IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja en dat lees ik dus heel veel dat er rond dag 8 al positief wordt getest. Maar als ik in de nacht van 10 op 11 september inderdaad de innesteling heb gevoeld was het misschien gisteren toch nog te vroeg om te testen? Want als ik in de uitgerekende datum berekenaar invoer dat de punctie op 4 september was zeggen ze dat de innesteling rond 9 september was en je dus kunt testen rond 18 september op zn vroegst. Dus als ik daar dan 2 dagen bij optel kan ik rond de 20e op zn vroegst testen. Hopelijk is er dan de 23e wel wat te zien........

2. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kubbeltje 4cryo's is nog wel heel goed hé, ze behouden echt de top embryo's omdat die het zeker gaan overleven.
    En van mij krijg jij hier ook een dikke knuffel hoor! Het is om gek te worden die wachtweken, en ik denk dat die vieze bollen ook wel op je humeur werken, was bij mij ook zo, nog even volhouden!

Liesbeth: ik wist niet dat het al vanaf de 2e poging er 2 mochten zijn, (ben ook van België) Dat ga ik eens opzoeken...
    Ik duim voor jou, hopelijk nu een paar eitjes die mooi bevrucht zijn!

Hier net terug van spinning, had van de morgen een bloedtest en urine test gekregen. Die laatste was negatief, en ze zeiden dat het heel misschien toch nog positief kon zijn de bloedtest, maar ik hoopte hier niet echt op, dus heb ik gewoon mij eens goed laten gaan in de spinning, en lekker geknald en me goed afgereageerd :D
    Net ook telefoon gekregen en ben dus niet zwanger.
    Maar heb ook wel goed nieuws gekregen, ik mag direct naar een volgende poging door gaan, dus wachten op menstruaties de pil pakken 2 weken en dan langskomen voor een echo en alles goed is ben ik binnen een 3 tal weken weer aan het spuiten... Hopelijk nu meer eitjes en meer bevruchte...
    En nu ga ik even naar de winkel, en goed flesje wijn kopen, en van de avond doe ik die open en ga ik eens goed genieten van iets wat ik al een paar weken heb laten staan :D
    Ohh ja, hoofdpijn heb ik nog altijd, maar hij is al wel een beetje verdraagbaar...

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jammer Bengelke.. Snel mag je door zeg.. Geen verplichte rust maand dus? Hier zoizo.

Straks weer 1e gonal, yes..

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    ja ik dacht dat dus ook, dat ze dat hadden gezegd een paar maand geleden. Maar de verpleegkundige zij, dat ze kijken naar hoeveelste poging, hoe ik me voel en hoe oud ik ben enzo. Heb ook geen overstimulatie gehad of zo...
    Dus mag gewoon doorgaan, en ben daar blij om, we hebben al genoeg moeten wachten.

5. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh Bengelke wat een K nieuws zeg!!! :(
    Hoe voelde jij je de afgelopen dagen?

Ik ga ook zeker een hele lading Liefmans inslaan enzo als het niet is gelukt hahaha even helemaal los!

Maar wel super fijn dat je meteen door mag zeg, ik ga dat zeker niet mogen, misschien wel met de cryos, maar dan wil ik toch even een maandje rust. Dan laten we in november wel een cryo ontdooien in de hoop dat die het overleeft.

Ja, ze hadden wel alle 12 in kunnen vriezen, maar dan heb je ook valse hoop, want gegarandeerd dat die 8 dan niet goed waren ontdooid en dan begin je al met een slechte start. Ben ook super blij met de 4 begrijp me niet verkeerd, maar ik vond het wel een hele vermindering van 12 naar 4.... :)

Meid geniet lekker even van je wijntjes en vol goede moed op naar de volgende poging!! xx

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    De laatste dagen voelde ik me beter, geen buikpijn meer, niet meer geconstipeerd (zaalig) alleen sinds gisteren mega hoofdpijn, die nu ook weer terug aan het komen is (misschien toch aankomende regels, normaal heb ik dat niet maar nu misschien wel), pijnlijke boobs heb ik altijd na mijn eisprong, nu ook.
    Mijn buik is ook minder opgeblazen
    Maar in het ziekenhuis zijden ze het ook tegen mij, je moet geen symptomen te hebben om zwanger te zijn!

