kwekkie dat je testen duidelijker worden betekend dat je HCG oploopt en dat betekent dat je echt zwanger ben. Dat je bloed hoeft niets te betekenen zolang je geen krampen erbij krijgt kan het ook gewoon een bloedvat zijn die gesprongen is. Ik heb in mijn zwangerschap verschillende bloeddingen gehad. Maliza succes met wachten
Dank dames...buitenbaarmoederlijk kunnen ze nog niet zien maar dat zei ze omdat mijn hcg laag was. Zoals jullie kunnen zien op de testen is het plusje steeds duidelijker geworden. Kan wellicht ook met onze trage 4-cellige emmy te maken hebben zeggenmanlief en ik hoopgevend tegen elkaar. Gek praatje wellicht maar vandaag na een orgasme van handwerk kramp in onderbuik en licht bloed verlies..... De angst zit er ff goed in . Donderdag moet ik heen voor weer bloed prikken en vrijdag op vakantie. Hoe dan ook ik ga wel punt uit ben er zo aan toe. Maliza succes strax Ik zal aan je denken X
Kwekkie duidelijk verhaal hoor de testen, ze worden elke dag duidelijker! Maar wel knap dat je een orgasme durft te krijgen op dit moment Ik doe dat nooit in de eerste 3/4 weken na een tp
Nee, ik zou dat ook niet durven, laat mij maar even met rust totdat ik een echo heb gehad ofzo hahahahaha Maar wel eng dat je dan meteen krampen en bloedverlies krijgt. Ik zou gewoon het zkh bellen hoor, zou gek worden van die onzekerheid.
Ja Jeetje boris Ik heb ook gevoel wist trouwens ook niet dat het niet verstandig was... Net wc geweest en heel licht Nog op wc papiertje maar de krampjes houden lichtjes aan en dat maakt me angstig maar we wachten af Kubbeltje na tp heb ik gevraagd of er dingen waren die echt niet mochten en er werd gezegd alles mag...... vandaar dat ik nu na twee weken ook wel weer eens wat wilde zeg maar
IK WEET OOK NIET OF HET VESTANDIG IS of niet, srry caps lock maar ik durf het zelf gewoon niet aan hihi
kwekkie, dat je testen donkerder worden lijkt mij een heel goed teken Toen ik mijn vroege miskraam gehad heb, had ik op NOD een positieve test, een dag later was de test donkerder, maar vanaf 2 dagen daarna bleef het streepje even donker, en toen wist ik, dit is niet goed. Dus aangezien jouw testen donkderder worden, moet het gewoon goed zijn ! Dus ik ga je toch proficiat wensen nu hoor Maliza, veel succes straks, en proficiat met je zwangerschap !
Ja het zal ook geen kwaad kunnen dat geloof ik ook niet, maar ik zou het persoonlijk niet durven. Kan me helemaal voorstellen dat je na 2 weken wel weer wat wil hihi en ik geef je ook groot gelijk hoor als je het durft. En weet je wat het is, als het niet goed is dan is het niet goed en dan komt dat niet doordat je een keer een orgasme hebt gehad en als het wel goed zit dan blijft het ook ondanks een orgasme goed zitten.
Hahahaha kwekkie ik ken het 1 keer gepeobeert geen bloed maar wel last daarna dat ik gelijk zoiets had van laat voorlopig maar hahaha... Succes met je bloedtest hoop heel hard dat et goed zit!
Hoi meiden, Ik zou me graag bij jullie clubje willen aansluiten als dit kan/mag. Even in het kort mijn verhaal: Hier nu al meer dan anderhalf jaar bezig en sinds januari bij de gynaecoloog. Ging naar de huisarts ivm al een tijd bezig te zijn met kinderen krijgen samen met ML maar ook omdat mn cyclus zich steeds verder uitstelde en mn cyclussen steeds langer werden en steeds onregelmatiger. Bij mij was er al vrij snel duidelijk dat ik PCOS heb. Hiervoor eerst aan de clomid geweest. Bleek ik na een aantal rondes resistent voor te zijn geworden helaas. ML zijn zaad was het eerste zaadonderzoek niet oke. 10 week later opnieuw getest en dus 12 mei te horen gekregen dat het nog niet oke was en dat we over gaan op IUI icm Gonal f en pregnyl. Na de eerste iui was het zaad na bewerken zo dus danig slecht dat het met iui geen kans van slagen heeft. Nog een proef iui gedaan om te kijken of het zaad na bewerken zo slecht bleef. Helaas was dit het geval. Het schommelt tussen de 0.1milj en 0.7milj goede zwemmers. We worden nu vanuit dit ziekenhuis doorgezet naar een ander ziekenhuis dit omdat we over moeten op icsi (ivf) en dat wordt in dit ziekenhuis niet toegepast vandaar doorverwijzing. Het nieuws is nog al rauw op ons dak gevallen en moeten nog erg aan het idee wennen dat we over moeten op icsi. Ik heb nu de afgelopen dagen echt huilbuien gehad en het heeft toch een behoorlijke impact. Nu dus in een pauze op afwachting oproep ander ziekenhuis. Hoop dat we hier geen weken/maanden op hoeven wachten.
