Hoi allemaal! Ik ben gisteren begonnen met Decapeptyl te spuiten. Het viel me op zich best mee, maar die vloeitstof jeukt in mn buik, heeft iemand anders daar ook last van???? Ik ben trouwens sinds gistermiddag ineens super moe, er zit echt geen vleugje energie meer in me. Gelukkig hoef ik deze week maar 2,5 dag te werken, hopelijk kan ik dan een beetje uitrusten. Herkennen jullie die plotselinge moeheid?
die jeuk had ik de eerste keer ook daarna niet meer. hier hoop ik vanmiddag de uitslag van de bloedtest te hebben maar vrees ervoor aangezien ik dus bij ons in hulst heb laten prikken maar het in terneuzen in het lab onderzocht moet worden... als ik dit had geweten was ik wel even naar terneuzen gereden want dan had het maar 3 uur geduurd voordat ik het wist... maar mag vanmiddag nog even terug bellen voor het geval dat dus ben benieuwd... maar baal wel een beetje
Ok, ben benieuwd of ik het nog vaker ga voelen dan...... Maar dat is raar zeg, hopelijk krijg je vanmiddag dan zekerheid. Wat zeggen de testen dan op dit moment???
ik heb er nu geen meer maar heb woensdag donderdag en vrijdag 5 testen gedaan die waren allemaal positief... wil alsmaar testen maar heb er geen meer en ja vind het misschien toch een beetje zonde er nog te kopen haha.. twijfels twijfels... ik heb ook geen idee wat ik moet denken voel me niet zwanger maarja kan altijd nog komen natuurlijk
Kubbeltje, fijn dat je nu begonnen bent. Wel balen van de bijwerkingen. Ik heb geen last gehad van jeuk maar wel heel erg veel last van vermoeidheid. Ik heb dat eigenlijk gehad tot een week nadat ik ongesteld was geworden . Al die medicatie is toch een aanslag op je lichaam. Maliza, irritant, je wilt het gewoon meteen weten! Nog even doorbijten! Hoop dat alles nog steeds helemaal goed is !
Ok dan, nou dan kan het toch bijna niet anders dan dat je bloed straks ook super positief is..........succes met wachten!! Ja, bij mij is sinds gisterenmiddag het lampje een beetje uit aan het gaan, maar dat kan ook door de spanning komen....we zien wel en anders maar pas op de plaats maken. Moet nu gewoon aan mezelf denken.
bij mij is het op dit moment zo erg dat ik meestal 's ochtends uit bed kom de dingen doe die moeten dan ga 's middags nog een paar uur slapen om 's avonds ook nog mijn verplichtingen te kunnen doen... niet normaal eigenlijk. Maar 's nachts slaap ik ook voor geen meter word duizend keer wakker kan mijn draai niet vinden en kan eigenlijk niemand naast me verdragen maar dat is ook zo lullig he haha
Hahahaha ja dat is een goeie maliza! Zeg ik kan jou de komende 9 maanden waarschijnlijk niet naast me verdragen dus daar is de bank hahahaha Toch gek dat dat zoveel energie van je lichaam vraagt, kijk als je zwanger bent is dat logisch, maar van dit had ik het niet zo snel verwacht.....maarja, het is niet anders.......
Jeuk had ik 1e paar keer ook maar moe word ik geloof ik nergens van.. werd ik maar eens moe! Haha Ben benieuwd naar je hcg Maliza!!! Ik heb vreselijke hoofdpijn, flinke onweer geweest hier en daar krijg ik het vaak ook van..
haha tess ik een beetje van jou en jij een beetje van mij ik ben altijd al heel snel moe maar nu is het nog veel erger straks maar weer eens bellen weet alleen niet hoe laat maar vrees toch dat het pas vanaf morgen binnen is de uitslag...
nou de uitslag was goed mag 14 augustus eerste echo in Gent doen en 25 augustus eerste echo in Terneuzen haha ze leven hier lekker langst mekaar heen maar maakt mij niet uit heb ik er lekker 2 in 2 weken tijd haha...
Oooh gefeliciteerd maliza!!!!!!!!! Dan ben je de eerste die onderaan het lijstje staat!! Nog eventjes wachten op je echo's, maar dan heb je ook wat!
Proficiat Maliza! Wat fijn voor je. Zelf is wachtdag 8 aan de beurt, voel niet zo heel veel hoor. Maar ben wel moe, volgens mij niets met innesteling of iets dergelijk te maken...... Donder is 14 dagen na eisprong maar mag pas maandag testen! Ben benieuwd. Hoe ver zijn jullie nu? Liefs
ja moet ie nog wel blijven zitten he dus blijf nog wel huiverig maar ben al langzaam beetje blij aan het worden haha. ik weet niet hoe hoog die was dat zeiden ze niet maar in terneuzen zeiden ze hij is in ieder geval omhoog dus dat is goed. en vanuit gent belde ze zelf (zijn veel liever etc mocht ook zelf kiezen of ik nog wel of niet naar daar kwam dus gekozen van wel omdat ze daar zo aardig zijn ) en die zeiden gelijk ik heb goed nieuws u bent zwanger de waardes zijn zeker goed etc etc die bleven maar heel enthousiast doorratelen haha dus vandaar 2 eerste echo's haha
ik heb toen ook vroeger getest dan mocht paar keer veel te vroeg dus negatief en ik mocht op vrijdag testen en heb toen de woensdag al positief getest... ik heb daar allemaal geen geduld voor hoor haha allemaal dat wachten. ben al lang blij dat na dat ik die afspraak in terneuzen had gemaakt gent nog belde dat ik de eerste echo daar mag doen en dat dat al in de week van 11 augustus mocht haha dat word dus de 14e want dan is mijn vriend ook vrij... wel zo gezellig en ik rijd zoiezo niet naar gent...