IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hallo meiden, ik heb as woensdag de tp! Ben helemaal blij ;)
    Eindelijk :)

2. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ooh goed nieuws Boris!! Ik heb zeer waarschijnlijk donderdag de punctie en zondag de TP.

Voel me sinds vanmiddag echt zwaar beroerd, veel last van mn buik en zwaar oogeblazen enzo kan niet eens mn broek meer dicht :( is dat normaal?

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kubbeltje, denk wel dat dat normaal is hoor, hier ook een broek aan die normaal wat te groot was, en jij hebt nog meer folikkels. Ik kan er ook geen spanning meer op verdragen, dus draag ik lekker losse kleren...

Bij mij heeft de rust van het weekend goed gedaan, had een hele zware week gehad vorige week, ik voel me nu al wel een beetje beter...

Zit nu te wachten in het ziekenhuis, ben eens benieuwd hoe het er nu allemaal uitziet...

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wij zitten in Side en jullie? Morgen avond terug.

5. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend Bengelke!! Oh gelukkig dan ben ik niet de enige die er last van heeft, niet dat ik jou de last gun, maar dan zal het er wel bij horen hihi ;)

Ben benieuwd naar je echo, laat je nog iets weten?
    Wij mogen morgen weer om 8:40 en dan spreken we de punctie af, van mij mag het hoor, want ik voel me met de dag beroerder hahaha :p

6. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    Oh nee kwekkie, ik lees nu pas dat het mis is gegaan. Sterkte meid... Hopelijk kan je toch nog genieten van je reis, en helemaal ontspannen, dat kan echt deugd doen. Wij zijn trouwens ook naar Turkije geweest, een maandje geleden, naar Içmeler (bij Marmaris), was zalig, zon, zee, strand, zwembad, all in, en een paar mooie uitstappen, ik zou zo weer terug willen ;)

Kubbeltje, dat herken ik ook hoor, zo'n opgezette, pijnlijke buik, en ik had telkens zo'n 14 follikels, dus met die 19 van jou, lijkt het me niet meer dan normaal dat je zo veel last hebt ;)
    19 is trouwens wel een super resultaat he ! :D

bengelke, ik ben benieuwd naar wat ze gezegd hebben in het ziekenhuis....

Ik ga me ook op het lijstje zetten :)

7. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    Oh sorry, nog vergeten in mijn vorige reactie : Mammiesmeisje, een dikke proficiat !

In afwachting om te starten:
    Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca
    Willeke86 - 1e kindje - start 12 september
    Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?)
    Liesbeth1987 - 1e kindje - start september

Onderdrukkende fase:

Stimulerende fase:
    Hyper - 2e kindje - start ORGALUTRAN en gonal-f 21 augustus, 27 augustus eerste echo
    Kubbeltje85 - 1e kindje - start Gonal-F 21 augustus, 2 september 2e FM
    Bengelke - 1ekindje - start Gonapeptyl 20/8 en Puregon op 23/8 27/8 eerste controle

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Sandrabk - 2e kindje - 17 aug tp cryo, 23 aug thuistest
    Kwekkie77 - 1e kindje: 7 aug punctie, 10 aug tp en 21 aug bloedtest
    Boris - 3e kindje: tp 3 september

♥ Zwanger ♥:
    02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje
    17-04-2015: Palmboom - 1e kindje
    09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje

8. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Goedzo Liesbeth, gezellig allemaal op het lijstje! :)

Ja, ik wist niet wat ik hoorde joh en je zag het ook super goed op de echo, 2 grote trossen follikels hahaha had wel gehoopt dat ik er veel zou hebben, maar als het dan ook echt zo is.....is lag echt met een big smile in die stoel, dat was lang geleden hahaha :p

Ik eet maar niet teveel gedurende de dag, dan kan ik hopelijk nog blijven zitten, anders moet ik echt gaan lopen of liggen, anders hou ik het gewoon niet uit. Ben ook zoooo misselijk pfff maarja alles zal wel in de verdrukking zitten van binnen.
    Ben alleen wel bang voor overstimulatie straks, maarja daar doe je ook al niks aan.......

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Mijn schildklier is weer getest en hij is nu 0,38 dus hij is eigenlijk net iets te laag, maar ik ben pas 2 weken bezig met de aangepaste hoeveelheid medicijnen, dus ik denk dat dat nog wel bijtrekt. Heb de afgelopen 2 weken ook nog een paar keer 5 pilletjes genomen, dus daar zal het wel aan liggen. Nu ga ik trouw 4,5 pilletje nemen, want nu weet ik zeker dat mn schildklier niet ontzettend gaat flippen als ik de medicijnen verlaag. Over 2 weken nog eens meten en dan zien we wel weer verder, voor de ICSI is hij in ieder geval prima!

