Allereerst Tess en Hyper ook welkom hier Maliza maak je niet druk meid, iedereen die hier schrijft/leest zit in een bepaalde fase van haar leven die heel belangrijk is. Voor ieder op haar eigen manier en iedereen gaat daar op haar eigen manier mee om. Als jij minder wilt reageren op wat anderen zeggen maar wel vragen wil stellen geen enkel probleem, maak je er niet druk om meid Gisteravond de eerste Gonal gezet, wat is dat een fijne injectie in vergelijking met de decapeptyl zeg. Ik heb deze er gelijk met de deca uitgehaald en ook na elkaar gezet. Ik zet bijna alle injecties in een linker "vetkwab" als volle tante is dat geen probleem. Begint inmiddels wel blauw en groen te worden in die zone, blij dat ik niet in bikini hoef/ga hihi Ik heb de Gonal weer in de koelkast gelegd, hoewel dat volgens de beschrijving inderdaad niet hoeft als het maar onder de 25 graden bewaard blijft Sandra hoe voel je je meid? Ben benieuwd naar hoe het met je gaat. Wat betreft mijn eerste meting die is vrijdag 11-7, ze noemden het gewoon echo maar neem aan dat het om meting gaat. Ach eerste keer in dit traject dus ik weet nog niet zoveel. Die getallen waar jullie het over hebben snap ik al helemaal niet en horen ze je dat mee te delen of moet je zelf om bepaalde zaken vragen? Ik heb werkelijk waar geen idee. Het enige dat ik extra slik is foliumzuur verder doe ik niets extra's behalve iedere dag half uur bewegen en gezond (op af en toe wat ongezonds na) eten. Ik blijf toch zeggen normaliter als je zwanger zou raken op "natuurlijke" wijze weet je het vantevoren ook niet allemaal, maar wellicht is dat mijn nuchterheid of sufheid net hoe je het wilt zien. Verder hier alles goed, beetje moe maar kan ook van het werken komen, tis nogal druk. Nu gelukkig lekker weekend, vanmiddag even verjaardag van me nichtje gevierd..... nu lekker op de bank met een bak koffie en wachten tot NL - Costa Rica begint. Ladiesss liefs en knuffel van mij
Hoi dames, vandaag wachtdag 8 en de hele dag bloedverlies :x! Ik ga er vanuit dat het menstruatie is omdat het teveel en telang duurt voor een innesteling. Ontzettend balen, zeker omdat we nu weer een maand moeten wachten! Blijf jullie volgen, succes dames! Xx
Ochhhh Sandra wat vreselijk zeg....Heb zo met jullie te doen. En dan idd ook nog eens een maand moeten wachten terwijl je niet wil wachten. Lieverd een hele dikke knuffel van mij X
Helaas blijkt het echt om een menstruatie te gaan. Zoals mailiza al zei realistisch blijven denken en dan is het ook niet zo vreemd dat het de 1e keer niet gelukt is. Nu een maandje rust en ga weer vol goede moed de volgende ronde in, heb gelukkig nog 4 embryo's in de diepvries. Lieve dames, heel veel succes, blijf voor jullie duimen!!! P.s nog bedankt voor jullie lieve reacties!
Oh nee Sandra wat ontzettend balen!! En dat is dan nog zacht uitgedrukt En wat snel al na 8 dagen, maar als het toch niet zo heeft mogen zijn deze ronde kan het maar beter snel komen dan dat je rond je testdatum ongesteld wordt... In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel!! Die cijfers waar we het over hebben zijn de waarden van de schildklier. Die is bij uedereen waarbij de schildklier normaal werkt op een normaal niveau dus dan is het niet zo gek dat je daar niks van weet en dat ze die waarden niet noemen hihi Ik ben zooooooo zenuwachtig voor morgen. Ik ga rond de middagpauze bloedprikken als ik het zo lang vol kan houden want anders ga ik eerder. Maar dan is het nog wachten op de uitslag brrrrr ik hoop zo dat mn waarde genoeg is gezakt!!!
In afwachting om te starten: Willeke86 - 1e kindje - in afwachting op operatie, hopelijk starten in september Kubbeltje85 - 1e kindje - in afwachting ivm schildklier, start 7 juli Tess27 - 1e kindje - start 30 juli Hyper - 2e kindje - start 18 augustus Sandrabk - 2e kindje - in afwachting op cryo tp Bo1980 - 1e kindje - in afwachting op cryo tp Veroo - 1e kindje - in afwachting op cryo tp Onderdrukkende fase: Palmboom - 1e kindje: 3 juli Decapeptyl, 12 juli echo Stimulerende fase: Kwekkie77 - 1 kindje: 4 juli start Gonal, ?? FM Maliza3 - 1e kindje: 4 juli FM1 Punctie/terugplaatsing/ NOD: Zwanger: Hey meiden, ik heb het lijstje even bijgewerkt, volgens mij klopt het zo, maar zo niet wees zo vrij om het aan te passen Volgens mij heb ik iedereen erop staan!
