Ja we gaan super goed hier hihi, als we dan ook straks allemaal een positieve test hebben zou helemaal geweldig zijn!! Nee, met die pregnyl kun je weinig fout doen Bengelke, als je het goed gemengd hebt en alles zit in je lijf doet het zn werk. Ben benieuwd of ik ook zoveel minder last ga hebben na de pregnyl.
Nou meiden ik heb donderdag de punctie. Zometeen de laatste Deca en Gonal zetten en dan vanavond om 8 uur de Pregnyl. Dan moet ik vanavond ook beginnen met de Utro dus we kunnen gaan behangen van binnen
super kubbeltje! ben jij de volgende in rij hier Ik moest gisteren avond niets meer spuiten behalve de pregnyl, zo zie je maar dat elk ziekenhuis andere regels heeft hé... dus ja, bij mij was het minder last omdat ik niets anders meer moet spuiten, dus ik vrees voor jou... liesbeth hopelijk komen je regels snel door, dat je weer van start kan gaan hé...
Bengelke ik hoop dat de punctie goed gegaan is. Hier heb ik hem net om 09:00 gehad. Kubbeltje jij alvast succes morgen. Vandaag een lekker een dagje niets als het om medicatie. Geniet ervan en morgen is je buik leeg. Als hierboven vermeld ik ben net terug van de punctie. Het viel zoals ik verwachten mee het aanprikken van de follikels heeft nog geen 5 minuten geduurd. Terwijl ze toch rond de 12-15 follikels heeft aangeprikt en daarnaast ik mijn linker eierstok op mijn baarmoeder wat een vervelend plaats is. Het zuigen zelf is een verveeld gevoel maar niet pijnlijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik erg relax was ook omdat ik valium had ingenomen. Mijn vriend is nu op zijn gemak naar het zlh waar het lab zit waar ze gaan kijken hoeveel eitjes er in zitten en zijn in de leveren. De resultaten hiervan zullen we zo weten en dan is het af wachten tot zaterdag. Nu komt het engste punt voor mij. Dit voornamelijk omdat het vorige keer niet veel bevruchtingen waren tov het aantal eicellen en dan ook nog van een matige kwaliteit.
Even kort berichtje van mij, alles goed verlopen. Zijn 8 rijpe eicellen gevonden, ik mag zo meteen naar huis... Van de punctie niet veel van gemerkt, was lekker in een roesje... Heb nu wel wat buikpijn...
Hyper, fijn dat het goed is gegaan! En 12-15 klinkt erg goed! Inderdaad nu even spannend. Is je vriend nu naar het VU? Of liep jij daar juist niet? Ben het even kwijt Bengelke, fijn ook voor jou dat het erop zit! Hopelijk ook goede bevruchtingen voor jou! Ego, morgen naar het VU voor de intake. Krijg ik ook mijn meds voorgeschreven. Ben benieuwd wat en hoeveel ik ga spuiten. (wat weet ik al, gonal f en deca, meer benieuwd hoeveel)
Oh wat fijn dat jullie er al lekker vanaf zijn hyper en bengelke nu hopen op mooie emmy's!! Ik ben heerlijk aan het relaxen, ben alle seizoenen van Gooische vrouwen aan het kijken dan heb ik wat te doen. Ik heb sinds gisteravond na de pregnyl nog meer pijn gekregen, alles gaat nu op scherp van binnen en dat merk je wel zeg pfff..... En sinds gisteravond ben ik begonnen met de utro, wat een troep is dat zeg, net of je een zetpil hebt gehad maar dan aan de voorkant! Dat wordt de komende weken dus echt geen gezelligheid in bed, veel te smerig hahaha Vanavond nog even lekker in bad, alles even netjes maken en dan ben ik klaar voor morgen. Moet om 7 uur binnen zijn dan word ik om half 8 naar beneden gebracht en om 8 uur is de punctie. In die tijd mag vriendlief zijn werk doen en ik ga lekker slapen hihi dan komt als ik terug ben op de afdeling de arts om te vertellen hoeveel eitjes en hoeveel zaadjes we hebben en als met mij alles goed gaat mag ik naar huis. Ben nog steeds niet echt zenuwachtig, maar dat zal denk ik nog wel komen als we naar de OK gaan. Zondag dan als het goed is de terugplaatsing en zoals ik heb begrepen krijgen wemorgen al te horen hoe laat. Wel moeten we dan zondag eerst wachten op het meest zenuwslopende telefoontje ooit, maar dat komt wel goed. Lekker uitrusten jullie en heel veel succes allemaal!! Xx
willeke klinkt goed. Ik hoop dat je mag beginnen. Palmboom dan jij succes morgen en ik hoop dat je een mooie knipperend boontje ziet. kubbeltje klinkt als een mooie voorbereiding. Hier heeft het hele proces een andere wending gekregen. Mijn vriend kwam net terug van het zkh en waar hij erg lang over deed. Wat bleek ze hebben behoorlijk moeten tellen. Er zijn namelijk VIJFENTWINTIG eitjes gevonden. Nu heb ik dus over gestimuleerd en moet ik vrijdag naar het zkh voor een echo en bloedtest. Als deze goed zijn dan krijg ik mits er een embryo is een tp als deze niet goed zijn dan krijg ik geen tp. Dan is het maar hopen dat we cryo's hebben wat bij het emc niet altijd standaard is. Ze zijn daar erg streng op de kwaliteit van de embryoś die ze invriezen. Verder hopen we dus dat wel een goede bevruchting uit komen. Daar heb ik niet gelijk vertrouwen in aangezien ik vaak genoeg heb gezien dat kwantiteit niet gelijk staat aan kwaliteit. Ach ik voel me eigenlijk erg goed na de punctie dus hoop maar dat de rest ook goed komt.
