IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Kalm aan doen dames met puncties en veel water drinken of iig drinken.

Wij weer terug van vakantie en vanavond gaat de 3e decapeptyl er weer in.. woensdag stoppen met de pil en bellen bij menstruatie en dan hoor ik wanneer start gonal f

2. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nou ik heb toch maar het zkh gebeld want ik vetrouw het voor geen meter meer.
    Heb zo'n pijn en zo'n vol gevoel en ben echt benauwd af en toe, geen koorts en ik plas ook nog steeds elk uur/anderhalf uur maar toch beter even overleggen.

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    En wat hebben ze in het ziekenhuis gezegd?

Spannend tess dat je weer mag beginnen!

Hier vandaag een terugplaatsing gehad van een 4 cellig embryotje van middelmatige kwaliteit... Dus ik ga maar niet te hard hopen dat het raak gaat zijn...
    Het andere embryo was nog maar 2 cellig, dus dat gaan ze nog verder opvolgen, maar heb er geen goede hoop op dat het nog goed genoeg gaat zijn voor in te vriezen...

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Positief blijven bengelke. Lastig ik weet het

5. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh wat een tegenvaller bengelke, maar het kan nog steeds he dus lekker broeden nu!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis ze wilden me toch even zien. Echo gemaakt van de buik er zat wel wat vocht maar wel heel weinig en het bloed was ook goed. Nu moet ok mezelf weer in de gaten houden en zondag prikken ze nog een keer bloed en als dat nog steeds goed ik krijg ik gewoon een tp.
    Dus ik ben weer gerustgesteld en lig weer heerlijk op de bank.

6. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gister gesprek gehad en we gaan as vrijdag starten! Heb die ochtend dan de uitgangsecho. Decapeptyl en gonal f (150eh) ga ik spuiten. Wat hebben jullie gespoten?
    Kijk er echt naar uit, eindelijk een serieuze kans op een kindje ;)

7. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Fijn he willeke!! Ik heb hetzelfde gespoten als jij.

8. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    super willeke dat je kan starten, voelt geweldig aan hé, ik had dat ook...
    Ik spoot Gonapeptyl en Puregon 150ui

Hyper vandaag terugplaatsing? Succes dan vandaag hé!

Pfff ben hier gisteren avond bijna ontmaskerd, echt stom. Ik geef 's avonds nog spinning lessen in een fitnesscentra, normaal moest ik gisteren avond les geven, wat dus niet ging. Dus had ik gezegd dat ik het in mijn rug had, en ik het echt niet ging gaan... Dus les ging niet door.
    Gisteren avond besloten we een pitta te gaan eten, eens genieten van een gezellige avondje samen, wie kom ik daar tegen, eentje die normaal ging komen spinnen, haha, die zo: zeg gaat het met uwe rug en kei bezorgd. Maar ik ben dus echt niet goed in liegen hé aaahhhh, vreselijk... Heb er wel een draai aan kunnen geven, maar ik voelde mij dus serieus betrapt :)...

9. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Bengelke kan me voorstellen dat je je betrapt voelt. Alleen denken wij vaak dat het op je voorhoofd is geschreven, maar dat valt wel mee hoor. De meeste hebben het echt niet door.
    Over de kwaliteit van de terug geplaatste embryo hier een zoon uit een matige embryo en ik kan inmiddels zeggen dat onze meneer alles is behalve matig. Het is een vrolijk mannetje dan zich erg snel ontwikkeld.

Kubbeltje hoe is het met jouw?

Willeke geweldig je mag beginnen! Voor je het weet heb je de punctie.

Hier net gebeld we hebben om 12:20 de tp. Ik was er echt niet gerust op ondanks de 25 eitjes. We horen dadelijk het hele verhaal.

10. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend hyper!! Ben benieuwd hoeveel emmy's er uiteindelijk zijn! Succes straks!

Met mij gaat het gelukkig wat beter, heb vannacht heerlijk geslapen met een kruik en de bovenkant van mijn buik is niet meer zo gezwollen dus ik kan weer beter ademhalen :) mijn temp is ook lager dan gisteren dus het gaat de goede kant op!

11. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    hyper je geeft me weer hoop, ik duim voor jou straks!!! Zeggen ze bij jou dan niets aan de tel van hoeveel en wat?

kubbeltje, ik ben blij dat het wat beter met je gaat!

hier nog altijd mega opgeblazen, ik krijg mijn gewone jeansbroeken nog steeds niet aan, ligt ook wat aan mijn darmen vermoed ik, die liggen helemaal overhoop... Ik kan amper nog naar het toilet gaan...

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat goed Willeke! Ik spoot eerst menopur 150 dat ging niet goed.. toen 100 en toen groeide er niks.. toen gonal 100 en weinig eitjes en daarna 125 en 8 eitjes en nu naar 150.... Elke keer verschillend hoe je kan reageren.

Spannend Hyper, veel succes en vraag vooral veel!!

Gelukkig voel je je wat fijner Kubbeltje.

