Ik heb die van POM gekocht omdat daar het hoogste % granaatappelsap in zit. Denk dat ik deze poging diep in de buidel tast en langs de biologische winkel ga (of begin met een fles POM en dan vanaf 2 dagen voor de tp overstap op die van de biologische winkel).... 10 minuten een warme douche lijkt mij heerlijk! Ga ik ook doen . Met een kruik ben ik nu voorzichtiger.. Heb deze bij de eerste tp gebruikt en dat is een miskraam geworden. Ik weet dat het onzin is, maar ik heb nog steeds het gevoel dat dit komt door te vaak een te warme kruik....
Ja, dat kan ik me voorstellen, dat is toch stukken warmer dan 10 minuten een douche, dus ik ga ook voor de douche, zijn we meteen weer fris! Dan ga ik ook de POM halen en daarna eens kijken naar die van de natuurwinkel, alles voor de beste poging toch?
"Moet" nu btw van mijn acupunctuur veel basilicum eten voor een warme baarmoeder. Mijn man heeft heerlijke pesto gemaakt, dus die eet ik nu overal op! Heb nu al zin in mijn rijstwafel met geitenkaas en pesto (is mijn tussendoortje voor de middag), yummie!!
Nou ik heb hem van de jumbo van Healty People , smaakt best oke als dacht ik dat het vies was. Eerlijk gezegd zou ik kruid en warme douche op je buik laten na tp , na 4 behandelingen weet ik inmiddels dat zkh zegt beter van niet op je buik enz. Warme voeten dat was wel iets wat ik hoorde.. en zelf heb ik weinig gedaan behalve niet te hert douchen.
Hmmm dat is zo irritant dat al die artsen elkaar tegenspreken he hahahaha maar warme voeten kan ik wel begrijpen, als je voeten warm zijn dan is je hele lijf warm natuurlijk..... Dat ga ik dan sowieso doen en granaatappelsap drinken en dan maar heel eventjes tijdens het douchen de straal op de buik.
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Tess27 - 1e kindje - start begin sept Hyper - 2e kindje - start 18 augustus Sandrabk - 2e kindje - in afwachting op cryo tp Bo1980 - 1e kindje - in afwachting op cryo tp Veroo - 1e kindje - in afwachting op cryo tp Wolffje - 1e kindje - start aug/sept Kwekkie77 - 1 kindje: wachten op menstruatie, dan start kort schema Onderdrukkende fase: Kubbeltje85 - 1e kindje: 27 juli start Deca, 21 augustus uitgangsecho voor start stimulerende fase Stimulerende fase: Palmboom - 1e kindje: 12 juli start Fostimon, 21 juil FM1 mammiesmeisje - 2e kindje: 15 juli hopelijk pregnyl en dan tp cryo Punctie/terugplaatsing/ NOD: Maliza3 - 1e kindje: 10 juli punctie 13 juli terugplaatsing Zwanger:[/QUOTE]
Heb geen granaatappelsap had er ook nog nooit van gehoord maar heb nu toch al et zware gevoel dak ongesteld moe worden...
Hahahaha nee dat is waar, ik dacht al ben ik nou zo verkeerd aan het kijken, maar dan klopt het toch Nee, we gaan er gewoon vanuit dat jij straks onderaan ons mooie lijstje staat!
Zit nu heerlijk te genieten in scheveningen vanavond sister act! Gekregen voor mn verjaardag even aan iets anders denken..
Leuk Maliza, geniet ervan, het is een leuke show! Vind het ook wel lekker om af en toe wat afleiding te hebben. Zo gaan we zaterdag weer uit eten en 1 augustus gaan we samen een weekendje weg! Maarja, het duurt ook nog wel even voordat het 21 augustus is......
Leuk Maliza, vond sisteract erg leuk! hopelijk heb je geen gelijk en wordt je niet ongesteld! Zou even een domper zijn. Wanneer mag je testen? Kubbeltje klinkt goed weekendje weg! Waar ga je naar toe? Hier is het overreden-door-een-vrachtwagen gevoel wel een beetje weg gelukkig. Maar moet nog erg rustig aan doen en dat vind ik erg lastig, zeker met mn bedrijf Zou eigenlijk komend weekend met mn vriendinnen een weekend weg gaan maar zie het niet zitten. Zitten in een strandhuisje en het wordt super mooi weer. En ik kan niet in bikini want dan zien ze mn wondjes :S (ze denken overigens dat ik geopereerd ben aan mn neus, alleen mn beste vriendin weet het)
Oh wat lastig is dat Willeke, wat balen dat je niet meekan! Wij gaan naar Hoorn, daar is een nieuw Van Der Valk hotel geopend en die hadden een erg leuke openingsaanbieding. Bij ons in de buurt is namelijk Solar Festival en dan heb je de hele dag gedreun van die muziek zo'n 4 dagen lang, dus wij gaan vluchten hihi wel zo fijn voor de hormoontjes pffff
Maliza ik heb vanaf 4 dagen na de tp het gevoel gehad dat ik ongesteld werd. Ik wou ook bijna stoppen met die bollen, want het had toch geen zin meer. Bij mij was het een goed teken. Ik hoop dat dit voor jouw ook geldt. Sister act vonden wij erg leuk hier. Zelf de kleine man in mijn buik toen der tijd. Die begon op de maat te trappen. Ik hoop dat jullie embryo in je buik ook mee danst. Kubbeltje ik kan me voorstellen dat je die herrie ontvlucht. Zou wij ook doen. Kwebbeltje ik heb vanaf de punctie granaatappel gedronken. Ik heb in het vak van de super gekeken waar het hoogste percentage in zat en die heb ik gedronken. Ik ben dit blijven drinken totdat ik het niet meer weg kreeg. Verder doe ik aan acupunctuur dit duurt tot en met net voor de tp. Ik ben nu ook weer begonnen.
Ohja op de vraag wanneer ik mag testen... Van gent de 25e en via terneuzen moet ik de 28e bloedprikken...
Hallo meiden! Sorry, effe zo druk geweest dat ik niet echt de kans heb gezien om te reageren! Gisteravond de pregnyl gezet, jeujjjjjj, en nu gaan we er vanuit dat morgenvroeg mijn eisprong is en dan maandagochtend mijn tp van onze cryo! Ooooo, het is zo spannend . Kwekkie, ik hoop dat die weken weer voorbij vliegen zodat je er weer snel tegenaan kunt! En voor de rest, ik hoop dat het jullie ook snel lukt! Nu even een paar dagen genieten in de wetenschap dat ik binnenkort weer 1 van mijn eskimo's bij me heb! Liefs allemaal.
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Tess27 - 1e kindje - start begin sept Hyper - 2e kindje - start 18 augustus Sandrabk - 2e kindje - in afwachting op cryo tp Bo1980 - 1e kindje - in afwachting op cryo tp Veroo - 1e kindje - in afwachting op cryo tp Wolffje - 1e kindje - start aug/sept Kwekkie77 - 1 kindje: wachten op menstruatie, dan start kort schema Onderdrukkende fase: Kubbeltje85 - 1e kindje: 27 juli start Deca, 21 augustus uitgangsecho voor start stimulerende fase Stimulerende fase: Palmboom - 1e kindje: 12 juli start Fostimon, 21 juil FM1 Punctie/terugplaatsing/ NOD: Maliza3 - 1e kindje: 10 juli punctie 13 juli terugplaatsing, 25 en 28 juli testen mammiesmeisje - 2e kindje: 15 juli hopelijk pregnyl en tp 21 juli Zwanger: