IVF/ICSI vanaf Juli 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kubbeltje85, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo1980

Bo1980 Lid

2 dec 2013
    37
    0
    0
    NULL
    Zandvoort
    Hallo dames, ik zit all een tijdje in dit topic, on en off.
    Ik heb alvast eerste IVF gehad, gevolgd door 2 cryo tp. Tot nu toe geen succes. Op dit moment ben ik in voorbereiding voor 3de cryo tp, die zou rond 7-11 plaats vinden.

Bij ons zijn er veel embrios (9 in 7 ritjes) en tot nu toe ook van hele goede kwaliteit (8-cellig of blasto). Er is dus probleem met innesteling, zou je zeggen.
    Ik heb al aantal dingen geprobeerd, onder andere acupunctuur (heeft mij alleen hoop geldt gekost), geen coffee en alleen warm drinken, voeten en buik warm houden, tarwekiemolie, etc, etc.
    Dit maand concentreer ik mezelf op voedingssupplementen (vitamine D3 en Omega 3). Ook gebruik ik aspirine.

@Tess27, ik zie dat je ook aspirine gebruik? Welke precies en welke dosis?

Alles doe ik gebaseerd op mijn eigen onderzoek.. Het is niet helemaal zoals het hoort, maar van mijn huisarts en ivf-doctor hoor ik alleen dat ik op geluk moet wachten.. Tja...

2. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Willeke sorry dat ik niet eerder gereageerd heb. Heb het nogal druk op mijn werk gehad.
    Hier had ik hetzelfde maar had zo iets ik zie het wel. Ik ben 2 keer naar Utrecht geweest op de dag van de tp en toen heb ik haar gehad. De rest van de tijd heb ik inderdaad een Giles gehad. Zijn telefoon nummer staat ook op de website. Ik zou zeggen tenzij het heel veel tijd kost gewoon deze sessie met de tp afwachten. Er zijn toch best wat meiden die zwanger worden met ondersteuning van acupunctuur al kun je dat natuurlijk nooit echt zeggen.

Tess klinkt als een goed plan.

Zon ik hoop dat dit hem is.

Bengelke wat een mooi aantal niet te weinig maar kop niet teveel met alle problemen van dien.

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hyper, Afgelopen zaterdag was eigenlijk ook wel weer prettig. Ik raak er echt wel ontspannen van en ze gaf ook aan dat ze wel ietsje verbetering voelt (in de pols, blijf dat toch wel gek vinden hoor dat ze dat daarin kunnen voelen ;)) Vind het ook wel een soort luxe hoor! Ze ging bijv. een keer mn voeten masseren enzo! Lekker relax fm op de achtergrond haha! Ik ga ook zeker door t/m de tp want ik wil er gewoon alles aan gedaan hebben. Bij jou 'prikte' ze dus wel raak op de dag van de tp!

Hoe is het met de rest?

Hier weinig nieuws te melden, begin vrijdag aan mn tweede pilstrip dus ik ben voorlopig even 'uitgeschakeld' ;)

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey dames, sorry dat ik even niets heb laten weten...
    Van de 10eicellen waren er 2 bevrucht, 1 toppertje dat op dag 3 8cellig was dat ze zaterdag hebben teruggeplaatst, en eentje minder goed was 5cellig en, dat waarschijnlijk niet kan ingevrozen worden, volgende week woensdag heb ik bloedtest.

Moest het niet gelukt zijn dan moeten we nog zien wat er eerst gebeurd, want al het materiaal van de tese is op. In het ziekenhuis waar we de tese ook hebben laten doen zeggen ze dat mijn vriend eens een potje moet indienen daar, daar kunnen ze veel meer ermee dan in ons ziekenhuis... Dus wie weet is er geen tese meer nodig...

zon mijn duimpjes draaien voor jou!

tes: Klink als een goed plan, bij ons in het ziekenhuis is het standaard voor icsi een hysteroscopie, bij mij was alles in orde, doet wel even pijn, maar ging snel over...

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoe is t hier??

Ik heb kuur gehad van nu nog 5 dagen (totaal 7) om menstruatie op te wekken.
    Dag 22 was geen ei te zien dus lange cyclus, en als dat gebeurd komen we niet uit voor kerst een tp. Nu dus na die kuur ongesteld en m'n ei weer volgen. Hoor op t laatst pas of vu plek heeft, dat word dan altijd pas bekeken.

Aspirine weet ik verder nog niks van.. pas als komende keer mislukt is maar hoop t niet natuurlijk.

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Dames het is hier stil gevallen?