Hier verder alles rustig , t word pas intressant als de gonal er bij komt. Komende 2 dagen visite en etentje dus neem de deca lekker mee..Maakt mij niet uit

13. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Bengelke je krijg niet te horen hoeveel cellig de embryo is. We krijgen te of het gaat om een matig of goede embryo. Eerlijk gezegd interesse me dat ook gewoon niets meer. Ik weet uit ervaring en wat ik om mij heen zien niet echt veel. Zo kent ik genoeg waaronder ik zelf die zwanger zijn geworden van een matige embryo en zat meiden die niet zwanger werden met een super embryo. Het zegt dus echt niet veel.

Tess hier had ik vorig jaar met 115,5 gonal f 6 eitjes en nu met 150 25 eitjes. Ik denk dat ik mocht er een volgende keer komen dat hopen we niet dat ik richting de 125 zal gaan.

Voor nu zit erin. We zijn met stomheid geslagen. Van de 25 eitjes waren er 13 bevrucht en vanmorgen waren er 11 embryo's overgebleven. We hebben de beste terug geplaatst gekregen. Morgen gaan ze kijken hoe de andere het doen en gaan kijken welke ze kunnen invriezen. Dit krijgen we te horen via een brief binnen 2 weken. Het enige nadeel van het emc is dat ze erg aan kwaliteit hechten voor het invriezen,terwijl is gebleken dat dit ook niet altijd iets zegt. Maar ja voor nu gaan we gewoon van het positieve uit.

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoeveel cellig was die van nu Hyper? Wij van de 8 maar 2 in de vriezer en ook nog in 1 rietje. Jammer maarja.. VU stelt ook hoge eisen. Bij ons is standaard voor punctie bloedprikken en dan bellen diezelfde dag of punctie door gaat, zeker in mijn geval met die hoge bloed waardes toen.

15. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Tess ik heb dus niet gevraagd hoeveel cellig. Uit zich zelf zeggen dat het een mooie embryo is die goed op schema ligt.
    Ik denk als ik nu zou horen dat de embryo's samen in een rietje zouden zitten ik in de hoogste boom zou klimmen belachelijk. Je mag er geen 2 tp, maar zelf wel met zijn tweeën in een rietje stoppen. Sorry ik wordt hier altijd plaatsvervangend kwaad om. Het emc stopt ze al jaren allemaal apart in een rietje

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tess loop jij ook in het vu dan? Gisteren even gevraagd en ze doen goede cryos altijd los van elkaar invriezen, alleen matige cryos vriezen ze samen in.

Wauw hyper goede score zeg! Voelt wel lekker denk ik! Hopelijk heb je ze binnenkort niet nodig maar wel een geruststellende gedachte. Nu lekker broeden!

Kubbeltje jij hebt morgen als het goed is de tp toch?

Bengelke rot dat je je zo opgeblazen voelt! Hopelijk is dat snel voorbij. Ja ben heel blij dat we over Nog niet eens een week gaan beginnen, heel fijn!

Heb dus as vrijdag de uitgangsecho om 8 uur. En daarna de prikinstructie. Hebben jullie dat ook gehad? Mijn vriend deed altijd de lucrin spuiten maar de arts vond het wel handig als ik het zelf kon :) zit wat in natuurlijk.
    De avond daarvoor is de ivf infoavond dus we blijven dan slapen in het gasthuis daar, leek me wel handig! Voordat we anders thuis zijn en sochtends weer super vroeg weg..

17. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Willeke ik heb destijds nu bijna 4 jaar geleden prik instructie gehad voor mijn iui destijds. Daarna mocht ik wel maar vond ik het niet nodig.
    Maakt er een gezellig uitje van.

18. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hyper, wow wat een resultaat, hopelijk veel cryo's ;)
    Ik krijg dat ook medegedeel via een brief, of dat eentje nog is ingevrozen, en heb al een waarschuwing gehad dat ik dat binnen een kleine 2 weken ga weten, echt balen...
    Hyper wanneer heb jij je bloedtest?

willeke: wij hebben dat ook gehad, samen met de rest van de uitleg van de hele procedure, daarna kreeg ik mijn medicijnen en hebben ze even uitgelegd hoe het moest. Dus bij ons is meer de gewoonte als je een medicijn krijgt, dan leggen ze het uit, zoals bv de pregnyl, die heb maandag gekregen en dan hebben ze even laten zien hoe ik die moest gebruiken...

Kubbeltje, succes vandaag!

Hier nog steeds opgeblazen, en nog steeds niet naar het toilet kunnen gaan, heb al een paar keer iets laxerends genomen, elke keer een beetje meer tot ik eens kan gaan... Heb ondertussen al mega buikpijn ervan gekregen.

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nou ik ben aan het wachten op telefoon of er iets terug te plaatsen valt.
    Ben echt kotsmisselijk en mijm darmen slaan op hol, maar nu kan ik eindelijk naar de wc, zat ook een beetje verstopt.

Waar ik me wel zorgen om maak is mijn maag die voelt echt niet goed aan en als ik iets eet krijg ik meteen een super vol gevoel en krampen etc. Nu had ik tijdens het eitjes kweken ook al wel last, maar ik dacht alles zit in de verdrukking dat gaay na de punctie wel weer over, maar het wordt alleen maar erger. Het voelt een beetje als hele zware spierpijn echt heel vreemd. Dus dat zal ik straks maar even checken bij de arts.....

20. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Net telefoon gehad, we hebben 13 mooie emmy's!!!
    Op naar het ziekenhuis!!

Deel Deze Pagina