IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Bengelke die verstopping kan komen door de pregnyl die je gespoten heb of de bollen die je gebruikt.
    Ik krijgt trouwens geen bloedtest. Alleen als het onduidelijk is. Het heeft trouwens toch geen zin. We zijn namelijk niet in Nederland. We gaan woensdag voor 2 weken op vakantie. Ik moet zeggen dat de wacht weken daardoor heel snel gaan.

Kubbeltje ook voor geldt dat de klachten kunnen komen door de pregnyl of de bollen. Daarnaast heb je waarschijnlijk last van de over simulatie.

Daarnaast is er ook een buikvirus in her land. Dit zorgt voor een rommelig darmen en misselijkheid tot overgeven. Hierin huis heeft onze zoon het gehad de nacht voor de punctie, ik de dag na de punctie en mijn vriend de gisteren. Ik heb trouwens nog steeds rommelde darmen en ben misselijk.

Ik hoop trouwens dat je(kubbeltje) snel het telefoontje dat je vandaag de tp heb. Ik vind de dag van de tp de meest slopende van het hele proces. Succes

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Netjes Kubbeltje! Dat is een mooie score! Ik hoop dat ik binnenkort jullie voorbeeld mag volgen ;)

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    wow super kubbeltje!!!!
    Ik ben hier jaloers met al jullie emmykes :)

Hyper geniet van je verlof dan hé, ga je een testje daar doen, of wacht je tot je terug bent?
    Hier is het standaard 14dagen na punctie eerste bloedtest als die positief is een paar dagen later nog eentje...

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Wauw!!! Wat een super aantal!!!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw mooi aantal Kubbeltje!

Willeke.. wij zitten in Almere het Flevoziekenhuis en daar gebeuren alle echo's en puncties en mijn eitjes gaan dan meteen naar het VU, die moet vriend dan brengen.. En daar gebeurd dan verder alles..

6. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Geweldig kubbeltje 13 embryo's. Onwerkelijke he zoveel. Ik hoop dat je inmiddels je embryo binnen heb.

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ohja tess dat is waar! Dus zelf kom jij niet in het vu denk ik alleen je man met de eitjes? Heb je een lekkere vakantie gehad? Klaar voor de volgende poging! Lopen wij een beetje samen op

8. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Hehe dat was me het ochtendje wel zeg. Bloed prikken, anderhalf uur wachten.
    Dan zeggen ze we gaan eerst een echo maken daarop zag je een stuk of 4 grote cystes volgens mij en toen ging ze naar de computer. Vanalles opschrijven en vragen en toen ging ze nog iemand bellen om te overleggen en uiteindelijk draaide ze gelukkig om met een duim omhoog pffff nou toen brak ik.

Maar inmiddels zit ons emmytje lekker warm bij mij in de buik en lig ik weer op de bank. Heb de emmy maar weer wat kauwgom gegeven want die mocht ik vanmorgen niet nemen hihi :)

Nu moet ik woensdag weer bloed prikken en een uur later nog een echo laten maken en vrijdag bellen ze nog eens hoe het gaat. En dan 23 septeber testen!!

9. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Dat is goed nieuws!

Pff tot de 23e wachten? Dat is lang! Is dat niet 14 dagen na pick up? Zo is dat bij mij toch...

10. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nee bij ons is het 16 dagen na tp..... gelukkig heb ik het de komende weken lekker druk dus hopelijk vliegt de tijd dan ;)

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lekker broeden!

Willeke , de tp is ook in t VU, al 3x tp gehad bij hun.
    Ja idd gaan we beetje gelijk. En bij ons 14 dagen na tp bloed prikken.

12. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    hier is het ook 16 dagen na de punctie bloedprikken dacht ik, dus nog langer wachten dan normaal :p

kubbeltje amai wat een fantastisch resultaat! :)

hier in de wachtzaal van de gyn voor uitgangsecho, spannend... Hopelijk is alles ok om te starten, en mag ik vanavond al starten met medicatie...

13. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Spannend! Hopelijk is alles helemaal in orde en mag je gelijk starten!

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

In afwachting om te starten:
    Willeke86 - 1e kindje - start 12 september
    Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?)
    Liesbeth1987 - 1e kindje - start september
    Kwekkie - 1e kindje
    Sandrabk - 2e kindje

Onderdrukkende fase:
    Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca
    Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem

Stimulerende fase:

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest
    Bengelke - 1ekindje - 5 september tp, 17 sept bloedtest
    Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp
    Hyper - 2e kindje - 3 september punctie

♥ Zwanger ♥:
    02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje
    17-04-2015: Palmboom - 1e kindje
    09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje

15. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    In afwachting om te starten:
    Willeke86 - 1e kindje - start 12 september
    Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?)
    Liesbeth1987 - 1e kindje - start september
    Kwekkie - 1e kindje
    Sandrabk - 2e kindje

Onderdrukkende fase:
    Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca
    Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem

Stimulerende fase:

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest
    Bengelke - 1ekindje - 5 september tp, 17 sept bloedtest
    Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp, 23 sept testen
    Hyper - 2e kindje - 6 september tp, 17 sept testen

♥ Zwanger ♥:
    02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje
    17-04-2015: Palmboom - 1e kindje
    09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje

16. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Kubbeltje gaat het al wat beter? Hier trouwens voor de tp ook nog een echo om zeker te weten dat alles goed was. Bij mij gelukkig geen cyste wel nog steeds een vergrote eierstok en vocht in mijn buik.
    Je moet de aankomende tijd wel op letten op jezelf hé. Mocht je zwanger zijn dan kunnen de klachten erg worden.

Liesbeth ik hoop dat alles er goed uit ziet en dat je mag beginnen.

Bengelke hoe is het bij jouw.

Boris bij jouw ook alles goed.

Palmboom ik weet niet of je nog mee leest maar in ieder geval gefeliciteerd met je goede echo?

Hier weet ik weer precies waarom ik zwanger zijn geen pretje vind(ondanks dat ik het eind resultaat wel erg leuk vind). Ik ben alweer bijna de gehele dag misselijk. Gelukkig nog niet zo erg dat eten niet meer gaat.
    Nu kan dit nog niet komen door een zwangerschap, maar het zal wel een combi zijn tussen die bollen en de overstimulatie.
    Ik moet wel zeggen dat ik af en toe vergeet dat ik een tp heb gehad. Zo heb ik inmiddels ook maar een wekker gezet voor het inbrengen van die bollen. Ik ben het al een paar keer bijna vergeten als mijn vriend niets gezet heeft

17. Boris10

Boris10 Niet meer actief

hier net zo! Ik heb 3x per dag de wekker staan haha!

18. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja ik vergeet ze ook nog wel eens hihi :)

Hier gaat het iets beter ben niet meer aangekomen en heb minder pijn maar ik heb echt moeite met zoveel te moeten drinken.

Maar als jullie zo vroeg mogen testen dan kan ik natuurlijk ook al eerder testen dan de 23e ofniet?? :D

19. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hyper, zo misselijk? Is dit ook van die utrogestan of zo? Pff, ik zou wel wat willen overpakken, ik eet mij te pletter de laatste dagen (en raar maar waar niets bijgekomen)

Kubbeltje: Ik zou me ook niet zo lang kunnen inhouden denk ik :D

hier moet ik nog geen wekker zetten, ze liggen op het toilet in de badkamer, dus ik kan er niet naast zien, ben altijd mijn middagpauze thuis, dus zo meteen zie ik ze direct liggen...
    Voor de rest met mij alles goed hoor, ben vandaag weer terug aan het werk, ben vreselijk moe, ben gelukkig van de morgen met de nodige laxeermiddellen naar het toilet kunnen gaan :D Maar nog steeds wel wat buikpijn, en steken ter hoogte van mijn baarmoeder en zo, zal ook wel van die bollen komen.

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Uiteraard! Ik testte met beide kinderen op 7 dagen na tp al licht positief

Deel Deze Pagina