Kwekkie wat irritant zeg die onzekerheid maar ik zou ook gewoon thuis gaan testen, dan kun je het een beetje in de gaten houden. We houden het er gewoon op dat je een trage emmy hebt en dat het allemaal goed komt!
Kubbeltje, fijn zeg dat je vanavond met Gonal begint! Nu kan het allemaal snel gaan..Ben je zenuwachtig? Kwekkie, ik loop in het ghz icm mck in leiderdorp, mij kom je dus niet tegen in het Vu haha. Misschien als we hier een babyboom krijgen en iedereen zwanger is een reünie !
Ik moet zeggen dat het op zich nu nog wel meevalt met zenuwachtig zijn, maar ik denk dat dat de komende 2 weken wel erger gaat worden hihi Maar ik heb er zin in en ik ben er klaar voor dus laat maar komen allemaal! Lijkt me leuk straks een grote babyboom reunie hihi gezellie!!
Kwekkie er zijn zelf vrouwen die pas met 10 weken positief testen. Het kan ook gewoon zijn dat je weinig hcg aanmaakt. Daarbij komt dat een hoog hcg ook geen garantie geeft dat het goed gaat. Je ben gewoon ZWANGER!! Kubbeltje ik het hetzelfde gevoel hoor. Ik hoop dat de positieve flow doorzet en dat we allemaal binnenkort zwanger zijn. Dadelijk hier ook weer de eerste spuiten erin
Mijn man gaat strax testen bij kv halen. Wellicht stomme vraag maar op welk moment van de dag kun je het beste testen? Tja hyper technisch gesproken heb je gelijk maar de term buitenbaarmoederlijk viel ook kort. Op schrik jagen is men goed in Ik probeer positief te blijven. .. zwanger Tot het tegendeel bewezen is lage hcg of niet!
Kwekkie je kunt het beste testen met de eerste ochtendurine die is het meest geconcentreerd. Ik hoop zo op steeds positiever wordende testen voor je!!
Als ze zich echt zorgen zouden maken over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zouden een echo afspreken of duidelijke instructie geven wanneer te bellen. Ik denk dat het wel mee valt. Het maakt nu niet wanneer volgens mij meet de kruidvat test van 25. Het is echter wel belangrijk dat je het elke dag op hetzelfde tijdstip doet
Meiden even een kort berichtje van mij! Sta deze week op een fair dus ben super druk en nu helemaal verrot van het hele dag staan Kwekkie, spannend joh!! Heb je de test al gedaan? Of ga je wachten tot morgen?? Mij kan je tegen komen in het VU ik moet 4 september daar weer zijn. Liesbeth, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen. Kubbeltje, had jij vandaag niet een afspraak?? Mag je nu starten?? Rest zwaai!!
Ja dat klopt Willeke ik mag starten alles was rustig dus ik ga zometeen 2 spuiten zetten! Succes op de fair!!!
@kwekkie: idd zwanger tot het tegendeel bewezen is! KV geeft idd positief bij een hcg van 25. Ik hoop dat de test binnenkort een mooi streepje geeft!
Spuiten is heel goed gegaan Sandra! Ik spuit altijd zelf dat vind ik wel zo prettig eerlijk gezegd hahaha Nu je dan ook die Gonal erbij spuit merk je pas hoe ontzettend vervelend die naald van de Decapeptyl is, echt niet normaal dat verschil! Tijdens mijn IUI's vond ik die Gonal pijn doen, maar nu voel ik die niet eens meer hahaha
Hey dames, mag hier nog iemand bij? Ik ben net begonnen met mijn 1e icsi, nadat mijn ventje eind juni een TESE operatie heeft laten doen. Ben woensdag avond gestart met mijn 1e spuitje gonapeptyl, en vanaf zaterdag moet ik er puregon bijspuiten. Ik vind dit allemaal zo spannend! Gelukkig gaat het spuiten heel goed, en heb ik er niet veel moeite mee... Vind het gewoon soms een raar gedacht, maar het zal wel wennen...
Natuurlijk mag dat Bengelke, welkom! Wat spannend allemaal he? Als je wil mag je jezelf op het lijstje erbij schrijven, een paar pagina's terug staat het!
Bengelke, welkom! Blijft een 'aparte' behandeling het ivf,icsi, maar ik ben zo blij dat het er is ! Leuk dat jij en Kubbeltje dan redelijk gelijk op lopen. Kubbeltje vind het knap dat je zelf spuit. Ik liet altijd mijn vriend spuiten. Als ik het zelf deed duurde het langer en was het pijnlijker. Heb vandaag echt een ongi gevoel, zit pas op dag 5.
Ja in het begin met die IUI's slikte in Clomid en zette mijn zus de Pregnyl, maar daarna moest ik Fostimon en later Gonal-F gaan spuiten en toen dacht ik dan ga ik het maar zelf zetten, want om elke dag naar Eindhoven heen en weer te rijden vanaf ons voor 1 spuitje dan ben je 2 uur bezig en daar had ik geen zin in. Mijn vriend laten spuiten zou ik sowieso al niet doen, hij is dan veel te bang dat hij me pijn doet en dan is hij te voorzichtig en doet hij me juist pijn. Mijn zus werkt ook in het ziekenhuis dus die weet wel hoe ze moet spuiten bij een ander. Ik heb vandaag echt weer gruwelijke hoofdpijn, dan denk ik van kan dat al na 1 spuit Gonal-F zijn of is het gewoon toeval?? Hopelijk is het straks weer weg en blijft het weg, anders worden het een lange 2 weken...... dat is echt de pest, ik reageer dan meteen op hormonen met een heftige hoofdpijn die je helemaal lam legt, maarja het is maar tijdelijk en voor een goed doel, dat houden we dan maar in ons hoofd..... Oooh dat lijkt me toch zo spannend Sandra, die dagen na de TP en dat je dan vanalles voelt pffff maar je leest wel vaker van die verhalen dat ze na een paar dagen al een zwaar ongi gevoel hebben en dat ze dan gewoon super zwanger zijn!! Ga voor je duimen dat jij straks ook onderaan het lijstje staat!
Balen van je hoofdpijn. Hoop dat het toeval is. Ik werd ontzettend noe van de Gonal. In de bijsluiter staan ook mega veel kwaaltjes die je kan krijgen door gebruik van Gonal. Ja die verhalen lees ik ook. Word er ook een beetje gek van. De ene dag denk ik dat ik zwanger ben en de andere dag denk ik weer zeker te weten ongesteld te worden. Mijn vriend wordt helemaal gek van mij