Heb net goed nieuws gekregen, heb vandaag bloedtest gehad en ik ben zwanger, kan het gewoon zelf nog niet geloven...
    Ik dacht dat ik de afgelopen dagen een virusje had opgelopen, heb buikpijn en maagpijn, en ben gisteren bijna flauwgevallen, haha, maar blijkbaar zal ik me niet snel beter gaan voelen :D Vrijdag heb ik weer een testje voor te zien dat mijn waardes goed gestegen zijn...

7. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Bengelke gefeliciteerd!

Ik heb negatief getest gisteren dus ben niet in zo'n fijn humeur.
    We hebben dusseldorf gemaild dat we een intake gesprek willen.
    Wil graag een second opinion.

8. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Zon wat rot, dikke knuffel!
    Hopelijk kunnen jullie snel terecht in dusseldorf!

Tess hoe is het nog met u?

9. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Bengelke!

Oh balen Zon! Je hebt nog wat cryos toch?

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gefeliciteerd Bengelke.

Ah zo jammer Zon.....

Hoe is t met jou Willeke?

11. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja gaat wel goed hoor! Af en toe mn mindere momenten maar dat zal herkenbaar zijn denk ik..
    Heb 28 november de uitgangsecho en dan starten we in kunstmatige cyclus met ondersteuning van hormonen om het bms op te bouwen. Half december dan de tp als het allemaal goed gaat.

En bij jou Tess? Al zicht op een tp?

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik wacht op menstruatie na de provera kuur.. hoop t weekend

13. kwekkie77

kwekkie77 Lid

18 jun 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

Ik weet tijd geleden dat ik me hier gemeld heb maar heb in de tussenliggende periode van augustus tot nu regelmatig meegelezen maar reageren kon ik niet opbrengen, sorry.

Zie dat er toch wat zwangere dames bijgekomen zijn, gefeliciteerd! Ook zie ik dat er mensen verdwenen zijn van het forum, om uiteraard begrijpelijke redenen.

Hoe voelt een ieder zich op dit moment, emoties gaan echt van links naar rechts en van hoog naar laag (heb ook ik gemerkt vandaar mijn stilzwijgen plus wat familiegedoe waar een hoop tijd in is gaan zitten).

Hier zitten we weer helemaal in het traject. Na onze vakantie in augustus bleek inderdaad dat het misgegaan was en wel van een 2-ling :( Ik mocht vanuit het VU gewoon gelijk weer door met de volgende poging zonder stopmaand en resoluut besloot ik dat ook te doen (ondanks dat de arts en lief zeiden dat een maand rust voor mezelf ook wel prettig zou kunnen zijn). Nou ik werd ongesteld en ben schuldig naar lief gelopen en gezegd zullen we toch nog een maandje wachten en hij begon hard te lachen.

Inmiddels zijn wij eind oktober begonnen in de stimulerende fase, had ik afgelopen maandag de punctie waar 5 bruikbare eicellen zijn "geoogst" en manlief toch terug moest naar het ziekenhuis voor een spoedpesa. We mochten afgelopen woensdag bellen en wederom de mededeling bel morgen maar terug want het gaat niet snel en dus gisteren teruggebeld en we mochten ons gistermiddag melden.

Van de 5 zijn er 3 bevrucht en ik heb een 5-cellige emmy teruggekregen die met "vers" zaad is bevrucht. Zag er puntgaaf uit zonder fragmentatie alleen een dieseltje. De rest was gisteren 3 en 4 cellig en moeten vandaag 8 cellig zijn om in te vriezen, ga ik dus niet vanuit.

Ik zal trachten om wat vaker te reageren maar in de afgelopen periode was het emotioneel gezien zo lastig...hoop dat jullie dat zullen begrijpen.

Iedereen veel succes in welke fase je ook zit X

14. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    kwekkie omdat je niet terug kwam en hoe je op vakantie ging verwachten ik al een beetje dat het was fout gelopen ook had ik anders verwacht. Succes de komende tijd met de nieuwe poging

Bengelke gefeliciteerd!!

Tess fijn dat er een actie plan ligt voor het verkomen van die vroege miskramen. Ben jij ooit eens getest voor een schildklier afwijking? Mijn vroege miskramen zijn daar waarschijnlijk vandaag gekomen destijds.

Willeke jij mag ook weer bijna beginnen succes. Ik hoop dat deze poging slaagt.

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Heftig kwekkie. Duim voor je deze ronde.

Ben ik op getest en mijn waardes waren 2x perfect.

16. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Kwekke, Pff zal wel even moeilijk zijn geweest, goed dat jullie weer van start zijn kunnen gaan, ik ben de vorige poging ook zonder stoppen naar icsi 2 gegaan, wou echt niet wachten... Ik duim hier volop voor jou!

willeke: Mijn duimpjes draaien voor jou ook volop hoor!

hyper, hoe is het nog met jou? Je bent gewoon al 13weken, wat gaat de tijd snel!

Deel Deze Pagina