Ik blijf hier duimen voor jou dat je die vier cryo's niet meer nodig hebt! ;)

7. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Aaaah dankjewe!!!

Nee, dat is het waar iedereen zich altijd op focust he die symptomen, terwijl het veel vaker voorkomt dat je niks voelt als je juist wel zwanger bent. We wachten het nog maar even af, gelukkig heb ik het druk tot zondag dus dan zijn we weer een aantal daagjes verder!

8. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    He meiden,

Ik heb eindelijk weer eens internet en wat lees ik toch minder goede berichten.

Bengelke wat ongelooflijk klote. Gelukkig mag je gelijk door helemaal omdat jij ook nog eens een lang traject heb.

Kubbeltje ik had vorig jaar ook continu menstruatiekrampen en dacht dat het niet gelukt was en wat bleek ik was zwanger.
    Bij ons zijn we trouwens van 10 naar 2 embryo's gegaan die ingevroren zijn. Hier mogen we er maar een terug plaatsen.

Tess en fijn dat de eerst gonal f er weer in mag.

Ik weet even niet wie maar succes binnenkort met de punctie.

Willeke ook bijna een punctie om nog niet.

Hier had ik vandaag mogen testen, maar hebben we niet gedaan. Niet omdat het niet nodig was, maar omdat we vorige jaar alles op dezelfde dag hebben gehad en toen ook een dag later getest dus uit bijgeloof nu ook. Hopelijk met hetzelfde resultaat.
    Hier trouwens wordt ik elke ochtend wakker door menstruatie krampen en deze verdwijnen na een uur en dan gaan ze over naar mijn middenrif, ben in en in moe, met vlage misselijk. Verder heb ik wel veel last van afscheiding, wat niet meer kan liggen aan de bollen want daar mocht ik sinds vandaag mee stoppen. We zullen morgen wel zien wat het wordt.
    Oh ja een tip wat heerlijk is na de tp op vakantie gaan dan ben je er veel minder mee bezig, dit werkte vorig jaar en nu weer.

Groetjes uit het zonnige Italië

9. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh hyper wat een goede tip die ga ik onthouden voor de volgende keer die hopelijk niet komt. Ja het is zo gek je denkt dat je gewoon zwaar ongesteld gaat worden en dan ben je gewoon zwanger! Hopelijk is dat bij mij ook.

Spannend morgen testen ik hoop op een mooie positieve test voor jullie!!
    Geniet nog van de vakantie!!

10. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen de fm gehad. Heb nu 18 follikels.
    Ziet er dus super uit! Zaterdag weer terug voor een echo. De gonal moet ik wat minder gaan spuiten. Hij was bang voor overstimulatie, dus mag nu niet meer werken(scheelt dat ik geen werk heb) niet meer paardrijden, niet zwaar tillen en vooral heel erg rustig aan doen. Veel water drinken, goed plassen en elke ochtend wegen.
    Als de follikels nu gewoon doorgroeien denkt hij dat de punctie ma/di/wo zal zijn, maar even afwachten hoe ze nu verder groeien. Ik hoop zelf dat vrijdag pas de punctie is, dan doet mijn favo arts het namelijk!

11. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh spannend zon!! En idd lekker rustig aan doen die overstimulatie is een hel, maar gelukkig mag je minder gonal gaan spuiten. Succes!!

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zon, wauw 18 dat klinkt goed!! Hihi denk dat je die vrijdag niet gaat halen hoor ;) fijn dat de gonal naar beneden kan, ben het ff kwijt, hoeveel spoot jij ook alweer? Heb ff teruggelezen, 150 spoot jij he?
    Wat ga je nu spuiten dan?
    Voel jij trouwens wat? Ik voel vaak steekjes en zeurderig/trekkering gevoel in mn buik, ter hoogte van mn eierstokken en operatie littekens. Nu al, zou dat normaal zijn? Ben als de dood dat er weer een cyste groeit nl.. :(

Hyper, nee punctie duurt nog ff hoor :) (hoewel, je weet het nooit natuurlijk), maar ik heb zaterdag pas de eerste echo. heel spannend wat er aan het groeien is.
    Heb jij al een testje gedaan??

Bengelke, aah balen meid..! Goed dat je je ff lekker hebt uitgeleefd met spinning! En de fles nog opengetrokken gisteravond? ;)
    Fijn dat je gelijk door mag!

Kubbeltje, nog geen bloed? Ja bizar joh hoeveel er dan uiteindelijk nog afvallen!! Slagveld!

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik spoot idd 150 en moet nu naar 112,5.
    Ik ben ook bang dat ik vrijdag niet ga halen!
    Ik voel het ook echt al hoor, paste mijn paardrijbroek al 2 dagen niet meer. Het zeurt en trekt bij mijn eierstokken. Dus denkt dat jij dat ook voelt!

14. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Wow zon dat is een mooi aantal... Ik kan me voorstellen dat je dat voelt, ik had er 8 en ik voelde mij net 3maand zwanger, haha

Jep, gisteren flesje wijn opengedaan, maar met mijn hoofdpijn (die terug vreselijk was) heb ik maar een klein glaasje gedronken...
    Hoofdpijn is ook ondertussen verklaar, heb vandaag al mijn menstruaties doorgekregen in volle hevigheid, dus ik denk dat die werden tegengehouden door de medicatie, vandaar hoofdpijn...
    Dus vandaag weer aan de pil, en dan ga ik 6 oktober op eerste controle voor te zien of ik mag beginnen met spuiten... Dan ben ik 2,5 weken de pil aan het pakken, dus dat is mooi...

kubeltje en hyper: ik duim voor jullie!!!

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wow 18!! Mooi... Hoop dat ik er ook veel krijg ipv 8 of 2 zoals vorige keren.. maar ze prikken altijd eerst bloed dus altijd afwachten..

Heb vanaf gister migraine bah

16. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Hier nog steeds geen bloed dus ik ben benieuwd hoe het hier af gaat lopen.
    Ik had iets van 19 follikels en ik heb gewoon een zwangerschapsbroek moeten kopen kon nergens meer in hahahha nu pas ik overal weer in gelukkig.

Hyper hoe was je test????

Verder iedereen heel veek succes!!

17. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    He zon ook even hier pas je op.

Willeke dat van die steken kunnen echt komen door het spuiten. Er groeien natuurlijk meer follikels dan normaal.

Bengelke fijn dat het door gebroken is. Nu kan je weer verder. L

Kubbeltje spannend bij jouw.

Hier vanmorgen een test gedaan en mijn vriend had helemaal gelijk. Hij vond mijn kwaaltjes erg veel lijken op vorig jaar. Ik had dus weer 2 hele mooie strepen. Ik vind het dus weer erg onwerkelijke al moeten we wel eerst de komende weken door komen.

18. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Wow hyper gefeliciteerd!!!! Hopelijk heb ik dat dinsdag ook! :D

Het lijkt me zoiets geks om ineens een positieve test in je handen te hebben na zoveel omo witte testen......

Geniet ervan meid!!!

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hyper jeeej!! Gefeliciteerd meid!! Super fijn!! Tuurlijk blijft het de komende weken spannend, maar de belangrijkste stap is gelukt!!

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    In afwachting om te starten:
    Wolffje - 1e kindje - start sept/okt (?)
    Kwekkie - 1e kindje

Bengelke - 1e kindje

Onderdrukkende fase:

Tess27 - 1e kindje - start 3 sept deca

Stimulerende fase:

Liesbeth1987 - 1e kindje - 8 sept start menopur
    Willeke86 - 1e kindje - eerste echo 20 sept
    Zon79 - 2e kindje - start 28 aug triptofem- 09/09 uitgangsecho

Punctie/terugplaatsing/ NOD:
    Kubbeltje85 - 1e kindje - 7 september tp

♥ Zwanger ♥:
    17-04-2015: Palmboom - 1e kindje
    09-05-2015: mammiesmeisje - 2e kindje
    24-05-2015: Boris10 - 3e kindje
    .. - .. - 2015: Hyper - 2e kindje

Meiden heb het lijstje er maar weer eens bijgehaald :) Dames die al een tijdje niet hebben gereageerd heb ik er af gehaald, geen idee of ze nog meelezen? Wees vrij om het lijstje weer aan te vullen en aan te passen als je status veranderd is! :)

Deel Deze Pagina