Kubbeltje wat een mooi resultaat. Nu inderdaad zoveel mogelijk bevruchtingen. Bengelke ik heb ondanks(of misschien dank zij) de hoeveel eitjes nog steeds de angst dat er geen bevruchtingen op zijn getreden. Bij mij kunnen bijvoorbeeld heel veel onrijpe eitjes bij zitten. De kans bij jou is daarop minder. We zullen zien. We gaan gewoon met zijn 4en voor mooie mei babytjes
Bengelke ik ben trouwens vandaag gewoon gaan werken. Ik heb ook nergens last van moet ik zeggen. Vorig jaar ben ik de dag na de punctie ook gewoon gaan werken. Dit mag ook gewoon van het zkh. Ik zou dus zeggen als je je lekker voelt gewoon je gevoel volgen
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?) Liesbeth1987 - 1e kindje - start september Kwekkie - 1e kindje Sandrabk - 2e kindje Onderdrukkende fase: Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest Bengelke - 1ekindje - 6 september tp Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp Hyper - 2e kindje - 3 september punctie ♥ Zwanger ♥: 02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje 17-04-2015: Palmboom - 1e kindje 09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje
Pff hyper heb jij dan geen pijn meer? of misschien een rustige job? Want hier doet mijn buik nog wel pijn als ik te veel rond zou hollen of bukken en zo hoor. Ik sta heel de dag recht loop rond, trap op en af, geen moment dat ik even kan rusten. Ik had trouwens daarstraks een bericht getypt hier, maar is blijkbaar niet op de site gekomen, dus even opnieuw Heb tel gekregen van het ziekenhuis, er zijn 2 eitjes bevrucht, is wel weinig maar er is er maar 1tje nodig hé. 1tje wordt er morgen terug geplaats (dus kan niet gaan werken) Wel snel hé? Hopelijk is het ander goed genoeg voor in te vriezen... Heb net mijn baas gebeld, en hij is niet echt blij, het is blijkbaar chaotis druk op het werk, en vrijdag (vlak voor het weekend) is het altijd nog eens zo druk, dus ze zien het niet zitten voor morgen, maar hij snapt wel dat ik hier niets aan kan doen...
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?) Liesbeth1987 - 1e kindje - start september Kwekkie - 1e kindje Sandrabk - 2e kindje Onderdrukkende fase: Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem Stimulerende fase: Punctie/terugplaatsing/ NOD: Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest Bengelke - 1ekindje - 5 september tp, 17 sept bloedtest Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp Hyper - 2e kindje - 3 september punctie ♥ Zwanger ♥: 02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje 17-04-2015: Palmboom - 1e kindje 09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje
Even een vraagje, hebben jullie na de punctie ook zoveel pijn gehad? Ik heb in het zkh een infuus gekregen met een zware pijnstilling. Nu ik thuis ben en de pijnstilling is uitgewerkt is het gewoon niet normaal geworden. Ik kan niet eens normaal lopen laat staan rechtop staan zoveel pijn heb ik. Heb wel paracetamol genomen, maar dat helpt ook voor geen meter....
Wat naar Kubbeltje. Ik heb nog geen ervaring. Ik moet over een week of 2 voor de punctie. Misschien kun je voor de zekerheid even bellen om te vragen of de pijn zo heftig mag zijn? Sterkte meis, buikpijn is heel naar.
Kubbeltje aan mij heb je niets. Ik heb 2 puncties achter de rug en na elke liep ik na een uur vrolijk rond. Ik heb nu ook geen pijn meer. Gewoon even bellen met zkh helemaal omdat je overstimulatie had.
Kan ohss zo snel ontstaan dan? Vind het wel een beetje eng nu dus als het niet weggaat gaat ik zeker even bellen.
Ik heb alleen een beetje beurs gevoel, maar dat is het. Je moet wel bedenk dat ze in je buik hebben zitten vroeten. Ik moet ook zeggen dat de arts die het bij ons doet elke dag van de week begin met 1-3 puncties. Ze is er dus ook heel kundig en snel in.
Palmboom hoe was de echo? Ik hoop dat jullie zo blij zijn dat je hier vergeten ben. Ik was ook nog even gaan kijken bij uitgerekend in april om te zien of je daar al wat had laten horen, maar ook daar niets. Ik hoop dat je gewoon aan het feest vieren bent.
Kubbeltje hoe is het met jou vandaag? Ik had wel pijn, maar heb er zelf niets voor genomen, dus draagelijk. Ik hoop dat het vandaag wat beter is met jou! Hyper op jou ben ik wel een beetje jaloers, geen pijn, bij mij deed het gisteren toch ook nog goed pijn hoor... En voor de rest, geen last van overstimulatie? Vandaag spannende dag, hopelijk doen mijn eitjes nog goed...
