IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Wat spannend allemaal! En een heerlijk vooruitzicht (binnenkort een Eskimo binnenboord) :)

2. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Sorry, ik ben het even kwijt... Waarom moet jij op 2 verschillende data en locaties testen?? :(

3. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    En hoe vond je het?? Je gedachten een beetje kunnen laten afleiden? :D

Ik plan ook altijd zo veel mogelijk leuke dingen in tijdens mijn wachtweken! Ben nu al bezig met inplannen :p

Dit jaar mogen wij waarschijnlijk 1 dag voor of op mijn verjaardag testen... Normaal gesproken vind ik het altijd super leuk om mijn verjaardag te vieren, maar dit jaar heb ik er geen behoefte aan... Dus hebben wij besloten dat wij op mijn verjaardag een lang weekend weg gaan naar Londen! Hopelijk genieten van een prille zwangerschap en anders genieten van de biertjes :D

4. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn gyn zit in terneuzen en hulst dus daarmoet ikzijn voor echo's etc. Maar de punctie en terugplaatsing was in gent want dat doen ze in ons iekenhuis niet. En het moet nie alle2 de dagen moet zoiezo de 28e bloedprikken ivm weekend waarin ik eigenlijk moest komen. Maar bij de tp zeiden ze dat ik vanaf de 25e mag testen...

En sister act was heel leuk hou daar zo van zulke dingen. Deze week had ik het erg druk volgende week nog niks te doen maarr.... Dan zijn de kids van mijn vriend er een hele week dus komt ook wel weer goed denk ik haha dan is het vanzelf druk...

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Maliza spannend hoor pfff!
    Je vriend heeft al Kids uit een eerdere relatie? Wat is bij jullie de reden voor ivf?

6. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey willeke,

ja is heel spannend allemaal en ondanks dat ik absoluut niet het gevoel heb dat er iets zit heb ik heel de tijd de neiging om al te testen ook al heeft dat geen zin haha.

ja mijn vriend heeft al 2 kinderen van een vorig huwelijk. (wij zijn niet getrouwd trouwens.) en wij zijn bezig met icsi ivm slecht zaad.. rara hoe kan dat haha. maar mijn vriend had zijn zakie door laten knippen en het is wel hersteld en ook al is het minder dan een jaar zo geweest toch hersteld het niet meer goed. zijn lichaam maakt al antilichamen aan tegen zijn eigen sperma...

7. Didi2014

Didi2014 Nieuw lid

24 mei 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag alle mensen die nog een punctie moeten ondergaan een hart onder de riem steken, het hoeft echt niet pijnlijk te zijn.Ik heb vandaag mijn tweede punctie gehad voor ICSI. De eerste was zonder roesje en pijnstillers (alleen verdoving vaginawand) en nu kreeg ik een roesje, omdat de arts de eerste punctie lastig vond. ( en misschien omdat ik van de adrenaline zo zat te kletsen:) Ik vond de eerste punctie ontzettend meevallen en de tweede vandaag echt een eitje. Amper iets gevoeld. Die verhalen wil ik graag delen, want ik weet hoe bang ik zelf was voor de eerste. Er zijn uit 8 follikels 6 eitjes gekomen en nu afwachten...Ben daar wel bang voor want de vorige keer was er geen bevruchting bij IVF. Dat was een enorme klap. Succes allemaal met jullie traject!!!!

8. Mammiesmeisje

13 jul 2014
    29
    0
    0
    Ministerie
    Zuid Limburg
    Ja, goed he!! Vind het zelf ook zo onwerkelijk. BMS was 13 mm en heb volgens mij nu de eisprong of net gehad.... We zitten dus goed op schema!! :p

9. Mammiesmeisje

13 jul 2014
    29
    0
    0
    Ministerie
    Zuid Limburg
    Dat gevoel om te testen, ken ik wel, hahaha. Vind het ook zo moeilijk om dat dan niet te doen......... laatste keer durfde ik niet, bang om een negatieve test te krijgen..... effe dooorbijten nu!!

10. Mammiesmeisje

13 jul 2014
    29
    0
    0
    Ministerie
    Zuid Limburg
    Wat goed dat ook dat gezegd wordt. Heb nu al 5 puncties gehad en alle 5 verschillend. Van een makkie tot een hel. 1 ding weet ik wel zeker, probeer echt uitgerust te zijn. Dat is iets wat je zelf in de hand hebt!!!
    Succes met de tp over een paar daagjes!

11. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Uitgerust zijn is inderdaad een goede. Als je het erg spannend vind moet je aan de arts een valium of iets dergelijks vragen. Doe ook vooral wat jij denkt nodig te hebben. Als je het beste ontspant bij een bepaald soort muziek neem dat dan mee en zing lekker mee als het helpt. Ik ken iemand die bij elke punctie metal meeneemt en dan kei hard en vaak vals mee zingt. Op deze manier sluit zij zich af en heeft nergens last van. De meeste artsen hebben liever dit dan een gespannen patiënt

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Test drang. Vertel mij wat.. hahaha beide keren vanaf dag 7 na tp getest en altijd streepjes gehad , eerst pregnyl en daarna echte streepjes.. Vanaf dag 10 ZEGGEN ze is pregnyl 5000 uit lichaam en 10.000 dag 12/13 ik deed vroeg testen omdat ik zeker wou weten dat het van een zwangerschap was en geen pregnyl

13. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ik heb zelfs later gestest bij onze zoon omdat ik er van overtuigt was dat die toch negatief was. Ik moest uiteindelijk testen van mijn vriend. Ik toen 's morgens heel vroeg om maar van dat gezeur af te zijn. Ik wou de 'negatieve' test aan mijn vriend geven en toen bleek die positief te zijn. Mijn vriend was niet eens verrast. Die dacht het al een aantal dagen. Was volgens hem mezelf niet

14. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook het zware vermoeden dat het niet gelukt is maar moet zoiezo nog een week wachten en mijn vermoeden komt gewoon puur omdat het pas de eerste poging is... Ja ben een beetje pessimistisch misschien maar mijn vriend is zo optimistisch dat het in evenwicht is.

15. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ik ben gewoon al een week ongesteld is toch niet normaal?
    Zou dat door de pil kunnen komen?
    Ben er nu wel klaar mee eerlijk gezegd pfff en ik heb ook gruwelijke last van de
    hormonen bahbah ben echt opvliegerig en alles giert door mn lichaam pfff :(

16. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen idee heb dat nog niet gehad bel eventjes zou ik zeggen dan weet je het gelijk.

17. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja dat is misschien wel een goed idee, heb ook gruwelijke buikpijn en ik ben zoooo opgeblazen echt niet te geloven. Als dat morgen nog zo is ga ik bellen!

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nu al Kubbeltje? Je bent nu toch nog niet aan het spuiten? Of al wel begonnen met deca?

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nee, ik ben nog geen week met de pil bezig, echt verschrikkelijk.
    Ik moet zeggen dat ik achteraf gezien altijd heel veel last van de pil heb gehad, maar zoals dit.......maarja je kunt er toch niks aan doen, zal gewoon moeten doorbijten en erop vertrouwen dat het niet voor niks is en in mn achterhoofd houden dat het tijdelijk is :)

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Heftig hè die menstruatie bah.. heb ik vaak ook. Ik word rond einde van de maand ongesteld en dan ook planning zkh maar vraag direct om de pil anders zit ik er in Turkije weer mee.. zooooo geen zin in

Deel Deze Pagina