Hyper, nee joh 25??!! Dat is echt veel zeg!! Hebben ze niet twee vrouwen bij elkaar in een bakje gegooid Je zou dan zeggen, dan móet er toch wel eentje bij zitten die bevrucht raakt en die je teruggeplaatst krijgt?? EMC, Eindhovens Medisch Centrum? Wat gebeurd er als je overstimulatie krijgt? Is dat niet goed voor de innesteling?
Wow hyper wat goed maar hoe kun je 25 eitjes hebben uit 15 follikels dan? Hopelijk valt de overstimulatie mee en krijg je gewoon een mooie emmy teruggeplaatst. Zal voor je duimen!!
Kubbeltje ze heeft 12-15 grote follikels aangeprikt, maar ook een aantal kleintjes. Ze zaten ook erg dicht op elkaar. Ik denk dat er gewoon meer zaten dan we konden zien. Sommige follikels zaten ook helemaal in de verdrukking van die er omheen zaten. Willeke het emc staat voor Erasmus medisch centrum ofwel Rotterdam.
Ik beloof snel actief te worden hoor maar erg druk geweest! Vandaag een morula 6 teruggeplaatst gekregen! Happy!
Kubbeltje: Heel veel succes vandaag hé! Wow hyper, dat is wel veel hé Hopelijk geen last van overstimulatie en mag je gewoon verder doen... Op dat opzicht ben ik blij met mijn 8, maar heb wel schrik dat er nu eens geen enkel bevrucht is?? Hier al wat minder buikpijn dan gisteren, ik ga het vandaag nog echt super rustig aan doen, want ik zou graag morgen willen gaan werken, de verpleegster raadde het niet echt aan, maar ik wil het mijn collega's niet aan doen op een vrijdag (er is nog 1 collega in verlof) Ik ga dan morgen wel rustig aan proberen te doen, proberen niet te veel rond te lopen en de trap op en neer te stormen...
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?) Liesbeth1987 - 1e kindje - start september Kwekkie - 1e kindje Sandrabk - 2e kindje Onderdrukkende fase: Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest Bengelke - 1ekindje - 6 september tp Hyper - 2e kindje - 3 september punctie Kubbeltje85 - 1e kindje - 4 september punctie ♥ Zwanger ♥: 02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje 17-04-2015: Palmboom - 1e kindje 09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?) Liesbeth1987 - 1e kindje - start september Kwekkie - 1e kindje Sandrabk - 2e kindje Onderdrukkende fase: Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest Bengelke - 1ekindje - 6 september tp Hyper - 2e kindje - 3 september punctie Kubbeltje85 - 1e kindje - 4 september punctie ♥ Zwanger ♥: 02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje 17-04-2015: Palmboom - 1e kindje 09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje
Zo dames ik heb het er weer opzitten. We hebben 18 eitjes en 700.000 zaadjes en zondag is om 10:40 de tp. Wel bellen ze zondag nog of er emmy's zijn natuurlijk. Heb wel heel veel buikpijn, maar dat zal wel weer wegtrekken de komende dagen.
wat een super resultaat! ja een beetje rustig aan doen, morgen zal het al wel veel beter zijn met de buikpijn....