IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh kijk dan kan ik dat weekend ervoor al eens een testje wagen hihi :p

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

7 dagen na tp is wel vroeg hoor. Het kan ook zijn als de innesteling wat later is geweest dat hij nog negatief is en dat je op 10 of 11 pas positief test.
    Alleen bij mij was het wel op die termijn positief

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ik lees bij jullie een paar keer dat jullie darmproblemen hadden (verstopt denk ik..?) nu heb ik vanmezelf al niet echt een goede stoelgang, soms weken goed maar dan ineens weer minder of juist heel veel (lekker verhaaltje).
    Maar ik vroeg me af, komt dat door de hormonen dan? En deden jullie iets om het te bevorderen?
    Vind laxeermiddelen gelijk weer een stap te ver omdat ik al zo'n gevoelige darm heb...

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik deed er niks aan.. gewoon zo normaal mogelijk.

Ik ging ook vroeg testen maar had altijd witte test en daarna streepjes dus wist ik dat het niet van pregnyl was

5. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    willeke, ik heb zelf heel gevoelige darmen, voor mijn menstruaties geconstipeerd, met de menstruaties zit ik een paar uur op de pot, echt vreselijk.
    Het is bij mij begonnen met het spuiten, maar dan ging het nog een beetje (om de 4 dagen een klein beetje) Nu kan ik niet meer gaan of ik moet iets nemen.
    Ik pak zelf ook niet iets mega zwaar laxerend hoor, ik heb thuis ortis vruchte blokjes, met vijgen en vezels en zo helemaal natuurlijk, wel mega vies om op te eten haha. Gebruikte die vroeger ook al af en toe.

6. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    willeke, hier ook eentje die snel last heeft van de darmen, en dan vooral makkelijk geconstipeerd. Ik probeer vooral om geen dingen te eten die dit kunnen verergeren, zoals bv bananen of chocolade. Voor de rest doe ik er eigenlijk niks aan, het is ook met z'n periodes dat ik last heb. Vooral rond mijn eisprong, en net voor mijn regels heb ik last. Als ik iets zou doen dan denk ik dat ik, zoals bengelke, iets natuurlijk zou nemen.

Ik heb getest 14 dagen na de punctie, dat is tenslotte ook de dag dat je zou testen in een natuurlijke cyclus, al is de bloedtest bij ons pas na 16 dagen.

kubbeltje, blij te horen dat je je al beter voelt! Ik drink dagelijks 2 - 2.5 liter water, en dat doe ik door steeds flesjes van een halve liter bij me te hebben, anders zou ik zeker vergeten om voldoende water te drinken.

Hier idem dan bij bengelke, de utro ligt in de badkamer in het zicht dus kan er niet naast kijken ;)
    En voor op het werk neem ik het mee in mijn handtas en leg het dan op een goed zichtbare plek. Ik zit wel altijd alleen dus ik hoef het voor niemand te verstoppen, wat wel een voordeel is natuurlijk ;)

Ik heb deze avond de eerste spuit menopur gezet. Het wordt dus stimulatie met menopur, en daarna ook cetrocide bij. zaterdag moet ik al op controle. Best spannend, het is de eerste keer dat ik start met menopur, bij de andere pogingen startte ik met elonva, en later menopur erbij. Nu op mijn vraag enkel menopur van bij het begin, omdat ik gelezen heb dat dit beter zou zijn voor de kwaliteit van de eicellen, wat in ons geval dubbel zo belangrijk is uiteraard.

7. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    In afwachting om te starten:
    Willeke86 - 1e kindje - start 12 september
    Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?)
    Kwekkie - 1e kindje
    Sandrabk - 2e kindje

Onderdrukkende fase:
    Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca
    Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem

Stimulerende fase:

Liesbeth1987 - 1e kindje - 8 sept start menopur

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Boris - 3e kindje: tp 3 september, 17 sept bloedtest
    Bengelke - 1ekindje - 5 september tp, 17 sept bloedtest
    Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp
    Hyper - 2e kindje - 3 september punctie

♥ Zwanger ♥:
    02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje
    17-04-2015: Palmboom - 1e kindje
    09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Kwekkie - 1e kindje
    Sandrabk - 2e kindje

Onderdrukkende fase:
    Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem

Stimulerende fase:

Hyper - 2e kindje - 6 september tp, 17 sept testen
    Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp, 23 sept testen

♥ Zwanger ♥:

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Iedereen reageert ook anders , apart allemaal! Bij mij werkte menopur helemaal niet goed. Wat een last had ik van mn buik de 1e keer.. Ging ook van dag 9 met 2 eicellen naar dag 12 met 11 grote en meer dan 20 kleintjes. Was er goed ziek van. Toen had ik 150 menopur.

Ga nu naar 150 gonal, best spannend na de 100 en 125.

10. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Kwekkie - 1e kindje
    Sandrabk - 2e kindje

Onderdrukkende fase:
    Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem- 09/09 uitgangsecho

Stimulerende fase:

Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp
    Hyper - 2e kindje - 3 september punctie

♥ Zwanger ♥:

11. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Hello dames!

Sorry, ik heb jullie ernstig verwaarloosd! Ben beetje druk geweest afgelopen week.

Ik heb vanmiddag mijn uitgangsecho. Menstruatie zet niet goed door, ben nu al 10 dagen aan het spuiten met de triptofem. Heb gebeld en als je al 10 dagen bezig bent maken ze een echo en mocht dat er goed uitzien dan begin ik met stimuleren. Had donderdag bruinverlies en dacht, mooi, nu komt het. Maar het hele weekend niks. Gisteren weer wat rood bloed maar vanmorgen weer niks. Ik vind het zo spannend allemaal.. het gaat nu echt beginnen!

12. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Meiden ik vind het zo spannend!
    Heb een positieve digitale cb in handen die zegt "zwanger 1-2" !!

13. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Goed hoor Zon!! Succes!!

Ik ben ook niet heel erg actief geweest hier, heb even pas op de plaats moeten maken, want het ging niet echt lekker hier. Gelukkig ben ik nu weer gewicht aan het verliezen, maar ik voel me echt zo vol pfff ik kan gewoon mijn broeken van voordat ik 10 kilo afgevallen ben niet meer aan. Ga morgen maar even naar de Prenatal om een setje zwangerschapskleren te kopen, misschien wat vroeg, maar ik ga echt niet de hele dag in mn sportbroek rondlopen, daar ben ik te ijdel voor hahahaha :p

Morgenochtend weer even naar het ziekenhuis voor bloedcontrole en een echo, dus ik ben benieuwd. Ik krijg dat drinken gewoon echt niet voor elkaar, ik zit zo ontzettend vol dat ik al dat drinken er echt niet bij krijg geduwd, wat ik ook doe.......

Dames ik denk aan jullie, ondanks dat ik even niet op alles reageer! xx

14. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Maar Boris, kan dat niet nog van de Pregnyl of Ovitrelle zijn? Die blijft toch zeker 10 dagen in je lichaam? Zou natuurlijk wel helemaal super zijn als het echt zo is, maar het lijkt mij nog een beetje vroeg......

15. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Wow boris, dat is snel!!! voorzichtig gefeliciteert.
    En jij heb geen pregnyl of zo moeten spuiten zeker? Want ik weet niet hoe zo'n terugplaatsing juist gaat...

16. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Nee hoor! Geen pregnyl gebruikt!

Ook bij de "verse" terugplaatsingen heb ik trouwens op wd 6 positief getest.

17. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kubbeltje, ik ken jou gevoel wel hoor, ik ben geen gram bijgekomen, maar toch kan ik mijn gewone kleren niet aan, mijn buik doet ook te pijn om er echt iets spannends op te dragen, en ben ook serieus opgeblazen...
    Hopelijk is op de controle alles goed, en 1 tip om genoeg te drinken (zo drink ik elke dag min. 2l zonder moeite) over een flesje water van een halve lieter bij je hebben, zelf als ik even in de auto moet zitten pak ik er eentje mee...

18. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja het drinken zelf is normaal gesproken totaal geen probleem, heb overal flesjes om me heen, maar ik zit zo vol dat ik het er gewoon niet in krijg gedronken, ik haal maar krap 1 liter en dat was het, het lukt gewoon niet :( hoop niet dat ze me dan opnemen en het vocht via een infuus gaan toedienen........

Wow Boris!!! Dat is dan echt super snel zeg pfff voorzichtig gefeliciteerd meid!!!

19. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Boris gefeliciteerd! Dat is idd erg snel,maar als je geen pregnyl hebt gehad dan moet het wel zo zijn!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gefeliciteerd Boris

Deel Deze Pagina