IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ik heb het ziekenhuis gebeld om te vragen voor een bloedtest want die krijgen we niet standaard. Ze bellen vanochtend terug, maar ik hoop echt dat ze meewerken.
    Ben al gestopt met de utro, waarom zou ik mezelf nog langer kwellen?

2. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    kubbeltje, dat zou ik echt niet doen, je weet toch nooit... Toen ik zwanger was (vroege miskraam) dacht ik ook dat het echt niet kon dat ik zwanger was, ik was er van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ging worden want alles was gewoon zoals altijd is voor ik ongesteld wordt. Zolang je geen test hebt gedaan (bloedtest of thuistest), zolang je niet op je NOD zit en zeker bent dat je niet zwanger bent zou ik toch zeker niet stoppen hoor meid

Ik begin hier nu toch wel vrij veel last te krijgen van mijn onderbuik, en ook door het zetten van de cetrotide deze ochtend een pijnlijke plek op mijn buik. Maar ja, nog heel even en dan is de punctie, en ja, we weten waarvoor we het doen he :)

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Kubbeltje; ik zou toch even doorgaan totdat je mag testen. Succes deze dagen!
    De rest ook succes in het traject!

4. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Eens met de rest! Zeker niet stoppen voor NOD Kubbeltje :)

5. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik zou ook doorgaan kubbeltje!

Vraagje aan jullie, gebruiken ze bij jullie vers zaad voor ivf/icsi?
    Mijn man moet vandaag sperma inleveren. Dit vriezen ze in voor de ivf. Over een paar dagen ontdooien ze 1 rietje om te kijken of het goed blijft na ontdooien. Onze bevruchting gaat plaatsvinden in Düsseldorf en daar geven ze de voorkeur aan bevroren zaad. Vroeg me af of dar bij jullie ook is.

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik ben het met iedereen eens, kubbeltje, echt niet met stoppen, je weet nooit!

Zon: Mijn vriend had een tese operatie laten doen, dus bij ons was het ook geen vers zaad, maar dan op die reden... Maar ik dacht dat het meestal met vers was, niet?

Liesbet: Dat is een mooi aantal, laat ze nu nog maar even lekker doorgroeien ;) Ik hoop voor jullie dat je er een pracht embryootje aan moogt overhouden!

Hier vandaag met knallende hoofdpijn opgestaan, zelf paracetamol van 1g helpt niet, dus moet me hier door de dag slepen :( Doe alles in het vertraagt op mijn werk, te veel rond rennen lukt echt niet :(
    En ben ongelooflijk vochtig daarbeneden, heb normaal altijd wel wat afscheiding van die bollen, maar nu voel ik het echt lopen, vreselijk! Weet niet wat dat wilt zeggen, normaal voor ik mijn regels moet krijgen ben ik juist heel droog daar beneden...
    Ach ja, nog 1 dagje wachten en ik wordt gelukkig uit de onzekerheid gehaald...

7. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nou ik ben maar gewoon weer doorgegaan met de utro had nog telefoon van het ziekenhuis en die geven aan dat temperaturen met deze behandeling totaal geen zin heeft en ik mag er dan ook mee stoppen omdat mijn overstimulatie weg is.

Bij ons hebben ze gewoon vers zaad gebruikt trouwens.

Ik zat te denken zal ik alvast een testje wagen? Vind deze tweedr week zo ellendig lang duren en ik word zo onzeker van die krampen die ik allemaal heb pfff maar voordat het ziekenhuis belde had ik nog een keer gemeten en toen had ik weer 37,4 dus waarschijnlijk hebben ze toch gelijk. Vind het zo jammer dat wij geen bloedtest krijgen.......

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja bij ons ook vers zaad..

Idd ff door gaan met die bollen

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Nou ik heb een testje gedaan en goh hij was omo wit as usual....
    Ik ga maar braaf door met de utro, maar ik weet echt bijna zeker dat het niet goed zit, heb zoveel ongi krampen en ik voel helemaal niks meer ook niet meer misselijk dus ja......

Bengelke heel veel succes morgen ik hoop op goed nieuws voor jullie!!

En hyper hoe is het met jou? Jij had toch ook een tp gehad?

10. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Had ik trouwens al gezegd dat wij 4 cryo's hebben? Schrok ervan dat er 8 ergens tussen de tp en de invriezing verloren zijn gegaan, had dat niet verwacht.
    Stel dat we die moeten gaan gebruiken dan willen we er waarschijnlijk 2 tegelijk terugplaatsen, je hebt dan toch alweer minder kans van slagen....
    Maar eerst deze ellendige week doorkomen en dan eens verder kijken.

11. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ah balen Kubbeltje :( wanneer mocht je officiëel testen?
    Bizar hè wat er nog allemaal mis kan gaan tijdens het invriezen.

Bij ons kun je niet zomaar zelf beslissen of je twee cryos teruggeplaatst kan krijgen. Is leeftijd afhankelijk (38+) en nog een paar factoren. Wij komen daar iig niet voor in aanmerking. Is dat bij jullie anders dan?

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Idd als je 38 jaar of ouder bent mag dat 2 of 3e poging anders niet. Wij mogen t nu ook maar doen t niet

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Wij mogen er ook maar eentje. Pas bij de laatste poging mogen we er 2 of idd boven de 38. Ik ben bijna 35 dus biet van toepassing.

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ohja tess idd ook bij de derde poging

15. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ik heb geen idee bij een gewone terugplaatsing is het 38+ en bij de 3e poging maar bij de cryos staat er alleen dat ze er maximaal 2 terugplaatsen maarja dat vragen we wel als het zover is.

Ik mag pas volgende week dinsdag testen hahaha dus ik was veeeeeel te vroeg :p

16. liesbeth1987

8 aug 2014
    51
    14
    8
    NULL
    NULL
    kubbeltje, dan heb je toch veel te vroeg getest, ik zou dan niet van die test uitgaan hoor, alles kan nog ;)
    En 4 cryo's, dat is toch een mooie score vind ik, dat zijn 4 extra kansen uit deze poging! :)

Wij mogen ook beslissen om 2 embryo's te laten terugplaatsen, ik dacht dat dat bij ons (België) vanaf de 2e poging is dat dat mag, ongeacht de leeftijd (ik ben 27). Maar ik weet niet of de kwaliteit van de embryo's van belang is, of ze er ook 2 terugplaatsen als de embryo's allebei van topkwaliteit zijn.

bengelke, hopelijk ben je al van die verschrikkelijke hoofdpijn vanaf, dat kan echt zo lastig zijn he :(
    Ik duim voor je vandaag ! Hopelijk straks een telefoontje met een heeeeeeeel leuke boodschap ;)

Hier is het trouwens ook altijd met vers zaad

Straks de (waarschijnlijk) laatste echo voor de punctie. Stiekem hoop ik toch dat er nog follikels bijgekomen zijn, maar ja, dat zal wel niet, ik ben al blij met 10 follikels :)
    En dan hopelijk vrijdag de punctie... Ik vind het echt heel spannend deze keer :)

17. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Spannend allemaal hoor!

Hier neemt de menstruatiekramp toe en de gevoeligheid van mn tepels af dus dat kan echt nooit goed zijn. Het zou me echt zwaar verbazen als het dinsdag wel positief is.

Sorry dat ik zo negatief ben, maar ik kan echt geen hoop meer blijven vinden met al deze tekenen. Ik heb er ook echt helemaal geen zin meer in, van mij mag de menstruatie doorbreken, dan hebben we dit ook weer gehad.......

Bengelke ik hoop zo dat jij vandaag wel goed nieuws krijgt!!!

18. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @Kubbeltje: verschrikkelijke wachtweken ook!! Wil je toch nog even een hart onder de riem steken: weet dat het moeilijk is en dat je waarschijnlijk bang bent voor een teleurstelling, maar blijf er wel in geloven! Denk ook dat je veel te vroeg getest hebt en bij mij namen de kwaaltjes ook af (en had toen toch een positieve test). Ik wil je geen valse hoop geven, maar probeer geduld te hebben! Dikke digitale knuffel!! En mocht je in Amsterdam wonen dan kom ik hem persoonlijk brengen!!!

19. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh echt Palmboom? Ja ik vind het zo moeilijk die tweede week pfff echt zo onmenselijk eigenlijk, terwijl ze elders gewoon een bloedtest doen in deze periode. Maar goed, zolang er nog geen menstruatie doorbreekt zal het wel goed zijn, tenminste ik heb ook verhalen gelezen van vrouwen waarbij de menstruatie gewoon door de bolletjes heen brak.

Helaas woon ik niet in Amsterdam ;) maar een digitale knuffel doet ook goed, thanks!! Jij hebt morgen een echo zie ik, spannend!!

Hoe zijn jouw wachtweken eigenlijk verlopen dan?

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik had dag 7 en 8 al getest en positief ook. Hoop dat ik het nu langer vol houd.

En 4 cryo's... ik wou dat ik ze had, 1e keer niks en 2e keer maar 2 in 1 rietje.

Deel Deze Pagina