Kwekkie het kan gewoon zijn dat er een bloedvat is geknapt en krampjes(had ik ook bij mijn zwangerschap)is opzich ook niet erg. Ik had bij mijn miskraam krampen waarbij ik nauwelijk kon staan. Ik heb tot 12 weken krampen gehad die leken als of ik elk moment ongesteld kon worden. Verder bij ons ga je alleen de dag van de tp geen sex hebben en niet in bad gaan, maar voor de rest mocht alles. Alleen omdat ik meerdere miskarmen heb gehad had mijn vriend echt zo iets er gaat echt niets gebeuren en we laten het lekker met rust.
De spanning in mijn buik bent nu iets af net als dat gevoel voorlopig idd f niet meer. Dank voor de voorzichtige felicitaties erg lief voor mij zeer onwerkelijk. Anoniem 26 welkom hier Tuurlijk mag je meepraten. Het valt niet mee meid maar vooral de moed niet verliezen er is en hoop mogelijk tegenwoordig. Onze behandeling is icsi in combinatie met pesa voor mijn man ook bij hem onvoldoende goede zwemmers. Maar (hoewel het nog zeer pril is en alle kanten op kan gaan) kijk naar mij zwanger worden is mogelijk. Ik zal voor jullie duimen dat jullie snel kunnen beginnen. Welk ziekenhuis wacht je nu op?
Hoi Anoniempje, welkom hier! Wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen hebben wij 5 IUI's gehad en nog 1 die is afgebroken wegens teveel eitjes. De kwaliteit van ML is ongeveer hetzelfde als bij jullie en ook wij hebben te horen gekregen dat IUI geen zin meer heeft. Daarna hebben wij een half jaar rust gehad en inmiddels zitten we midden in onze eerste ICSI poging. Het valt absoluut rauw op je dak, maar ik heb zelf altijd gezegd dat we ICSI nodig zouden hebben en dat het met IUI niet zou lukken dus ergens was het voor ons ook een opluchting dat we eindelijk de behandeling krijgen die we nodig hebben en die ook een reele kans van slagen heeft. Ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen! Zodra je weet wanneer je mag beginnen kun je je op ons lijstje zetten, die staat een paar pagina's terug.
Kwekkie, ik weet wel wat jij gaat doen vanavond haha. Geniet ervan ! Je testen zijn echt mega duidelijk Zwanger!!! Echt leuk!!! Anoniem, kan me voorstellen dat het schrikken was. Dat had ik ook toen ik hoorde dat we voor Icsi konden gaan. Het went vanzelf maar heeft tijd nodig! Welkom en uit je gewoon hier, dat helpt vaak wel!
hey allemaal, hier was alles weer goed dus steeds dichter bij de veilige zone en steeds iets meer vertrouwen erin en misschien ook steeds iets meer geloof dat et daadwerkelijk zo is
Gefeliciteerd Kwekkie. Sorry wij ook druk geweest en gaan vanmiddag naar schiphol en 8 dagen lang Turkije, lekker niks en zon zee en strand . Fijne week dames
kwekkie, spannend allemaal maar dit lijkt mij toch ook positief hoor! Tes, goed verlof geniet ervan! anoniempje, ik kan me voorstellen dat het even hard aan komt.die weken dat je op het andere ziekenhuis moet wachten, kan je rustig het nieuws verwerken, is niet leuk al dat wachten (wij hebben maanden moeten wachten zonder dat er actie ondernomen werd) maar het kan goed doen dat je even tijd hebt om alles op een rijtje te zetten... En hopelijk kan je binnen een paar weken in het andere ziekenhuis al terecht, en snel van start!
Heerlijk tess geniet ervan wij gaan vrijdag naar Turkije even lekker niets. Inmiddels is het wat rustiger in het lijf maar ben niet helemaal gerust aangezien na een toiletbezoek Ik toch een afwijkende kleur ontdek. Geen bloedrood maar anders.... Meer als afwachten kan ik niet doen....