IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oh dat is ook weer iets om in de gaten te houden daar word ik ook echt niet goed van van dat geschommel van die tsh.

Misschien wel een goed idee om alles op een laag pitje te zetten want ik ben echt helemaal klaar met alles op het moment.

2. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zon, mooie opbrengst!

Kubbeltje jeetje meid ik lees echt dat je er doorheen zit :( vervelend joh.. wat een impact heeft zo'n traject hè.. je wordt van de ene emotie in de andere geslingerd. Verstandig om eens te gaan praten met iemand. Heb ik ook gedaan (maatschappelijk werkster) en hielp me. Sterkte..

Klinkt goed Tess! ! Mijn waarde was dinsdag ook 3700 maar gister al 5700.

Hier morgen weer een echo, half 9 in Amsterdam zijn pfff vroeg ;) spannend weer, hoop dat mn kleintjes weer wat gegroeid zijn.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Vervelend Kubbeltje dat je er echt door heen zit...

Kan hard gaan Willeke.. maar 3675 klonk beter dit termijn als 22.000 de 1e keer pfff dat was echt naar.. Vandaar ook zondag 75 ipv 150 gonal en dan woe punctie als maandag alles goed gaat..
    Succes morgen! Laat je t ff weten? Nou als jij nou ook woe je punctie hebt hebben we samen zaterdag een tp hahah

4. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Kubbeltje weet je hoe verveeld ook maar dit hele proces is een heel stuk makkelijker als je lekker in je vel zit. Persoonlijk denk ik ook dat het het zwanger worden makkelijker maakt.
    Uit eigen ervaring weet ik dat toen mijn tsh waarde voor een maand of 2 stabiel was mijn volgende poging raak was.

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden, vanmorgen weer de echo gehad en ik heb nu 15 grote follikels (van 14 mm of meer) zo ik ben echt heel erg opgelucht zeg! Die twee dagen extra spuiten hebben echt geholpen! Ze bellen vanmiddag of ik dan maandag de punctie heb (maar dat zal wel). Ook nog wat twijfelgevalletjes (tussen de 10 en 14 mm) die ze officieel niet mee mag rekenen.
    Even een last van mn schouders af...!

6. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Wat fijn Willeke! Wat kun je je drukmaken he?
    Ik had dat ook hoor. Toen ik dinsdag de echo had en hoorde dat er rond de 30 zaten en de punctie vrijdag was was ik ook zo blij!
    En nu heb ik het gelukkig al achter se rug. Vanmiddag word ik gebeld hoeveel bevruchtingen er zijn... Ben benieuwd!

Jij moet dus maandag voor de punctie waarschijnlijk? Zie je er tegenop?

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zon, ja joh niet normaal hoeveel stress dit geeft zeg. Zei het gisteren nog tegen mn vriendin, had niet verwacht dat ik daar zo gestresst mee bezig zou zijn. Je hoort het altijd dat het zo stressvol is, maar als je er eenmaal zelf middenin staat weet je pas écht wat ze bedoelen!
    En we zijn pas halverwege eigenlijk ;) haha

Ja ze bellen vanmiddag wanneer de punctie zal zijn, maar zo goed als zeker maandag.

Oh spannend vanmiddag joh! Kunnen ze dat al zo snel zien? Ik dacht bij ons pas op de dag van tp (na 3 dagen) dat je hoort of er een bevruchting is en dus een tp. Duim voor je!

8. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee ik zie er niet echt tegenop, laat het maar gewoon over me heen komen. Leuk is anders, maar een bevalling wordt helemaal erg denk ik dan maar :D

9. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Net gebeld! Er waren 14 rijpe eicellen en 12 zijn er bevrucht!
    Ow ben zo blij!!

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooie score!! Wanneer heb je de tp?

Ik net gebeld dat ik maandag de punctie heb om 10.30 :)

11. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow spannend maandag! Welk zkh zit je? En wat voor verdoving oid krijg je?
    Ik ben echt superblij met 12. 3 zijn naar de kliniek teruggekomen en 9 zijn ingevroren in dusseldorf.
    Maandagochtend word ik weer gebeld hoe het met de embryo's gaat. Tp is nog steeds gepland voor woensdag. Als nou maandag blijkt dat er al 2 embryo's gestopt zijn dan plaatsen ze eerder terug.

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zit in het VU in Amsterdam. Geen idee wat ik krijg qua medicatie, een injectie en een tabletje in ieder geval.

Waarom hebben jullie voor geertgen gekozen? Is dat het dichtstbijzijnde voor jullie?

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Nee zeker niet het dichtste bij! We waren eerst ik het ziekenhuis in onze woonplaats maar daar waren ze zo lomp en weinig begrip.
    We hadden onze eerste afspraak met de fertiliteitsarts, vraagt ze ons; "waarom zijn jullie hier"? Ik kon haar nek wel omdraaien, wat een stomme vraag!!! We komen pizza halen op de fertiliteitspoli!
    Wij hebben een lesbisch stel als buren die 2 kindjes hebben via Geertgen en zij waren altijd vol lof over ze. We hebben toen daar een intake gedaan en voelden ons meteen zo thuis. We hebben het reizen er graag voor over! Het is ruim een uur, valt nog mee.

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wow dames goed nieuws !!

Onze punctie is altijd tussen 08.30 en 09.30 , word de 3e punctie en krijg alleen morfine spuit in m'n bil , was daar zo bang voor maar dat is echt chill hahaha.. Maar 1e keer viel punctie vies tegen maar 2e keer met meerdere eitjes ging het wel , t is ff en daarna zit het er op denk ik maar , zelf beide keren weinig tot geen napijn gehad.

15. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Tess en willeke veel succes morgen

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dankjewel Hyper

17. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Succes met de punctie morgen meiden! Ik duim dat het meevalt.
    En ik hoop op mooi resultaat!

18. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel! Komt vast goed!

Tess heb jij ook morgen de punctie?? Dat was me even ontgaan! Spannend ook voor jou! Dan komen we je man misschien wel tegen in de gangen hihi :)

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Neee woensdag pas niet eerder.. Morgen 3e echo en bloed prikken.. Dan waarschijnlijk woensdag de punctie.

Voel me vol en is gevoelig als ik druk ben, hebben/hadden jullie dat ook?

Succes morgen Willeke. Pregnyl gister gehad?

20. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ja, dat had ik zeker Tess, ik voelde alles bij iedere stap die ik zette, dus ik was heel blij toen de punctie in zicht kwam.

Zelfs toen ik aan het wachten was op de punctie wist ik niet meer hoe ik moest gaan liggen of zitten zo erg was het.

Sorry dat ik niet meer zoveel heb meegeschreven dames, maar ik heb/had het even moeilijk. Het gaat wel steeds beter, maar ik heb nog steeds van die momenten dat het echt heel erg slecht gaat. Het is ook heel gek, het lijkt voor mij alweer zo lang geleden dat ik middenin die behandeling zat en het lijkt nu ook alsof het helemaal klaar is en we ook uitbehandeld zijn, terwijl dat helemaal niet zo is........

Het zal allemaal wel weer goed komen neem ik aan.

Iedereen heel veel succes deze week en ik duim voor mooie resultaten.

Deel Deze Pagina