IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    Kwekkie, ik duim voor je !

bengelke, heeft de gyn dan de follikels niet opgemeten ? Ik krijg soms zelfs een notitieboekje in mijn handen om de metingen voor haar op te schrijven :p
    Dat opgeblazen gevoel had ik ook wel, dat is echt vervelend he, maar, het is voor het goede doel, nog even volhouden, je krijgt er hopelijk iets fantastisch voor in de plaats ;)

kubbeltje, je zal zoiezo weten hoe laat de punctie doorgaat adhv het uur dat de pregnyl gezet wordt, dat is bij IVF in principe altijd exact (op een paar min na mss) 36uur voor de punctie ;)
    En 10 follikels is idd een mooie score, ik duim dat ze mooi groeien en dat er mss toch nog een kleintje meegroeit... :)

Zon79, ik kan je jammergenoeg niet helpen bij die vraag. Hopelijk krijg je snel antwoord, dan heb je duidelijkheid want zo niet weten hoe of wat is echt niet leuk he, daar wordt ik altijd zo onzeker van.

anoniem, dat begrijp ik, je weet ergens wel dat een pauze deugd kan doen, lichamelijk en mentaal, maar ja, als je er zo naar uitkijkt dan is zo'n lange tijd moeten wachten echt balen he :(
    Maar, de tijd gaat zo snel, je zal zien, voor je het weet is het oktober!

Ik heb zelf eigenlijk geen nieuws of zo, nog een weekje wachten en dan krijg ik normaalgezien mijn regels, en kunnen we eindelijk weer starten... Ik vind het toch wel weer spannend :)

2. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh dat is een goeie liesbeth dat wist ik niet. Dan gaan we even aan het rekenen als ik de tijd weet van de pregnyl hihi.

Ik ga weer lekker eitjes kweken en op mijn neefje en nichtje passen, fijne dag iedereen en een dikke knuffel van mij!!

Kwekkie ik duim nog steeds!!

3. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @Kwekkie: hier draaien de duimen ook overuren!! Denk aan jullie!

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kwekkie al nieuws??

5. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow Kwekkie wat spannend!!! ik hoop zo op goed nieuws voor jullie, dat is toch wat lekkerder op vakantie gaan. Wanneer krijg je de uitslag? Heb inderdaad het hele topic in 1 keer gelezen. Moet eerlijk bekennen dat ik er hele dagen over kan lezen. (Heeft iemand hier toevallig het boek “paaseitjes zoeken in het AMC” gelezen? Deze wil ik wel erg graag lezen.) De medicijnen die jij noemt vallen inderdaad onder dezelfde groep als de medicijnen die ik ga gebruiken. Hopelijk heb ik ook weinig bijwerkingen! Het leven op de klok wat jij schrijft is herkenbaar. Helaas werk ik momenteel niet. Zit al een tijdje thuis en heb voor mijn vakantie een intake gehad met een reintegratiebureau. Aan de ene kant hoop ik snel weer aan t werk te komen, aan de andere kant vind ik de rust nu ook wel even prettig nu we dit traject ingaan. Nadeel is dat ik teveel tijd heb om te piekeren, dan duren met name de wachtweken wel heel lang.
    Ik had vanmorgen al vroeg een mail terug van Geertgen. Ze schreef dat als ik 21 dagen geleden menstrueerde ik dus een cyclus heb en gewoon kan gaan beginnen met spuiten.Vandaag is dus de dag dat wij officieel in het traject zitten.
    Liesbeth, wat jij zegt is idd zo waar, die onzekerheid is echt killing! Spannend zeg dat je ook weer gaat beginnen. Wordt het een cryo of weer een punctie?
    Kubbeltje, dat gaat de goede kant op dus! Hopelijk snel de punctie!
    Hyper, ook voor jou gaat het snel nu. Leuk dat jij en Kubbeltje een beetje gelijk op gaan.
    Bengelke, ik kan me voorstellen dat je zo’n vol gevoel krijgt van die eitjes. Ben benieuwd hoe het vandaag was bij je. Ook dat je niet alles bij kan houden snap ik. Dat heb ik ook.
    Sandra, wat ontzettend balen dat het niet gelukt is. Ben je inmiddels ook al ongesteld of heb je nog een klein beetje hoop?
    Willeke, ik vind ook inderdaad dat je al veel hebt meegemaakt en erg positief overkomt. Wij gaan inderdaad een beetje gelijk op denk ik! Ik begin dus vandaag met triptofem om de boel stil te leggen en ik vermoed half sept beginnen met stimuleren.
    Hopelijk heb ik nu iedereen zo’n beetje gehad en anders sorry! Ik leef met iedereen mee en duim voor ons allemaal dat we volgend jaar een wondertje hebben!

6. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh spannend zon dan hoef je lekker niet meer te wachten dat is fijn!

Ja het gaat hier super hard voor we het weten zijn we zwanger tot het tegendeel bewezen is, wow!!

Ben toch wel heel benieuwd naar kwekkie hoor...

7. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Sorry voor de late reactie moest nog het een en ander doen vanwege ons vertrek morgen naar Turkije :cool:

Om ca. 14.00 werden we gebeld met de uitslag van het bloed. Mijn hcg waarde was vorige week dus 43 en nu 2078 een aanzienlijke stijging en dus zwanger. Kan het zelf nog niet plaatsen door alles wat ik voel en zie (ongesteldheidskrampen en bruin verlies). Fijne is wel dat ik vanaf nu die bollen niet meer hoef te gebruiken :D

Een verklaring voor wat ik voel en zie kon niet gegeven worden omdat iedere vrouw zo verschilt. Het kan omdat ik niet ontspannen ben maar ook schoonmaak van de baarmoeder in de periode dat je ongesteld zou moeten zijn/worden. Op 11 september hebben we de 1e echo meer dan afwachten kunnen we niet doen.

Nog even korte reactie over de grote van de follikels, bij de vu zijn ze 'rijp' vanaf 18 dan 36 uur voor puntie de injectie.

Ik ga nog even verder met de vakantievoorbereidingen ladies maar lees jullie nog wel.

Liefs van mij voor jullie allemaal

8. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zon heb je een e-reader anders kan ik je dat boek mailen als via een pb je mailadres geeft.

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oooooh gefeliciteerd kwekkie!!! Weer iemand onderaan het lijstje!!

10. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @kwekkie: wat een geweldig beurs! Gefeliciteerd! Nu lekker met vakantie en dan aftellen tot de eerste echo!

11. Mammiesmeisje

13 jul 2014
    29
    0
    0
    Ministerie
    Zuid Limburg
    @kwekkie: proficiat en een hele fijne vakantie! Genieten maar!!!!

Lieve meiden,
    Ik ben niet zo chatter maar ik volg julliue. Misschien vroegen jullie je af hoe het met me gaat...... nou, heb vanmorgen een positieve test in handen gehad, dus we zijn zwanger!!! Whoehoe.....

Heb pijn in mijn rechterbil en mijn lies. Ook een balgevoel onderin mijn buik. Ontzettende gevoelige (.)(.), en o zo gelukkig!

Tot snel weer en iedereen succes he!

12. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd kwekkie en mammiesmeisje!!

Sandra, knuffel meid..

14. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve ladies,

nog even een reactie tussen het koffers inpakken door....zojuist een heftige bloeding met stolsels gehad en ontzettende buikkramp.....dus foute boel helaas.

Het bovenstaande neemt niet weg dat iemand mij morgen tegen zal houden het vliegtuig in te stappen.....

Dikke knuffel

15. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Kwekkie neeee toch???!! Dit kan niet waar zijn! Weet je zeker dat het mis is? Ik wilde je net feliciteren.ik duim dat het nog goed zit!

Ik stuur mijn email adres effe via pb, kan ik het boek op de iPad lezen! Super!

Mammiesmeisje, van harte meid, geniet ervan.

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kwekkie nee dat meen je niet?? Is het dan wel verstandig om te gaan?? Zou ff het vu bellen morgen als ik jou was wat te doen..??

17. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Als ik er nu al had gezeten had het VU ook niets voor me kunnen doen. Ik ben maar 9 dagen weg en mocht het ernstig worden de medische gezondheidszorg in Turkije is prima in orde.

Zoals ik het voel en zoals het verloopt lijkt het mij normaal te zijn zoals ik nalees op internet. Ik bloed nog niet leeg ofzo en de stolsels gaan redelijk soepel.....

Het gevoel in mijn buik is alsof ik ongesteld wordt alleen de krampen zijn net iets erger maar het is te doen. Ik blijf nu gewoon regelmatig naar de wc gaan om te controleren hoe het verloop is. In het ziekenhuis kunnen ze weinig voor me doen, dat lees ik ook overal. Een miskraam moet afgewacht worden evenals het verloop daarvan. Daarna controleren ze met echo of het "schoon en leeg" is.

De vakantie is misschien wel heel goed om samen even bij te komen na alles wat we hebben meegemaakt dit jaar (niet alleen de mmm helaas). Op de dag van vertrek annuleren tja denk ook niet dat de verzekeraar dat gaat accepteren. Voel me verder goed, echt waar!

We kijken deze uren gewoon aan....morgenochtend bellen kan altijd nog.

Liefs van mij

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeetje meid wat praat je er sterk over.. vind het echt super heftig voor je joh..:(
    van vanmiddag helemaal euforisch naar binnen enkele uren een grote teleurstelling... sterkte hoor!!

19. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve willeke

Ik probeer nuchter te blijven wat is de kans dat het bij de eerste poging lukt. Wel weten we dat zwanger worden mogelijk is.

Voorts heb ik nooit meteen geluk (behalve dat ik mijn allerliefste leerde kennen). Even bijkomen in een andere omgeving kan ons beide sterken. Even weg van alles.

Zwartkijker als ik ben probeer ik het nu juist van een andere kant te bekijken.

Dank voor je lieve woorden XxX

20. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ik wou je bijna feliciteren kwekkie lees ik nog net het laatste bericht. Ik hoeft ook nooit naar het zkh na een mk. Ze kunnen inderdaad niets voor je doen. Als je blijft bloeden dan wel even langs het zkh.
    Vaak ruimt je eigen lichaam alles op. Heel veel sterkte en kom even bij met zijn tweeën.

Mamiesmeisje jij gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina