Nou, ben ook weer klaar. Zit nog iets bloed in de baarmoeder wat er nog uit moet, maar hoef niet terug voor een echo. Effe nog beetje bloeden en als t klaar is mag ik gaan spuiten met gonal-F 150 per dag. Na 7-8 of 9 dagen dan weer een echo. Er liggen nu 13 eitjes klaar. Hopelijk krijgen we die allemaal groot, liefst nog een paar extra! Het gaat nu echt beginnen dus.. Echt mega spannend!!!
Boris, proficiat ! Wat test je snel positief zeg kubbeltje, hopelijk betert het snel en hoef je niet opgenomen te worden, dat zou echt balen zijn he Zon, ik duim voor je dat die 13 follikels allemaal goed groeien!
Spannend Zon! Ik ga ook gonal 150 spuiten vanaf vrijdag! Kunnen ze dat zien dan hoeveel er klaar liggen?
Ow dan gaan wij gelijk op! Aantal zegt niks nog hoor. Ik heb soms een pcos achtig beeld op de echo's maar in mijn bloed vinden ze dat nooit terug. Ook verder geen kenmerken. Alleen soms veel kleine eitjes.
Bij mij dacht mijn gyn eerst ook aan pcos. Hij zag toen de eitjes in een soort 'dubbeltjes-ligging' liggen?? Schijnt kenmerk te zijn. In het vu hebben ze daar eigenlijk nooit meer wat over gezegd Waarom beginnen jullie met ivf?
Even niet meer geschreven ivm vakantie, maar goed om te lezen dat je zwanger bent Boris! Gefeliciteerd!!! En leuk dat bijna iedereen gestart is, dat gaat binnenkort een hoop mooie testen opleveren !
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - start 12 september Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?) Kwekkie - 1e kindje Sandrabk - 2e kindje Onderdrukkende fase: Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem- 09/09 uitgangsecho Stimulerende fase: Liesbeth1987 - 1e kindje - 8 sept start menopur Punctie/terugplaatsing/ NOD: Bengelke - 1ekindje - 5 september tp, 17 sept bloedtest Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp Hyper - 2e kindje - 3 september punctie ♥ Zwanger ♥: 02-04-2015: Maliza3 - 1e kindje 17-04-2015: Palmboom - 1e kindje 09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje 24-05-2015: Boris10 - 3e kindje
Ik ben ineens heel erg onzeker over de afloop van onze tp, geen idee waarom maar kan er niks aan doen. Heb geen reden om aan te nemen day er iets mis ia, misschien komt het doordat mijn pijn aan het afnemen is en dat ik daar aan vast heb gehouden. Zou die kleine al ingenesteld zijn?
Kubbeltje dat is altijd de grote vraag hé, maar het is goed dat de pijn aan het afnemen is, ik voel mij hier net slechter en slechter precies, haha. Ik kan je niet echt helpen om positief te denken. op dat gebied ben ik een mega pessimist, ik sta er zelf niet bij stil dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik zit meer te vloeken of ik niet weet dat we nog een emmyke in de diepvriezer gaan hebben, als die is ingevrozen dan kunnen we volgende maand starten met deze, anders moet ik een maand rusten en dan pas weer opnieuw alles... En dat is weer wachten, en dat heb ik al genoeg moeten doen Dus ja ik kan je geen tips geven voor positief te blijven, haha, ik denk moest ik volgende week van het ziekenhuis te horen krijgen dat ik zwanger was dan ik omver zou vallen van het verschieten Ja ik denk dat het ook van alle hormonen een beetje is, maar ben de laatste dagen nogal depri, wordt soms gek van men eigen, ik kan huilen om alles,
Oh ja bij mij vloeien de tranen ook rijkelijk. Gister op kantoor vroegen ze hoe hey was en ja hoor, janken. Mijn vriend is de hele week in een hotel voor zn werk met een collega (we werken bij hetzelfde bedrijf) en die collega appte een foto van mijn vriend die aan het eten was nou toen was het helemaal drama hahaha Ik moet zometeen weer naar het ziekenhuis voor bloed en echo controle, maar ik vrees dat het niet goed is. Ben namelijk in 1 dag 1,5 kilo aangekomen en mn buik is zo opgeblazen dat ik mijn eigen kleren niet meer pas. Dat is combinatie dat zondag mijn waarden al op het randje waren en het feit dat ik die 2 tot 3 liter niet op krijg en op maximaal 1,5 liter blijf hangen belooft niet veel goeds.....
Snap dat je onzeker bent Kubbeltje! Maar komt vast goed! Fijn dat je straks naar het zkh kan, ze houden je goed in de gaten! Knuffel!!
Ah knuffel meiden!! Weetje t is zo lastig te zeggen, de 1 voelt niks de ander van alles.. Sommige zijn na 10 tp nog niet 1x zwanger geworden, de ander meteen.. t is zo oneerlijke strijd elke keer weer wachten, en we verdienen het allemaal. Ben zelf ook aardig onzeker hoor, van de 3 keer een tp 2x zwanger, waarom is dat 2x niet doorgezet? Waarom zou ik nu weer snel zwanger zijn of het goed blijft gaan.. Pffff lastig maar ik blijf er zeker in geloven!!
Ik lees hier zo nu en dan mee aangezien ik ook in juli ben gestart met IVF. Even een berichtje aan Kubbeltje; ik hoop dat het goed met je gaat i.v.m. overstimulatie. Ik heb er zelf een paar weken geleden tegen aan gezeten. Bloedwaarden waren ook op het randje en toch een terugplaatsing gehad. 1,5 kilo op een dag aankomen is niet goed. Vervelend dat het je niet lukt om 3 liter te drinken. Hopelijk kun je weer naar huis en geen ziekenhuisopname.
Ik ben weer op controle geweest had wel vocht in de buik maar mn bloed was beter dan zondag dus ik mocht weer naar huis. Ze bellen morgen wel om te checken of ik nog meer ben aangekomen dus ik word nog steeds goed in de gaten gehouden. Heb net een positiebroek gekocht dat zit stukken beter dan mn eigen broeken. Dat is nog een hele opgave om wat te vinden wat past zeg pfff heb er nu een van Noppies die hebben tenminste ook grotere maten, al vind ik mijn normale broekmaat 42 niet echt groot.....dus hopelijk blijft dat merk me straks ook passen. Het kost wat, maar het is wel heel erg mooi spul.
Kubbeltje en bengelke ik was vorige jaar op de dag van de tp er al van overtuigt dat het mislukt was. Ik was zelf al bezig met onze 2de poging(wanneer en misschien isci ipv ivf of meer spuiten noem maar op). Mijn vriend was het tegen overgestelde hij was er van overtuigt dat het gelukt was. Achteraf had ik al vanaf week 3 zwangerschapsklachten wat ik toe schreef als klachten van de jetlag. Echt ik heb vol ongeloof naar de postieve test zitten kijken. En toen was ik er van overtuigt dat het als nog mis zou gaan. Kubbeltje gelukkig is het vocht minder geworden, daarom heb je waarschijnlijk ook minder last van je buik. De innesteling is ergens tussen de 2-4 dagen na de tp geloof ik. Waarschijnlijk is die bij mijn zoon hij 2 dagen na de tp achteraf gezien(ik heb destijd een tijd lang enorme steek in mijn buik gehad). Boris gefeliciteerd. Bengelke jammer dat je nog niet weet hoeveel cryo's je hebt. Ik dacht dat hoor ik ook pas over 2 weken en wat bleek we hebben de brief al binnen. Van de overgebleven 9 zijn er 2 ingevroren. Meiden die gestart zijn met spuiten ik ga duimen voor mooie eicellen. Hier een paar dagen niet geweest. Mijn zoon krijgt namelijk tandjes en hij is er echt goed ziek ervan. Hij had gisteren 40 graden koorts. Gelukkig vandaag weer een stuk beter. Zeker omdat we eigenlijk vandaag op vakantie zouden gaan. Gelukkig gaan we met de auto en gaan we nu een dagje later. Hier dezelfde twijfel als bij jullie twee. Zeker nu ik vergelijkingsmateriaal heb, waarbij ik moet zeggen dat je echt niet meer precies weet hoe het voelde. Ik heb een rommelde buik met steken. Ik heb ook weer voor een langere tijd een steek gehad waarbij ik niets kon. Dit zou de innesteling kunnen zijn. Daarnaast ben ik ook weer misselijk(gelukkig niet zo erg als tijdens de zwangerschap). Maar al deze klachten zeggen niets ze kunnen allemaal van die bollen komen. Al moet ik zeggen dat ik weer niet geloof dat het gaat lukken. Mijn vriend is het tegen overgestelde die is ervan overtuigt dat het gelukt is. Dit was vorig jaar ook en toen had hij gelijk. Ik heb zoiets we kunnen toch niet twee keer het geluk aan onze zijde hebben met gelijk poging 1 raak. We blijken ook 2 cryo's te hebben. Echt ik val deze poging van de ene verbazing in de andere. Vorige keer viel alles tegen, maar toen was het wel raak. Nu lijkt alles goed te gaan en ik ben bang dat dit een voorboden is voor de uitslag van de dit keer. Ik ben benieuwd hoe het gaat lukke om jullie te checken op vakantie dus alvast succes.
Dames, ben me net rot geschrokken, heb wat bloedverlies, inlegkruisje zag roos en wat rood bij afvegen! Kan ik nu al ongesteld worden? ben nog geen week na terugplaatsing... Dit in combinatie met het zeurderig gevoel, het is precies dat ik morgen ongesteld ga worden... Had dit nog niet zo snel verwacht... Of innesteling bloed? zucht... Heb even geteld ben 5 dagen na terugplaatsing. Of heb ik te hard gesport deze morgen? aahhh maak mezelf hier gek Ok sorry voor mijn ego bericht, dit moest er even eerst vanaf.... Kubbeltje, goed dat je waardes goed zijn, haha al een positiebrok gekocht, ik hou me hier nog in, heb nog wat broeken liggen die te groot waren Tess: Mooi dat je zo de moed er in houd, is soms echt moeilijk hé, maar ooit zal het voor jullie lukken!! Hyper: Pff dat is ook niet zo veel hé, van de 9, 2 ingevrozen, ik zal hier maar niet te veel hopen om dat eentje we nog over hadden Ik duim voor jou ook dat het even snel gaat als de vorige keer En geniet maar lekker van je verlof! Boris, ik word vrolijk van jou banner
Bengelke je moet bedenken dat het daaronder nu er door bloed is en dat er misschien wel gewoon een andertje is gesprongen en misschien is het inderdaad de innesteling. Deze ook soms ook wel wat later zijn volgens mij. Het verveelde van dit proces is dat je weet dat je een embryo on board heb, maar je weet niet of deze wel innestelt. Het is gewoon een klote proces.