IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tess ja had ik ook dat volle gevoel. Heb zaterdag avond de ovitrelle gezet. Heb nu ook echt wel last hoor! Als of er gewichtjes aan mn eierstokken hangen.
    Nu in de wachtruimte totdat ik wordt opgehaald, spannend!

2. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Veel succes!
    Ik ben net gebeld dat vandaag om 14:00 de terugplaatsing is.
    De receptioniste belde dus ik kon niet vragen hoe het met de embryo's was. Maar blijkbaar is er nog maar eentje over, anders hadden ze wel tot woensdag gewacht.

3. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Succes Willeke en Zon, ga voor jullie duimen!!

4. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik ben een beetje teleurgesteld merk ik. Had me toch wel ingesteld op woensdag terugplaatsing. Blijkbaar zijn onze embryo's dan niet sterk genoeg om het tot dag 5 te redden. Wie zegt mij dat die ene (er vanuit gaande dat er nog maar 1 het doet) die nog over is nu morgen ook niet stopt. Akelige onzekerheid!!!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ben zo benieuwd Willeke! Hoop dat het je mee viel.

Ach Zon ik snap je goed hoor. Zal nog ff duimen voor je emmy's

Net 3e echo gehad. Bms 14.9 mm en links 14 eitjes waarvan gokt ze de helft mee kan doen.. Rechts 7/8 waarvan er hopelijk 6 mee kunnen doen.. Nou echt hoop zo op mooi resultaat woensdag. Nrt bloed geprikt en 13.15 bellen of dat oke is en dan hoor ik definitief of punctie woensdag door gaat.. Ben echt zenuwachtig maar er ook wel klaar voor want t voelt allemaal vol aan..

6. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ziet er goed uit Tess! Ik hoop op een mooi resultaat woensdag!
    Ik moet gewoon niet zo doemdenken. Volgens mij krijgen iedereen hier op dag 3 een tp toch?
    Ben zo bang dat ze van slechte kwaliteit waren en daarom nu al terugplaatsen...

7. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Zon ik duim voor jou! Ken dat gevoel dat je hebt, ik had een terugplaatsing op dag 2... Maar in je baarmoeder heeft het embryo veel meer kans op overleven dan kunstmatig, vandaar ze het sneller willen terugplaatsen, als je er nog veel hebt, proberen ze met langer te wachten te sterkste uit te zoeken...

Aan alle dames die succes nodig hebben veel succes! :D Heb een paar dagen niet meer zo goed gevolgd hier, moet eens deftig bijlezen...

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nou goed nieuws de punctie staat gepland. 08.30 melden woensdag. 09.00 punctie. Maar weer net op t nippertje hoor jeetje. Waarde was vrijdag 3675 en vandaag al 12.788 en de max is 12.500. Vanaf nu 2 liter drinken en extra rust en na de punctie ook. Meteen bellen als ik me niet goed voel maar omdat de eierstokken zo goed lagen konden ze het aan. En alle kleintjes moeten mee worden geprikt ivm overstimulatie.

Ja dag 3 tp hiero! Dus woe punctie en zaterdag hopelijk een mooi embryo

9. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    We hebben een hele mooie embryo teruggekregen! Een graad 2. Graad 1 is het beste en 4 het slechtste. Het is nu 9 cellig een een embryo hoort op dag 3 8cellig te zijn. We hebben dus een goeie! Spannend!!

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt erg goed Zo'n! Nu lekker broeden!

Voor jou ook spannend Tess!

Punctie vanmorgen gehad, viel zo mee!! I totaal 17 mooie eitjes gevonden kregen we halfuur later door. Moet nu komende 2 dagen plat en veel drinken. Bloed was van zaterdag ook naar 10000 gegaan. Dus weer een behoorlijke stijging. Woensdag ochtend bellen of er een bevruchting heeft plaats gevonden en dan donderdag de tp.
    Net begonnen met de bolletjes.
    Verder erg blij hiermee! !

11. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Wat een super resultaat Willeke! Ga maar lekker kalm aan doen. Liggen we lekker samen op de bank!

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw Willeke wat goed. Viel het dus toch mee terwijl je zo vol zat? Goed te horen voor mij komende woensdag. Spannend allemaal. Welke verdoving krijg je? Ik morfine maar nu wat extra omdat ik er de vorige 2x weinig van voelde.

Zon, erg mooi hoor 9 cellig. Spannende weken.

Trouwens Willeke als je tp hebt maak een foto van je emmy of je vriend/man , mag gewoon en wij vonden dat erg leuk.

Ik lig op de bank met boekjes. De rust maar nemen dan!

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik heb een formulier gekregen met alle gegevens van ons en het embryo erop en daarbij ook een foto van hem/haar. Echt leuk om te hebben!

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tess geen idee welke meds ik kreeg, een spuit in mn bil (was trouwens gewoon in mn onderrug) en een half tabletje. Had ook een heel aardige arts en verpleegkundige die heel relaxed waren.
    Heb wel de hele tijd met mn ogen dicht gelegen dus heb niet veel meegekeken.

Fijn dat er zo'n topper is teruggeplaatst Zon!

15. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Spannend voor ook tess! Ja het gaat dan toch opeens hard! Vanavond dan de ovitrelle/pregnyl zetten?

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spuitje in m'n bil krijg ik ook idd , geen tabletjes..
    Maar ach wie weet werkt de morfine nu ook wat beter omdat ik wat meer krijg..

Pregnyl om 21.00u vanavond, wel vervelend dat waardes al aan de Max zijn aangezien pregnyl nog een schepje boven op doet..

17. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden Hoe is het met jullie? Ik lig nu op de bank me een beetje te vervelen :) echt niets voor mij dit hihi. Maar luister maar even goed naar de arts. Wat zijn jullie aan het doen?
    Kregen jullie trouwens ook 2 x daags fluimicil voorgeschreven?

18. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Fluimicil? Waar is dat dan voor? Dat heb ik nooit gehad.

Ik ben best zenuwachtig voor het gesprek morgen, wil aan de ene kant zo graag verder, maar aan de andere kant moet ik eerst zelf weer op de rit komen en dat is zo moeilijk!!

Ben echt benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen.......

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dat ken ik niet Willeke.. Hoe voel je je verder? Ook goed drinken hè , minimaal 2 liter.. Spannend he morgen bellen?

Snap ik Kubbeltje, is een zwaar traject alles bij elkaar.

Ik doe niks nu, heel rustig huishouden gedaan.. Mag eigenlijk niks nu aangezien waardes van pregnyl ook omhoog gaan en ik al over de max zit.. Ben heel erg zenuwachtig omdat ze morgen echt alles aan moeten prikken.

20. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voel me verder goed, soms een beetje een drukkend gevoel bij de eierstokken maar dat is logisch zeiden ze.

Ik zit nog steeds op de bank tv te kijken en moet om de 15 minuten naar de wc haha! Al dat vocht ;)

Komt vast goed Tess! Hoeveel follikels hebben ze maandag nou bij je gezien?

Deel Deze Pagina