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kubbeltje wow joh dat zijn er veel!! Goed zeg!! Hopelijk idd geen overstimulatie maar dat houden ze vast goed in de gaten. En van het positieve uitgaan!!
    Qua schildklier hoop ik inderdaad dat het niet te laag of te hoog wordt voor je! Komt dan nog een eventuele tp in gevaar? Of valt dat mee?

11. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja ben echt super blij met het aantal, ben benieuwd hoe ze morgen weer zijn gegroeid......

Ja ik neem aan dat ze dat straks wel goed in de gaten gaan houden, op dit moment namelijk niet, of ze doen het zonder dat ik dat merk hahaha :p

Je schildklier mag niet lager zijn dan 0,4 dus ik zit op het randje, maar ik kan morgen nog even met de internist overleggen wat ik nu moet doen. De TP kan gewoon doorgaan hoor want daarvoor moet hij onder de 2,5 zitten en we gaan er wel voor zorgen dat hij niet nog verder gaat zakken. Over 2 weken word ik toch weer geprikt dus dan kunnen we eventueel nog ingrijpen.

12. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    even kort reactie van mij, ik lees straks of morgen wel even bij.

Ik heb woensdag of donderdag pu, ze gaan mij straks bellen als ze alle resultaten hebben, dus ofwel vandaag pregnyl, ofwel morgen.
    Het enigste dat ik raar vond is dat de dokter mijn eileider aan 1 kant niet vond, hij zag met heel veel moeite 1 blaasje, maar vrijdag waren het er 4... Heb aan die kant ook het meeste pijn... Maar aan de andere kant zag hij er 8. Heeft een tijdje zitten zoeken, maar deed echt pijn, dus is hij gestopt en zij hij, dat het niet zo veel uitmaakte...

Dus nu afwachten op het telefoontje...

13. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Wat spannend Bengelke!! Hoop wel dat hij met de punctie wel alles kan vinden zonder al te veel pijn......

14. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Dames ik heb nog even een vraagje......

Hoe gebruiken jullie die Utrogestan bolletjes? Duw je die 1 voor 1 met je vinger naar binnen of wat? Ik heb wel een inbrenghuls gekregen, daar kan ik ze dan in leggen en dan dat ding inbrengen en op het knopje duwen, maar heb geen idee of dat werkt? En doe je ze dan allebei tegelijk in die huls?

Moet daar als het goed is morgenavond mee beginnen dus dat schoot me ineens te binnen. Ook lekker trouwens, heb je al die kauwgom daar down under en dan krijg je die punctie nog......

15. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    #755 Hyper, 1 sep 2014
    Laatst bewerkt: 1 sep 2014
    Bengelke spannend hoor. Volgens mij hebben we dadelijk met zijn drieen op dezelfde of een dag na elkaar de punctie. Dan van die folikels kan kloppen hoor. Heb ik ook wel eens gehad. Volgens mijn arts kan dit zijn omdat er dan geen eitje in zit of geen goed eitje. Verder kan het maar zo zijn dat er tijdens de punctie weer verschijnen. Ze zien niet alles even goed en ze willen soms sneller of langzamer groeien dan normaal wordt geacht.

Kubbeltje ik moet er op de dag van tp mee beginnen. Ik stop ze een voor een met mijn vinger naar binnen. Ik weet dan voor me zelf dat ze goed voor de bmm zitten en dat vind ik zelf fijn.
    Ik ben vorig jaar met een waarde van 0,45 zwanger geworen en geblijven. Niet teveel zorgen maken daarover hoor. Volgens mijn prof kan het pas echt kwijt voor het vruchtje als je onder de 0,1 zit.

Boris voor jullie ook al een spannend de dag woensdag . Ik hoop dat die mooi ontdooit.

Hier vanmiddag een echo gehad. Ik had het hele weekend al een 'vol' gevoel in mijn buik. Het leek net of ik continue naar de wc moest. Bij de eerste blik met de echo wisten we gelijk waarom. We zag wel uitvergroot een scherm vol met follikels. Ik heb links 6 grote en 7 wat middel maatjes en dan nog echt kleinste. Recht heb ik 2 grote en ook nog wat middel maatjes alleen deze heeft ze niet geteld. Ik heb er dus genoeg. Ik heb meer grote dan vorige keer. IK heb woensdag de punctie en dan hopelijk zaterdag de tp. Ik vond het niet echt spannend, maar dat wordt het nu wel weer. Ik vind het zaterdag spannender of we wel of geen tp hebben spannender dan woensdag de punctie.

16. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ooh goed Hyper!! Dan zitten we inderdaad met zn 3tje bij elkaar, gezellig!! :D

Maar dat is wel een geruststellende gedachte dat jij met zo'n waarde gewoon zwanger bent geworden en gebleven. Ja ik voel me ook gewoon goed, alle klachten die ik heb komen door mn volle buik dus dat is nog een paar dagen afzien.

Kijk, jij ook al zo'n mooie score follikels! Ik heb de punctie donderdag op zn vroegst, want als ik morgen de echo heb gehad en ze groot genoeg zijn moet ik 's avonds de pregnyl zetten en ik moet dus op de avond van de pregnyl beginnen met die balletjes....denk dat ik ze ook gewoon met mn vinger ga doen, het is wat je zegt, dan weet je zeker dat ze zitten waar ze moeten zitten hihi :)

Aangezien ik de punctie onder narcose krijg vind ik dat ook totaal niet spannend, denk wel dat ik helemaal gek word zondagochtend pfff maar denk dat zodra je dat verlossende telefoontje hebt gehad het dan wel weer beter gaat.

Succes allemaal!!!

17. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey hyper, haha echt wel grappig maar ik heb morgen ook de punctie, gisteren de pregnyl gespoten se, en nu maar wachten...
    Ik ben wel een beetje benieuwd naar hoeveel rijpe eitjes ze morgen gevonden hebben. Maar ik vind het nog spannender of er wel eentje gaat bevrucht worden.
    Wanneer ik de terugplaatsing heb weet ik nog niet, dit is in een ander ziekenhuis en kan van 3 tot 5 dagen nadien zijn, afhankelijk van de eicellen...

Kubbeltje, spannend vandaag echo, hopelijk heb jij ook snel de punctie. Nou jij moet vroeg beginnen met die balletjes, bij mij is dat pas na de punctie.

Ik doe daarover trouwens mee aan een studie, tussen tabletten en die balletjes, ik moet alletwee pakken, maar 1 van de 2 is een placebo, dokters en ik weten niet wat. Dan wordt ik opgevolgd voor neven effecten, zelf de zwangerschap en alles. Leek me wel leuk op dit mee te steunen, en ik krijg gratis medicatie, + nog een vergoeding voor als ik eens naar het ziekenhuis moet komen voor een onderzoek, ivm die studie wel.

Boris ik duim voor jou morgen!

18. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh wat grappig die studie! Spannend hoor!!

Ik heb net de echo gehad, ze vinden het niet gek dat ik zoveel last heb, het echt hele grote eitjes en er zijn er nu ongeveer 16 ofzo die meedoen. Vanmiddag gaan ze overleggen of ik donderdag of vrijdag de punctie krijg, maar ik hoop echt donderdag. Heb er letterlijk en figuurlijk mijn buik van vol hahaha :) Vanmiddag rond half 3 word ik gebeld dus ik ben benieuwd!

Ja die bolletjes beginnen tegelijk met de pregnyl, je mag alleen op de ochtend van de punctie geen bolletjes inbrengen ivm het verstoppen van de punctienaald hahaha :p

Ik word ook op het overstimulatieprotocol gezet, dat gaat in vanaf 15 aangeprikte folikkels, dus gelukkig wordt ook dat goed in de gaten gehouden.

19. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik duim voor jou kubbeltje, ik ken dat, ik had gisteren ook zo'n gevoel van ik trek dit niet veel langer meer.

Vandaag heb ik raar maar waar bijna geen pijn meer, gisteren deed heel mijn buik pijn bij elke beweging dat ik maakte ik liep voorzichtig, heel traag trappen op en af en zo maar nu heb ik bijna geen last meer, ik had dit eigenlijk niet verwacht, ik dacht van de pregnyl dat het nog meer ging pijn doen. Nu ja heb nog wel een beetje last, maar in vergelijking met gisteren, wat een verschil. Hopelijk zit die pregnyl er goed in, maar ik denk niet dat je daar iets met verkeerd kunt doen...

20. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    amai het gaat ineens snel voor jullie, met z'n 3'en al deze week punctie!
    Wat een aantallen allemaal zeg, hopelijk hebben jullie allemaal een goeie punctie, niet te pijnlijk, en met veel eicellen, en nog belangrijker natuurlijk, veel embryo's als resultaat :)

Ik sta te popelen om terug te starten, hopelijk krijg ik snel mijn regels, normaalgezien vrijdag, kan wel iets vroeger of later zijn. Laat ons hopen geen week later of zo want ik wordt nu al gek van het wachten om te starten :)

Deel Deze Pagina