Brief van t VU binnen. 7 embryo's verdeeld over 5 rietjes. Hebben ook een keer geluk!! Zoizo dan 3 sterkte en 2x 2 samen in een rietje. Maar zo blij..
Hyper wat leuk dat alles goed gaat, voor de rest geen kwaaltjes? Tes dat is mooi, maar hopelijk heb je die niet nodig hé Dames op het wachtbankje, ik verwacht volgende week wel een paar positieve testen hier hé
Nou ik ben eraf gedonderd. Gisteren had ik lichtroze bij het afvegen. Net getest en negatief. Dus voor mij is het helaas einde verhaal.
Aah neee Zon!! wat balen! Ja ik snap dat het inderdaad net voelt alsof je eraf donderd. Hè bah zeg! Tess klinkt goed zeg! Blij voor je! Hier nog rustig alleen wel steekjes in mijn buik al 3 dagen.. :S helaas kan dit zowel negatief als positief zijn, misschien een naderende menstruatie maar de verpleegkundige zei gister nog dat alles nog mogelijk is omdat ik ook endometriose heb en het daardoor ook allemaal wat gevoeliger kan zijn.. afwachten maar. Maar begin nu wel steeds bang te worden als ik naar de wc ga..
ah nee zon, wat rot! dikke knuffel Willeke spannend! Ja die steekjes en alles, kan echt goed of slecht zijn, zie naar mij, had zelf bloedverlies gehad op dag 4, en toch geen innesteling... Echt wel allemaal om je gek te maken. NOg even volhouden!
Zon wat ongeloof klote. Ik hoop dat een van de cryo's een plakker is. Willeke en Tess ik verwacht van jullie toch wel positief nieuws
Druppel bruin en hele erge hoofdpijn tot migraine.. heb vroeg getest en streepje liep gister zo mooi op al.. 3e keer weer pech dus, is ons niet gegund terwijl t wel innesteld
Tes ik begrijp je niet zo goed, had je gisteren een positieve test? Een paar druppels bruin bloed kan bij een zwangerschap ook hoor of was je test vandaag niet meer positief?
Ik snap t ook niet zo goed? Wel positief getest gisteren? Bruinverlies zegt niks joh, kan ook bij zwangerschap horen! Niet de moed al opgeven. Ik ben nu bij Geertgen, mogen meteen door voor een cryo tp. Vanaf nu estradiol slikken en volgende week kijken of er mooi baarmoederslijmvlies opbouwt en dan kunnen we de tp plannen.
Zon, leuk dat je ineens door mag! Al dat wachten is om je gek te maken hé. Ik mag van de avond weer mijn eerste spuitje zetten se. Als het even snel gaat als vorige keer heb ik binnen een goede 2 weken de punctie...
Fijn dat je door mag! Spannend Bengelke. Ja ik test altijd vroeger maar gister idd positieve test , roze 2e streepje op kv test. Maar beide vroege miskramen begonnen zo maar toen ook geen hoofdpijn en nu zo erg. Geloof er niet in
tess,al voorzichtig gefeliciteerd ik blijf duimen voor jou! Wanneer was je bloedtest (of mocht je testen) van het ziekenhuis? Je kan morgen nog een testje doen, voor te kijken of het al donkerder is geworden??
He het kan zijn dat deze wel blijft zitten. Het is een gegeven dat er statische meer miskramen voor komen bij IVF/isci. Ik hoop voor je dat je je portie heb gehad en dat deze mooi nog 8 mnd blijft zitten. Willeke succes morgen. Bengelke weer beginnen met spuiten. De eerst stap is weer gezet. Zon een cryo volgende week succes
Willeke ik las net de uitslag in een ander topic. Heel veel sterkte. Ik hoop dat dat een van je cryo's wel een plakker is. Ik ga voor je duimen.
Lief dat je zo meeleeft met ons hyper. Hoe voel jij je? Ik begrijp van jou dat het bij Willeke niet goed gegaan is? Sterkte meis..
Sterkte Willeke. Hier al 2x kramp en nog hoofdpijn en bruin verlies. Bizar 3x achter elkaar zwanger worden en niet blijven.....
Hey meiden ja klopt inderdaad, helaas een negatieve bloedtest. Ben echt even helemaal uit het veld geslagen want ik begon nl steeds meer vertrouwen te krijgen. Dus echt even herpakken en de menstruatie afwachten (nog niet begonnen nl) mn buik voelt al wel anders. Tess klote voor jou ook joh! Maar heb jij niet nog een bloedtest bijna? Of zegt je gevoel al dat het niet gelukt is?
Ah willeke wat rot! Dikke knuffel... Tess heb je nog een testje gedaan? Hopelijk is het toch alleen wat innestelingsbloed... Ik blijf voor jou toch nog duimen hoor! Tot als je zeker weet dat het niet is...
Klap komt ff hard aan hè Willeke, sterkte en neem je tijd , was je hcg waarde 0 dan? Nu moet je eerst wachten op deze menstruatie en de volgende vaak ivm herstellen van je lichaam, logisch maar frustrerend. Nee kramp met die hoofdpijn en bruin verlies is voor mij duidelijk. Het is wel weer ingenesteld zoals andere 2 keer maar blijft gewoon niet zitten. Wil nu echt verder onderzoek. Vrijdag pas bloed prikken dat moest zoizo om te kijken of er wat gebeurd is. Nou dat weet ik zelf dan al wel..