Ben al effe niet geweest hier maar zie dat er zwangeren bij zijn gekomen: GEFELICITEERD! en ook weer meiden in de spannende wachtweken!! Op naar de positieve test meiden! Spannend zeg!!
Ik heb groen licht om weer te starten, alleen mag nog een klein weekje wachten (kwam beter uit in het ziekenhuis) Vrijdag mijn laatste pil, en dan begin ik maandag weer met gonapeptyl... Ik heb alleen juist dezelfde medicatie en dosis gekregen als vorige keer, ik weet niet hoe het bij de andere dames was, hadden jullie dan ongeveer dezelfde reactie, en ongeveer hetzelfde aantal eicellen? Want ik hoop toch op een paar meer... 6 bruikbare eitjes is niet zo geweldig veel hé...
Bengelke oh dat is inderdaad raar? Waarom heb je geen hogere dosis gekregen? 6 is inderdaad niet súper veel natuurlijk, maar als ze alle 6 goed bevrucht raken is dat weer prachtig. Ik had er 17 en ook maar 6 bevruchtingen. Nu aan het wachten op de brief van het zh hoeveel er ingevroren kunnen worden.. maar ik heb daar niet heel veel hoop op, zijn erg streng bij het VU begreep ik. Maar fijn dat je weer mag starten! Hoeveel behandelingen krijgen jullie vergoed in Belgie? Ook 3?
Bengelke ik heb met dezelfde hoeveelheid bij iui de ene keer 2 gehad de keer erna 4. Je kan echt anders reageren per keer. Als meer wil spuiten moet het zelf vragen.
Ik kan er niks over zeggen omdat ik maar 1 keer icsi heb gehad nog. Bij iui had ik altijd dezelfde dosis, maar daar was ook maar 1 ei nodig en die had ik telkens. Hoe gaat het met degene die op t wachtbankje zitten? Ik mag zaterdag testen. Heb echt niet het gevoel dat het gelukt is. Geen symptomen, ik weet dat dit ook niet hoeft, maar had er wel beetje op gehoopt..
Zon hier nagenoeg ook geen klachten hoor! Dus ik ben ook niet heel erg positief :S probeer wel positief te blijven hoor. Heb alleen zaterdag heel laag steekjes gehad (ter hoogte van vagina, dus duidelijk niet mn eierstokken) en 2 x maagzuur. Heb nooit maagzuur dus dat is wel raar. Maar kan ook gewoon toeval zijn I know. Heb het gister en vandaag nl nog niet gehad. Heb net wel even gebeld met het VU, ik had even een vraag over mijn embryotje en kreeg dus iemand van het lab, dat was echt fijn want zij kon gelijk even alles goed uitleggen. En ze kon ook gelijk zien hoeveel cryos er zijn ontstaan, 2 stuks! Ik ben er eigenlijk hartstikke blij mee haha! Ik had in mn hoofd al helemaal voorzien dat ik weer met spuiten zou moeten beginnen Dus ik hoef de brief niet meer af te wachten gelukkig Ze kon me ook gelijk vertellen hoe het kwam dat de score van 6 eigenlijk een beetje laag was, aantal niet bevrucht, een aantal hadden afwijking etc. Wel fijn om zo even te horen.
wij krijgen 6 behandelingen terug, maar hebben zaad verkegen via tese operatie (diepvries) Maar genoeg voor 3 pogingen, en kwaliteit is minder... zo'n nieuwe operatie kost ons ook weer meer dan 500... Vorige keer waren er 2 bevrucht, eentje middelmatig en eentje slechte kwaliteit, dus ook niets ingevrozen... vandaar ik hoop op iets meer eitjes... Maar vorige keer kwamen volgens mij ook alle eitjes van 1 eierstok, waarom mijn anderen de follikels heeft doen verdwijnen ipv laten groeien weet ik eigenlijk niet... zon: spannend zaterdag komt dichterbij! In het ziekenhuis bij ons zeggen ze dat er niet veel mensen al iets voelen als ze zwanger zijn, dus geef de hoop niet op!
