Jeetje das zeker schrikken Bengelke pfff hopelijk gaat het snel weg en barst het niet uit tot een menstruatie! Denk aan je!!
Dames ik denk dat ik vannacht een innesteling heb gehad. Gisteravond kreeg ik ineens heel erge buikkramp en moest in ontzettend naar de wc (sorry ) en vannacht werd ik wakker en heb ik van 10 voor 4 tot 4 uur een heel heftige continue aanwezige menstruatiekramp gehad. Toen ben ik natuurlijk even gaan googlen en dat komt precies overeen met wat daar beschreven stond. Vandaag heb ik steeds lichte ongikrampen dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ben gelukkig niet nog meer aangekomen, morgen nog maar eens wegen. Hoe is het met jullie?
Spannend kubbeltje!! Die lichte ongie krampen heb ik al van met de pickup... En het stopt niet, begint soms echt vervelend te worden... Hier nog een paar druppels bloed verloren, echt heel weinig en sinds deze voormiddag niet meer, echt vreemd... Ben wel op 2 dagen 1,5kg bijgekomen Zonder dat ik echt veel doe (misschien iets meer eten) Heb al lang niet meer zo veel gewogen als nu... Ervoor was ik niets bijgekomen, zelf niet vorige week toen ik zo veel heb zitten snoepen... Ik drink misschien ook meer, want heb meer dorst precies... Iemand enig idee hoe het komt dat je een week na je pick up begint bij te komen? Vind dit echt vreemd.
Spannend meiden! Bengelke mss overstimulatie? Ik kwam ook in de tweede week aan qua kilo's en in het zh bleek dat ik tegen overstimulatie aan zat. Kubbeltje wat spannend! Klinkt veelbelovend!
Bengelke wat Boris is ook tegen mij vertelt. Kubbeltje klinkt als hetzelfde verhaal bij mij vorig jaar en toen was ik zwanger. Hier ben ik erg onzeker. Mijn vriend herkent veel van mijn van vorige keer alleen heb het gevoel minder. Nu was ik er de vorige keer ook echt van overtuigt dat her mis was. Hierdoor geen aandacht aan mijn klachten gegeven. Nu maak ik het wat bewuster mee al ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat het raak is. In mijn gedachten had ik vorige keer meer menstruatie buikpijnen en verloor ik meer van die witte zooi. Vorige keer duidelijk de innesteling gevoelt, dit keer denk ik ook alleen deze pijn kwam nu samen met een kleine beweging(dus was het door de beweging). Vorige keer diarree en nu het tegen overstelde. Nu ben ik wel net als toen weer misselijk. Maar ja alle klachten incl de buik klachten kunnen ook van die bollen komen. Nog iets minder dan een week en dan weten we het. Nu was ik zwanger met deze klachten, maar een vriendin van mijn niet. Dus oh ik er nu zoveel waarde aan de klachten moet hechten is maar de vraag. Succes dames met wachten
Spannend allemaal , alleen die afscheiding hecht ik zelf geen waarde aan omdat je zovaak die bollen gebruikt , pff dat geeft ook troep zeg. Hier net weer de deca gezet. Gaat aardig goed qua bijwerkingen.. Woensdag laatste pil gehad dus benieuwd wanneer de menstruatie komt, hoop zondag.
Hoe gaat het hier met iedereen? Tess al ongesteld? Hyper en Kubbeltje, hoe is het met jullie? Hier kan ik sinds een paar dagen weer zonder laxeermiddelen naar het toilet, is gewoon zaalig Weet alleen niet of dit een goed of een slecht teken is... Normaal voor mijn nod ben ik geconstipeerd een 5tal dagen, om dan als mijn regels doorbreken een paar uur op de pot te moeten doorbrengen... Voor de rest begin ik veel te veel stress voor woensdag te krijgen, ik slaap er gewoon niet meer goed van... Wordt 's morgens wakker en kan mijn draai niet meer vinden in min bed... Het zo echt zo gaaf zijn moest het gewoon positief zijn, maar durf er echt niet goed op te hopen... Had gisteren regelmatig zo van die krampen precies of mijn regels gingen doorkomen, echt lastig. Vandaag heb ik hier gelukkig goed veel afleiding, verjaardagsfeestje van mijn bomma, ze is 95j geworden...
