IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Irritant he dat naar de wc gaan!
    Ik lig ook languit op de bank. Mijn buik doet nog steeds zeer, het is een soort spierpijn, zo voelt het.
    Waarom moet je fluimicil drinken dan?

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja ben ik ook benieuwd naar..

Links 14 en rechts 8 maar wat er mee doet geen idee, morgen dit tijdstip weet ik het hoop ik. Mama gaat gezellig met mij wachten in t zkh tot vriend terug is. Zij woont in Gelderland en komt vanavond al.

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fluimicil zorgt ervoor dat overstimulatie wordt voorkomen, die breekt dat soort af. En stabiliseert de bloedwaardes (oestrogeen). Wordt alleen voorgeschreven als je tegen overstimulatie aanzit. Dus 2 x per dag moet ik zo'n bruistablet nemen.

Moet zo nog wat bestellingen inpakken en verder doe ik niet veel :)

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey, dat is weer een nieuwe functie voor fluimucil ;) (ik werk zelf in een apotheek) Normaal is dit voor de slijmen bij een hoest lost te maken, het zou kunnen dat het ook voor overstimulatie kan maar heb er zelf niet van gehoord.

Tes: Veel succes morgen!

Kubbeltje, ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt, dat je alles even kwijt kunt, en dat ze je verder kunnen helpen. Dat je snel weer je beter voelt en weer kunt starten...

Als ik jullie hier allemaal zo hoor begint het bij mij te kriebelen voor weer te starten, hopelijk mag ik volgende week al beginnen met spuiten, maandag moet ik op controle, hopelijk is dan alles in orde en kan ik meteen stoppen met de pil, dan kan ik woensdag beginnen te spuiten...

5. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Oke, had er nooit van gehoord zeg! Ik zit er ook tegenaan, moet zeggen dat vandaag de buikpijn minder wordt.

Ik snap dat je ook weer snel aan de slag wilt gaan bengelke, die weken dat er niks gebeurd zijn altijd zo nutteloos voor m'n gevoel..

6. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden ik heb nu sinds begin vd avond echt last van de linkerkant, straalt ook een beetje door naar mn bovenbeen.
    herkennen jullie dit?

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zit er op. Heb goed kunnen ademen enz.. Extra morfine werkt wel ben nog dronken.. Hoor straks hoeveel er zijn want vriend is in het vu. 14 aangeprikt links rechts 8..

8. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Goedzo Tes! Nu lekker uitrusten en je voorbereiden op het terugkrijgen van een mooie emmy!!

Hier zijn we aan het aftellen tot het 16:00 is, ik heb een heel lijstje gemaakt van de dingen die we willen vragen. Ook ga ik straks nog even bloed laten prikken voor mijn schildklier, want die kan natuurlijk ook zorgen voor mijn moodswings.....

Vanaf maandag ga ik weer wekelijks sporten, dan kan ik ook weer lekker mijn hoofd leegmaken, dat vond ik voor de behandeling ook heel fijn, dus ik ga er weer voor vanaf vandaag, laat Oktober maar een mooie maand worden voor iedereen!!

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Fijn Tess heb je al wat gehoord?

Kubbeltje goed hoor even je gedachte verzetten. En misschien heeft je schildklier idd effect op je stemming?

Bij ons heeft er een bevruchting plaatsgevonden en heb morgen om 15.30 de tp! Hoeveel bevruchtingen er hebben plaatsgevonden weet ik nog niet. Volgens mij hoor je dat morgen niet, we krijgen een brief thuis met hoeveel er ingevroren zijn. Heb wel nog erg last van mn buik en eierstokken :( lig dus ook nog steeds in bed..

10. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Oooh wat goed Willeke!! Maar wat gek dat ze niet zeggen hoeveel bevruchtingen er zijn? Maar dan kun je morgen toch vragen hoeveel embryo's er nog zijn? Dat ze niet kunnen zeggen hoeveel er in de vriezer gaan is logisch, maar ze kunnen toch wel zeggen hoeveel embryo's er zijn/waren?

Bij ons kregen we door de telefoon meteen te horen hoeveel embryo's er waren. Daarna kregen we dan de brief met hoeveel er in de vriezer zitten.

Maar met 17 eitjes moeten er vast heel veel embryos zijn!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    En ja hoor hier ook 17 eitjes gevonden en alle 17 geschikt haha yessss...

Willeke morgen vragen hoeveel er bevrucht zijn dat zeggen ze wel en als je een aardige hebt kan je vragen bij hoeveel het er goed uit ziet voor vriezer en zoizo die brief met echte bevestiging maar had ik al na 5 dagen.

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat goed zeg Tess! 17 is the lucky number hihi :) prachtige score!

Kubbeltje ja goeie ik vraag het inderdaad gewoon morgen en dan zien we wel wat ze zeggen. Wat je zegt is ook zo, ze kunnen vast best wel zeggen hoeveel er bevrucht zijn.

Tess oh na 5 dgn al? Das zeker super snel! We wachten het maar af.. heb je last trouwens?

13. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    Ik zit dan wel bij een ander ziekenhuis, maar ik had de brief ook al na een paar dagen in huis. Tja, het hoeft ook niet lang te duren natuurlijk als ze eenmaal in de vriezer zitten...... :)

Succes dames, ik duim voor jullie!!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja wel last echt wel erg nu.. Andere 2x niet maarja wereld van verschil. Nu 22 aangeprikt en toen maar 6 waar 8 eitjes uit kwamen.

Ja dag 4 gaan ze de vriezer in dus kunnen ze makkelijk optijd sturen dacht ik toen al ;)

Nu op bed voel me gewoon beurs..

15. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Tes mooi aantal! Ik had met de punctie ook 2 dagen redelijk veel pijn gehad (met maar 8 eitjes). Lekker veel rusten en je even in de watten laten leggen ;)

Willeke succes morgen, dat het een mooi plakkertje is!

Wij kregen de dag na de punctie telefoon met hoeveel er bevrucht waren, de brief over het invriezen was bij ons 10 dagen later...

Kubbeltje heb je tijdens de behandeling niet meer gesport? Ik ben gewoon door blijven gaan om eerlijk te zeggen, maar wel rustiger aan...
    Laar je iets weten hoe je gesprek is geweest? Ik hoop dat ze je daar een goed gevoel geven!

16. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Mooi aantal Tess! Hoop dat je je een beetje ok voelt nu.

Morgen tp Willeke, hopen op een superplakkertje! En samen op het wachtbankje!

Ik hoorde een dag na de punctie dat er 12 bevruchtingen waren. 3 daarvan zijn teruggekomen naar Geertgen en de andere 9 zijn ingevroren op dag 1 in Düsseldorf (de bevruchting vindt daar ook plaats). Ik wist dus meteen dat ik 9 cryo's heb. Ik heb nog wel gevraagd waarom al op dag 1, volgens Düsseldorf is dat het beste voor de embryo's. Het is toch altijd maar afwachten of ze goed ontdooien of niet..

17. Kubbeltje85

Kubbeltje85 Actief lid

30 okt 2013
    438
    0
    0
    We hebben in overleg met de arts besloten om de rest van het jaar rust te nemen en in het nieuwe jaar weer te beginnen met de cryos. Ook vond ze het een heel goed idee om naar een psycholoog te gaan dus die gaan we nu zoeke aangezien jn het ziekenhuis 3maanden wachttijd is.

Om mezelf echt helemaal rust te geven heb ik besloten om te stoppen met het forum anders blijf ik er toch mee bezig.

Ik wil jullie heel veel succes wensen en bedanken voor de steun de afgelopen maanden. Hopelijk eindigen we allemaal met een vervulde kinderwens.

Dikke kus en knuffel van mij xx

18. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Jeetje Kubbeltje, dat is heftige beslissing, maar wel begrijpelijk.
    Hopelijk vind je iemand die je kan steunen in dit lastige proces.
    Wel vreemd dat er 3 maanden wachttijd is zeg, bij ons is er een vaste psycholoog aan de kliniek verbonden en daar kun je altijd binnen een week terecht. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan.
    Ik wens je heel veel sterkte met alles en als je eraan toe bent kom je maar gezellig weer terug! Dikke knuffel voor jou meis!!

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Heftig Kubbeltje maar veel succes en sterkte!

Ja voel wel pijn en kan ff niks maar alles voor ons wonder.

20. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kubbelltje, dat is heftig.
    Vind het wel raar dat het 3 maanden wachttijd is in het ziekenhuis, ik dacht dat er bij ons ziekenhuis gewoon 1 altijd ter beschikking is.
    Veel sterkte en veel succes, en hopelijk kan je 2015 weer vol goede moed starten!

Deel Deze Pagina