Beide keren 1e week na tp ook kramp gehad en vooral maagzuur, bizar dacht ik want had het nooit.. En idd beide keren raak toen. Nu weer afwachten, kan niet eens gerust zijn met een posi test straks of enthousiast want 2x vroeg mis geeft ook weinig vertrouwen. Zitten ze apart ingevroren Willeke of samen? Hoop dat je ze niet nodig hebt. Je moet zoizo voor cryo maand (cyclus) wachten na verse tp. Alles moet herstellen zeiden ze.. En ontdooien is ook weer geluk hebben.. wat een traject hè? Ik heb 5x een andere dosis gehad tot het resultaat van nu. Dus die 2 afgebroken pogingen tel ik mee
Tess hoop dat je gelijk hebt en dat dit positief is maar ik durf het echt niet te zeggen.. echt om gek van te worden die onzekerheid. Ik weet eigenlijk niet of ze samen zitten, daar had zij het niet over in ieder geval. Dus ik denk dat dan niet. Maar zal wel in de brief staan denk ik, hebben we nog niet binnen. Heb je al de tp gehad Tess? Hebben jullie trouwens ook gevoelige tepels? Niet dat het zeer doet ofzo hoor maar meer soort tintelend. En dan ook niet de hele dag door hoor, zo nu en dan. Hoor vaak vrouwen over pijnlijke en vollere borsten, dat heb ik dus niet, echt alleen die tepels.. Zon Hoe is het met jou? Hou jij het nog vol?
Ja ik hou t nog vol, geen keus he! Maar ben niet heel positief hoor.. Die tepels die jij noemt heb ik wel gehad, maar al voor de tp was dat. Van de week had ik gevoelige borsten, nu helemaal niet meer. Verder geen symptomen. Alleen wat sneller kortademig. Ik was vrijdag met een vriendin lunchen, en we liepen naar de stad, toen zei ze; volgens mij is jouw lichaam keihard aan t werk want je bent helemaal buiten adem.. En nu let ik daar een beetje op en lijkt het idd dat ik wat sneller buiten adem ben. Maar ja, als je erop let dan zie, voel en ruik je alles.. Het blijft gewoon stom wachten!!
Wij ook nog niks hoor Willeke maar vorige keer na 5 dagen die brief.. Wel snel maar duurt me nu al te lang. Ja zaterdag al de tp van een 8 cellige Heb ook echt zere borsten maar van utro kan dat amper en pregnyl is 8 dagen geleden en zwangerschap kan nu nog niet. Stom lichaam
Tja lastig, nog steeds geen enkel symptoom dus zal wel weer een teleurstelling worden. Hoe is t bij jou?
Nou ook niet veel bijzonders. De gevoelige tepels heb ik zo nu en dan gedurende de dag. Voel wel soms een steekje in mn buik, maar ook dat kan van alles zijn. Heb tenslotte endometriose, de verklevingen kunnen soms ook een beetje trekken. Het ene moment zie ik het totaal somber in en het volgende moment ben ik weer positief... Wanneer mag jij testen?
Ja die steekjes heb ik ook wel gehad. Je hoopt op innesteling, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Ik mag zaterdag testen... Ik durf niet..
Spannend zon! As zaterdag al! Snap het wel ik zou ook niet durven want dan is het misschien wel definitief 'niet' Daarom wachten wij gewoon maar de bloedtest af.
Wij krijgen geen bloedtest. En precies wat je zegt, nu heb ik nog een beetje hoop. Als je de test hebt gedaan en die blijft wit is het weer definitief over en sta je weer met lege handen!
He dames, Ik hoop op mooie dubbele strepen voor jullie. Zon ik heb er ook 2 keer geen vertrouwen in gehad en we hebben tot twee keer ook een dag later getest gewoon omdat ik het niet zag zitten. Bij mij was het 2 keer wel gelukt, dus je weet het niet. Veel meiden hebben geen klachten hoor. Ik wou het hier toch nog even melden wij hebben vanmorgen een mooie hartslag gezien op de echo.