Oooh spannend bengelke gelukkig is het al bijna woensdag! En natuurlijk gefeliciteerd, wat een mooie leeftijd! Hier gaat het goed ben af en toe al best misselijk en mn temperatuur blijft ook nog steeds mooi hoog. Buikpijn of ongikrampen heb ik vrijwel niet meer gehad dus ben benieuwd!!
OOhhh spannend hé! Misselijk ben ik hier nog niet geweest... Ik duim voor jou! Wanneer gaat jij je aan een testje wagen?
Ik weet niet zo goed wanneer ik zal gaan testen, want mijn vriend is de hele week weg voor zn werk en dan kan ik pas weer zondag testen, 14 dagen na TP dan zou ik wel een testje durven wagen denk ik......
Is nog lang wachten, maar, moest je zwanger zijn, dan zal hij dan zeker duidelijk positief zijn! Weet je wat ik hier ook heb gemerkt de laatste dagen, denk dat het ook door die bollen kan komen, maar mijn boobs zijn zeker een halve maat groter, mijn bh was wat aan de ruime kant, en nu puilen ze er echt uit, sommige mensen zouden dit leuk vinden, maar ik heb al een e-cup dus ze hoeven echt niet groter te worden hoor!
Ik zou testen!! Bengelke jaaa vamdaag ongesteld. Morgen zkh bellen wanneer start gonal.. Gefeliciteerd trouwens !
Ik denk dat het hier niet goed gaat heb zoveel buikpijn precies of ik elk moment zwaar ongesteld ga worden. En pijn in mn rug pfff Mijn temp blijft wel mooi hoog maar dat zal ook niet meer lang duren vrees ik. Of hoort dit er allemaal bij en kan het toch nog gewoon goed komen?
Inmiddels heb ik ook lichte verhoging en steken in mn onderbuik dus ik heb maar weer even gebeld met het ziekenhuis en ik moet om 12:15 bloed prikken en om 13:15 een echo maken om te kijken of de overstimulatie misschien weer op aan het spelen is.....
Wat rot, veel beterschap. Moest het overstimulatie zijn is dit misschien wel een goed teken hé, als je zwanger bent heb je er veel langer last van, en word het soms erger...
Beterschap. Net ziekenhuis gebeld. Mag woensdag al starten met de gonal 150 en woe over een week de 1e echo
Nou ik ben voor een echo geweest en heb weer bloed geprikt en alles was goed, alleen de stolling was iets over de grens, maar blijkbaar was dat nog steeds goed in combinatie met de echo en de overige bloedwaarden ofzo? Moet wel alles nog steeds goed in de gaten houden en bellen als er iets is. Maar ik weet het niet hoor, ik denk dat het niet is gelukt.
Goed dat alles toch ok was hé. Je weet nooit hé, ik blijf duimen voor jou! Ik heb hier net een brief van het ziekenhuis gehad, zoals ik al verwachte: het andere embryotje kon niet worden ingevrozen dus MOET ik gewoon zwanger zijn , haha (ik geloof het zelf niet hoor) Want ik wil niet nog eens een maand met mijn vingers zitten duimen (ik moet een maand wachten voor ik opnieuw kan beginnen te prikken) Dus nu hoop ik toch wel een beetje op woensdag goed nieuws...
Mijn temperatuur is ineens zwaar gezakt dus dat is duidelijk he...... Ben zo klaar met alles ik wil zelfs mn eskimos niet meer terug laten plaatsen ik wil gewoon rust en niet meer al dat ge-eikel pfff wat een ellende
kubbeltje, dikke knuffel, die laatste dagen voor de bloedtest zijn echt zo moeilijk he bengelke, wat jammer dat er geen cryo's zijn, maar zoals je zegt, dan moet het gewoon nu lukken Tess, leuk dat je mag starten woensdag, vanaf dan gaat het snel dus voor je het weet heb je alweer punctie ! Hier ondertussen al 2 controles gehad, er zijn zo'n 10 follikels "in de running", voorlopig de meesten tussen de 13 en 15mm groot, woensdag moet ik terug en de punctie is wrs voor vrijdag. Hopelijk hebben we dan net zoals de andere pogingen net iets meer follikels dan dat ze op de echo konden zien. Al is dat natuurlijk niet het belangrijkste, als we nu eindelijk nog eens een embryo zouden hebben, dat zou al fantastisch zijn