dank jullie wel alvast blijf wel volgen natuurlijk he haha voor zover ik dat kan want dat lukte tot nu toe al niet helemaal haha
Ik ga volgende keer weer vroeg testen.. Elke keer dag 7 of 8 na tp, ik verloor 2e terug plaatsing bloed met 10e dag en 14e dag was hcg 182 , woensdag dag 16 miskraam en dag 17 was hcg zelfs gestegen naar 271.. Afgelopen keer ook clear blue gedaan maar hcg was maar 10.. Bijna niks en vroeg mis gegaan.. Maar toch wist ik het liever wel als niet daarom test ik ook vroeg. Hoop dat icsi 3 ons wel een zwangerschap met goede afloop brengt
Het mag nu inderdaad weleens raak zijn en blijven Tess. Wanneer begin je weer? Je lichaam kan zwanger worden dus dat blijven plakken gaat volgende keer hopenlijk ook goed komen !
Donderdag officiële planning.. Maar afgesproken was na de vakantie van ons dus 2/3 sept.. Nu aan de pil anders menstruatie op vakantie in Turkije en dan mooi stoppen na de vak.. Hoop zo dat doe planning dan door gaat.... Klaar voor!!!!
Maliza nogmaals gefeliciteerd!! Ik kan je vertellen dat het onwerkelijk blijft zwanger zijn. Ondanks dat ik wel heel veel klachten had begon het voor mij pas werkelijkheid te worden toen ik meneer kon voelen. Tess ik hoop het ook voor je dat deze keer de keer wordt voor jouw. Palmboom hoe is het? heb je een tp vandaag? Ik weet niet meer wei het vroeg maar ik had ook last van een jeukende buik van de deca. De ene keer meer dan de andere keer.
Hoi meiden! Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad!! Ik vond de uitslag nogal heftig... En ook meteen weer goed dat wij PGD doen: Van de 20 eicellen waren er 15 goed genoeg om te bevruchten en daarvan zijn 14 goed doorgedeeld voor de test. Van de 14 die getest waren, zijn er 11 (!) drager van het brca1-gen en 3 niet... De embryo van de beste kwaliteit is dus teruggeplaatst en 2 zijn ingevroren.. Had nooit verwacht dat er zo veel af zouden vallen... Ik ben super blij met de terugplaatsing, maar dit nieuws moet even landen...
Palmboom inderdaad heftig dat 2/3 van de embryo's het brca-3 gen hebben. Ik dacht dat de kans dat ze het gen dragen 50% is normaal of klopt dat niet. Gewoon maar vertrouwen op deze sterke embryo.
Het percentage is idd 50% (omdat mijn man drager is en ik niet), maar dit is natuurlijk per bevruchting. In theorie zouden ze ook allemaal drager kunnen zij (of allemaal niet). Ik hoop dat het ook lukt met deze topper!!
In ieder geval gelukkig een mooie teruggeplaatst snap je wel toen ze mij belde dat er aar 1 vd 8 bevrucht was viel dat ook nogal tegen ook al zal de reden anders zijn bij mij kwam het door geen goede eitjes en dat viel dan weer tegen omdat HET probleem bij mijn vriend lag.... Maar ga voor je duimen dat deze goed blijft plakken!!!
Jeetje wat heftig Palmboom!! Maar gelukkig hadden jullie veel eitjes en veel embryo's en met een beetje geluk blijft deze topper plakken!! Maar ik kan me voorstellen dat het even slikken is....... Hier gaat alles goed, ga zometeen de 3e decapeptyl zetten en behalve wat opvliegerigheid in alle opzichten gaat het nog best goed. Ben wel nog steeds wat moe, maar gelukkig nog 1 dagje werken en dan een lang weekendje weg!
Ook mij lijkt het heftig. Na mijn laatste punctie hadden ook wij 24 eitjes, 13 bevrucht en waarvan 6 in te vriezen. Nu zijn er al 3 niet goed ontdooit, 1 niet blijven plakken, 1 nu in mijn buikje en 1 nog ingevroren. Dan wordt de 'spoeling' toch dunnetjes. hopen op een mooie beeb voor jullie! Succes!
Palmboom, jou heb ik natuurlijk al ff gesproken maar ik duim voor een wondertje Lief mamiesmeisje !! Hoe gaat het verder met jullie? Ik lekker bedje in en vriend is vanaf morgen tot zaterdag werken in Londen.. saaaai...
Dank jullie wel meiden! Heb ivm de lichte overstimulatie nog steeds (bed)rust voorgeschreven gekregen. Voel me voor het eerst weer beter (minder duizelig, misselijk en buiten adem)!! @tess: dat is idd saaaaai! Heb je wel leuke plannen? @kubbeltje: dat herken ik (opvliegendheid)... Sterkte voor je partner @maliza: ik gebruik sinds de punctie utrogestan en moet dit gebruiken tot en met de eerste echo in week 7 en dan weet ik het niet zeker (doorgaan tot week 12 of stoppen)... Hoe zit dat bij jou?
En mammiesmeisje heb je je nog kunnen bedwingen vandaag ivm 14 dagen na eisprong? En anders nog heel veel succes met de laatste daagjes!