IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    mij even toevoegen bij het lijstje:

In afwachting om te starten:
    Boris10 - 3e kindje - cryo start 10 augustus
    Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca
    Willeke86 - 1e kindje - start 12 september
    Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?)

Onderdrukkende fase:

Stimulerende fase:
    Hyper - 2e kindje - start ORGALUTRAN en gonal-f 21 augustus, 27 augustus eerste echo

Kubbeltje85 - 1e kindje - start Gonal-F 21 augustus, 28 augustus 1e FM
    Bengelke - 1ekindje - start Gonapeptyl 20/8 en Puregon op 23/8 27/8 eerste controle

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Sandrabk - 2e kindje - 17 aug tp cryo, 23 aug thuistest
    Kwekkie77 - 1e kindje: 7 aug punctie, 10 aug tp en 21 aug bloedtest
    mammiesmeisje - 2e kindje: tp 19 augustus cryo

♥ Zwanger ♥:
    02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje
    17-04-2015: Palmboom - 1e kindje

2. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik sta niet 100% juist, want morgen begin ik eigenlijk pas echt te stimuleren denk ik maar goed, tegen morgen sta ik juist :D

Kubbeltje, balen dat van die hoofdpijn, ik heb eens gelezen dat veel drinken er tegen helpt?

Ik voel me vandaag enorm geagiteerd, en lastig, heb wat stress op het werk en kan precies niet veel hebben, ik weet niet of het van die 2 spuiten kan komen of dat het gewoon van de stress op het werk komt...

Die 2 wachtweken zijn altijd spannend hé, ik weet dat nog van vorig jaar,( voor we wisten dat we geen kans hadden op natuurlijk zwanger te worden) Alles wat je voelde dacht je zou het???

Sandrabk ik duim voor jou dat je gewoon zwanger bent!!!

3. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja ik moet zeggen dat ik me inmiddels beter voel! Heb wat paracetamol genomen en veel gedronken en mn hoofd voelt stukken beter aan, hopelijk blijft dat zo!

Ik kan het me helemaal voorstellen Sandra, denk dat ik precies hetzelfde zal zijn hahaha en mijn vriend kan daar ook zo slecht tegen, arme mannen! :p

4. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    welkom iedereen.

kwekkie hoe gaat het vandaag?

kubbeltje fijn dat het wat beter gaat met je hoofdpijn. Ik durf niet te zeggen of het van de gonal-f is. Ik heb helemaal geen last van de hormonen tenminste na een keer spuiten. Vorige keer had ik ook nergens last van.

Hier heb ik altijd zelf gespoten. Ik heb er ook nooit problemen mee gehad

5. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Dames het is hier zo stil??
    Hoe gaat het met iedereen?
    Kubbeltje, nog last van hoofdpijn?

Hier alles goed, en nog geen neven effecten. Hopelijk doe ik alles goed.
    Heb alleen moeite met de lucht uit die spuit te verwijderen, bij mij is het geen druppel maar eerder een kleine spray dat er uit komt, haha, ik probeer het zo zachtjes mogelijk te doen en 1x is het al gelukt, oefening baart kunst hé. Hopelijk kan dit geen kwaad en verlies ik er niet te veel van...

6. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Bengelke uit welke spuit moet je de lucht verwijderen?
    De lucht in de decapeptyl mag je niet verwijderen die moet je gewoon meespuiten, tenminste dat hebben ze tegen mij gezegd.

De hoofdpijn komt en gaat, gisteren had ik nergens last van en vandaag sta ik ermee op, dus het zal toch wel van de Gonal komen vrees ik....het is ook dezelfde hoofdpijn als van de pil dus dat moet haast wel van de gonal zijn.
    Tja, dan wordt het de komende weken rustig aan doen en zonodig thuis blijven, het is even niet anders.....

Hoe is het met de rest? Kwekkie heb je al positieve testen?

7. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    ik spuit gonapeptyl, denk dat het bijna het zelfde is als decapeptyl, maar tegen mij hadden ze gezegd dat ik de lucht moest verwijderen, dus doe ik dat maar hé...

8. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Bengelke hier geen deca maar wel eens gespoten en ik hoefte de lucht er echt niet uit te halen. Door die lucht gaat alle vloeistof erin. De lucht gaat namelijk als laatste eruit. Bij gonal-f hoeft het alleen als er een hele grote luchtbel zit anders niet. Wel apart dat zijn ze dit bij jullie zeggen heb het nog nooit gehoord.

Kubbeltje dat is minder datvje steeds hoofdpijn heb. Ik heb eigenlijk nergens last van nou ja ik vergeet en haal datums door elkaar. Ik denk echter dat dit nog een effect is van de zwangerschap dan dat het hormonen komt. Al ging het een stuk beter voor het sluiten.

