijn hele planning in de soep loopt, we hebben het weekend van 5 september namelijk een feestweekend in Cochem van mijn schoonouders voor hun 40-jarig huwelijksfeest, maarja je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen...... :)

Dus hier zijn wat gemengde gevoelens, maar vooral blijdschap en ik vind het allemaal nu wel heel erg spannend worden hoor pffff

10. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou net gebeld door ziekenhuis.....nog geen hormoon in mijn bloed vandaar dat ze nog niet voldoende gegroeid zijn. Dosering gaat omhoog van 150 Gonal naar vandaag 225 en dan dinsdag weer een fm. We wachten af.

Alleen wel balen want vanaf woensdag gaat de Coentunnel dicht en wordt het lastiger om in het VU te komen vanaf onze kant pfffff (ff zeuren hoor, sorry).

We wachten dus geduldig af alleen manlief mag maandag ff naar Vu om medicijnen op te halen want ik heb tekort nu ik een nieuwe dosering krijg.

Liefs!!!

11. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Mazila ik snap dat je teleurstelling, maar ik weet uit ervaring dat de poging echt nog kan slagen. We hebben een zoontje uit de poging waarbij van de 8 eicellen er 2 bevruchtingen waren, alleen is er een nooit verder gaan delen. Toen ik dit hoorde was de poging voor mij al mislukt. Ik was ook echt heel erg verbaast toen ik 2 weken later een positieve test had. Ik hoop dat jij de dezelfde uitkomst heb.

Kwekkie ik hoop dat meer medicatie de oplossing is. Fijn dat ze het af kunnen lezen in je bloed dat het deze dosering niet werkt

Kubbeltje ik kon een uur na de punctie alles weer doen zonder pijn. De kans dat jij de dag er gewoon mee kan doen is best groot. We hebben waarschijnlijk nu wel in dezelfde week de punctie.

Tess altijd een gokje wagen je zal niet de eerst zijn die na of voor IVF/isci zwanger wordt.

Kubbeltje raar he je ben eigenlijk nooit blij als je ongesteld wordt, maar in zo'n proces in een keer wel.

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop dat je eitjes hun best gaan doen Kwekkie!

13. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo we zijn er ff vanaf. Nu afwachten en hoop vooral dat mijn buikpijn is stopt vanmorgen was het niet te houden...

14. Mammiesmeisje

13 jul 2014
    29
    0
    0
    Ministerie
    Zuid Limburg
    Hallo!

Als nieuweling zou ik graag mee wilen beppen! Helaas niet nieuw in het ivf traject! Bij ons al een wonder geschied en nu hopend op een 2e! Heb alweer een 2 pogingen achter de rug en we hebben 4 cryo's nog in de vriezer....... morgen echo, hopelijk kunnen we 's avonds Pregnyl zetten!

Liefs

15. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Welkom mammiesmeisje en succes!!

Ik heb vanmorgen de eerste pil ingenomen, wat gek om die weer te gaan slikken na ruim 2 jaar, maarja wat moet dat moet! Woensdag hebben we de intake bij de IVF-verpleegkundige en de 27e moet ik beginnen met de decapepty spuiten.
    Het gaan hier lange en spannende 2,5 maanden worden!!l

16. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    weet niet of het gelukt is maar even lijstje aangepast mijn situatie dan he

17. Mammiesmeisje

13 jul 2014
    29
    0
    0
    Ministerie
    Zuid Limburg
    Voor jou dus ook weer spannend allemaal, knubbelltje! Succes he! :)

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoe was je tp Maliza? En hoevel cellige emmy?

19. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tp was zo gedaan maar hoe weet je hoeveel cellig die is? Heb fototje van de embryo meegekregen hihi kan ik het daar op zienn??

20. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    In afwachting om te starten:
    Willeke86 - 1e kindje - in afwachting op operatie, hopelijk starten in september
    Kubbeltje85 - 1e kindje - schildklier is goed!!, 16 juli op intake bij de IVF verpleegkundige, +/- 28 juli start deca
    Tess27 - 1e kindje - start begin sept
    Hyper - 2e kindje - start 18 augustus
    Sandrabk - 2e kindje - in afwachting op cryo tp
    Bo1980 - 1e kindje - in afwachting op cryo tp
    Veroo - 1e kindje - in afwachting op cryo tp
    Wolffje - 1e kindje - start aug/sept

Onderdrukkende fase:

Stimulerende fase:
    Kwekkie77 - 1 kindje: 4 juli start Gonal, 15 juli FM2
    Palmboom - 1e kindje: 12 juli start Fostimon, 21 juil FM1

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Maliza3 - 1e kindje: 10 juli punctie 13 juli terugplaatsing