Nou met mij gaat het nog steeds niet goed. Mn buik is ontzettend opgeblazen en ik heb nog steeds pijn. Wel minder dan gisteren maar nog lang niet draaglijk. Hebben jullie ook een opgeblazen buik?
kubbeltje, hoe gaat het vandaag met je ? Hopelijk al beter.... Zoniet zou ik toch eens contact opnemen met de gyn om te vragen of dit normaal is. Ik heb na de eerste punctie wel veel pijn gehad, maar dat waren buikkrampen, echt heel erg afgezien, maar dat was in het ziekenhuis zelf, ik mocht niet naar huis vooraleer het beter was. Daarna had ik geen last meer. Niemand wist toen hoe dat kwam, en de 2 volgende puncties heb ik dit niet meer gehad. Maar ik lees dat jullie vandaag normaalgezien alweer aan het werk moesten ? Hier steeds thuis met een briefje van de gyn tot en met de dag van de terugplaatsing, dus 3 tot 5 dagen thuis met doktersbriefje. Ik vind dat wel goed want ik zie mezelf eerlijkgezegd niet gaan werken de dag na een punctie bengelke, hyper, kubbeltje, boris, wat spannend jullie zitten al zo ver... Ik duim voor goeie embryo'tjes (veel goeie embryo'tjes) en binnen een paar weken een positieve test!
ja nog steeds hoor, was al van voor de pick up, ben wel al een halve kg weer afgevallen, maar buik is nog steeds opgeblazen... Ik zou toch eens even naar het ziekenhuis bellen als ik jou was...
Het ziekenhuis belde me net zelf al, ik moet zondag eerst bloed prikken op overstimulatie en als dat niet goed is krijg ik geen tp. Moet zeggen dat ik me nu wel weer wat beter begin te voelen, mijn buik is nog steeds opgeblazen, maar bengelke heeft dat ook en de pijn neemt ook af, il kan weer rechtop lopen. Ik heb sowieso een heel gevoelige buik zelfs voor de punctie ging ik half dood van de pijn dus het zal voor mij wel normaal zijn. Ik houd mijn temp goed in de gaten, kom de hele dag niet van de bank af en ik ga heel veel drinken, dan heb ik er zelf alles aan gedaan. Oh en ik heb de kaars aan die ik van mijn schoonmoeder heb gekregen uit Lourdes dus dat moet wel helpen
Bengelke succes vandaag. Een tp is een eitje. Het enige vervelende is de eendenbek. Als die gespreid is brengen ze een slangetje in met daarin de embryo en vloeistof. Bij het enige zkh laten het proces zien via de echo en de andere niet. Ik moet wel zeggen dat ik heel relax in de punctie stoel lig mede ook door 2 tabletjes valium en mijn arts doet elke ochtend wel 1-3 punctie. Ze is er zeer bedreven in. Ik denk dat deze twee dingen helpen dat ik weinig na pijn heb.
Kubbeltje ik heb net bloed moeten prikken zodat ze kunnen zien hoe dik het bloed is. Als dat te dik is krijg ik ook geen tp. Ik denk dat het wel meevalt. Ik had voor de punctie ook veel last van mijn buik en rug. De middag na de punctie was het weg. De eierstokken drukte hier ook erg op mijn onderrug. Dit laatst had ik niet door. Ik had voor die middag een afspraak bij de fysio omdat ik niet meer normaal kon zitten zonder erg veel pijn te krijgen van mijn rug. Toen ik bij de fysio zat was de pijn bijna weg. Er zat nog wel een beetje vast maar volgens haar waren waarschijnlijk mijn volle eierstokken de oorzaak. Ik moest trouwens behalve veel drinken ook elke ochtend net na ik opstond wegen en als ik meer dan 2 kg aankwam moest ik bellen. Sterkte Liesbeth hier moet je zelf kijken hoe je je voelt en zelf bepalen of je gaat werken. Aangezien ik me gewoon voel en ik ook geen zwaar lichamelijke werk heb(ik kan zelf bepalen wat ik doe en het is afwisselend zit en loop werk) ben ik gewoon gaan werken.
Hier net bij de arts geweest. Mijn bloed was wat dikker maar nog binnen de normen. Op de echo was een vergrote eierstok te zien en wat vocht in mijn buik. Alles was wel ruim binnen de norm dus kan de tp door gaan. Ik moet alleen wel opletten dat ik geen symptomen krijg. Daar heb ik wel meer kans op als ik zwanger wordt van de tp. ach morgen wordt het weer spannend. Eerst s ochtends naar acupuncturist en dan tussen 9-10 uur krijgen we telefoon of we een tp hebben.