Kwekkie ik ben ook erg nieuwgierig hoe het met jouw gaat

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh daar heb ik nog nooit van gehoord gonalpeptyl maar ik neem aan dat de artsen weten wat ze doen dus dan zal het toch wel zo horen hihi ;)

Ja ik probeer om geen pijnstilling te nemen want dat is blijkbaar niet goed voor je eitjes maar pfff wat een ellende zeg. Ben het huis aan het poetsen, maar dat doe ik in delen, anders trek ik het niet. Moet wel zeggen dat de pijn nu langzaam minder wordt dus hopelijk is het straks weer weg!

10. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Ik zit vandaag op wachtdag 8. Gelukkig nog niet ongesteld geworden, ook al voelt het wel alsof het eraan gaat komen. Ik heb dat nu al dagen, dus valt ook nog weinig over te zeggen. Ik hoop dat ik me in lan houden en woensdag pas ga testen. Ik had vrijdag al een testje gedaan, veel te vroeg natuurlijk en hartstikke wit.

Fijne zondag meiden!

11. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Even een update van mijn kant.
    Ik heb de eerste echo gehad maar het bms was nog niet dik genoeg 6 mm. Ik moet volgende week zaterdag weer terug en medicatie is verhoogd. Als het dan goed is krijg ik na 5 dagen utro de tp.

12. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wouw Boris, goed vooruitzicht!

13. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey allemaal morgen weer eenecho ondanks de vorige goede echo ben ik hartstikke zenuwachtig maak ik me helemaal gek hoop dat als het goed is morgen ik snel aan die vervelende 12 weken zit ben echt een pessimist helaas... Dus ik denk steeds dat niet goed zit... :(

14. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Maliza, vervelend dat je die angst nog hebt! Veel succes morgen met je echo en probeer lekker te genieten!

15. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kubbeltje, daar had ik nog niet van gehoord, dat pijnstillers slecht zijn voor de eitjes? Ik zou denken dat dafalgan geen kwaad kon? Goed dat ik dat weet.

Sandra Ik duim voor jou! Wanneer is je vloedtest?

Maliza: Succes vandaag!!! Hopelijk is alles inorde, en kan je stilletjes aan beginnen te genieten hé...

16. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja ik heb dat ergens gehoord dat je alleen paracetamol mag nemen, verder niks, omdat dat niet goed zou zijn voor de eitjes.

Tijdens de zwangerschap wist ik dat je dat niet mag nemen, maar blijkbaar dus ook niet nu je eitjes aan het 'kweken' bent.....

17. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    maliza succes vandaag de kans dat het fout gaat nadat je een kloppend hartje heb gezien is erg klein.

Ik heb het even opgezocht wil je het weten. Je bent nu bijna 9 weken dus je zit bijna beneden de 1 %.
    Kans op succesvolle zwangerschap
    hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap
    hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap
    hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap
    Bron: NVOG

18. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames daar ben ik weer even was druk met de voorbereidingen voor onze vakantie vandaar even stil van deze zijde. Afgelopen donderdag had Ik inenen donker bloed :( maar vanaf vrijdag aan het testen met de stick van KV op jullie advies (waarvoor dank). Ik heb deze als bijlage toegevoegd.

Volgens mij zegt ie zwanger maar zegt niets over gehalte hcg in bloed maar zoals jullie zien is het plusje steeds duidelijker zichtbaar.

Het is gewoon afwachten maar door de opmerking van het zh over buitenbaarmoederlijk ik wel behoorlijk onzeker geworden moet ik zeggen. Blijft wel een feit dat ik een 4-cellige teruggeplaatst heb gekregen (een trage) dus wellicht is alles wat trager... Daar hou ik me maar aan vast.

Wat betreft de spuiters onder ons ik heb nooit lucht verwijderd heb 1 spuit gehad waar daar in zat maar geen problemen mee gekregen.

Wat betreft de wachtdagen had Ik een halve week na tp inenen ook last van krampen en dat heeft wel een tijdje aangehouden hoor dus hou moed het hoeft niets te zeggen!

Hou jullie taai allemaal heel veel liefs van mij

Bijgevoegde bestanden:

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Wow Kwekkie, die zijn gewoon hartstikke positief!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

Wanneer moest je nou terug naar het ziekenhuis? Dan weet je het tenminste zeker, kan me helemaal voorstellen dat je nu niet meer weet wat het is.......

20. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ja ik hoop dat als het goed is ik ook minder onzeker ga zijnn. Helaas nog wachten tot vanmiddag tien voor half 4 dus heb eerst even heerlijk uitgeslapen nu dan duurt het al wat minder lang hihi.
    Ja hoop dat die percentages goed zijn en dat ik bij die vele procenten succesvolle zwangerschappen :)

Wat betreft die testen die zijn zeker positief en ik vind het (zoals iemand al eerder gezegd volgens mij) heel gek dat ze als ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap denken ze niet gelijk kijken aangezien dit ook schadelijk kan zijn voor jou! Kan je niet bellen om al langst te komen?

Deel Deze Pagina