Sandrabk, jeetje meid wat vreselijk jammer dat je al bloedverlies hebt.. dat is even een tegenslag! Goed van je dat je al weer vooruit kijkt, echt knap! En gelukkig hebben jullie nog cryos!! Heb je de gyn al gebeld om te bespreken hoe en wat? Niet leuk hoor dit, knuffel!! Kubbeltje, Ben je lekker bijgekleurd onder de zonnebank? Lekker hoor, soms echt even me-time! Ik ga eens in de zoveel tijd ook voor een gezichtsbehandeling met massage, heeerlijk!! Dat mág ik dan ook echt ff van mezelf Heel veel succes morgen met het bloedprikken! Wanneer krijg je dan de uitslag? Diezelfde dag? Hou ons op de hoogte! Hoop dat je mag gaan starten! Zal vast goedkomen! Kwekkie, cyste?! Wat nou! Hadden ze dat nooit gezegd en had je die opeens? Kan ook een oude follikel geweest zijn die een cyste is geworden, heb ik ook een paar keer gehad, je lichaam ruimt die met de eerst volgende menstruatie zelf op. Niets ergs aan, geen endocyste (zoals die ik nu heb, die gaan nl niet uitzichzelf weg) Haha ja ik denk ook altijd maar zo, die gyns die zien niet anders en er is er vast wel iemand die er gekker uitziet dan ik Succes vrijdag! Hopelijk zien ze al mooie follikels zitten! Palmboom, lekker rustig avondje gehad? Ik heb dat altijd op dinsdag, dan is mijn vriend op cursus. Maar as dinsdag de laatste keer dus dan is hij op dinsdag weer thuis, ook gezellig hoor haha. Maliza, he wat vervelend meid dat ze niet heel hard willen groeien.. hopelijk krijgen ze nu een power-dosis zodat ze een groeispurt gaan maken!! Tess27, welkom hier! Het was me even niet duidelijk wanneer jullie nu met icsi 3 gingen starten, juli of sept? Jij hebt inderdaad ook al behoorlijk wat meegemaakt.. Wel fijn dat je je nu volledig kunt focussen op de behandeling (hoewel werk natuurlijk ook afleiding geeft), en geen gezeur met vrij vragen etc. In welk zh loop je? Hyper, ook welkom hier!! Volgens mij heb ik je ook bij een ander topic een keer voorbij zien komen, ff kwijt welke dat was.. Wat rot dat je 3 mk's hebt gehad, heftig hoor..! Heb je begin 2014 je zoontje gehad? Dan gaan jullie vlot weer door maar inderdaad, je weet nooit hoe snel het weer lukt dus als je er klaar voor bent zou ik ook weer beginnen. Ivf2? Ego, zoo ik ben weer bij en heb op iedereen gereageerd Hier niet veel bijzonders, nog steeds geen operatiedatum. Zodra ik meer weet meld ik mij uiteraard Ik blijf dus gewoon lekker meelezen en reageren. Liefs en fijne zondag allemaal!!
Ja mn kleurtje is weer wat mooier en mn haartjes kunnen er ook weer een paar weekjes tegen, heerlijk als dat allemaal goed zit! Ik ben echt onmogelijk vandaag, irriteer me aan alles, kan om de kleinste dingen janken pfff word er helemaal gek van. Hopelijk heb ik morgen snel de uitslag, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn bahbah die onzekerheid is echt killing
Hihi lijstje wordt wel lang zo. Wel prettig zo'n lijstje Willeke! Wordt alleen tijd dat die laatste regel ZWANGER gevuld gaat worden! Succes allemaal!!
Kubbeltje, ooh meid die dagen herken ik niet leuk!! Gelukkig gaan ze ook weer voorbij. Ik kan me soms een paar uur later eigenlijk wel weer prima voelen! Ik denk bij mij dat het echt door de lucrin komt. Schijnt een enorme uitwisseling te hebben op je stemming/humeur. Sandra, hihi jaaa aardig lijstje zo! Ik hoop ook snel dat we snel allemaal ónderaan het lijstje staan
Een verlate dikke knuffel!! Balen dat deze poging mislukt is, maar idd fijn dat je nog cryo's hebt! Moet je nu nog een bloedtest doen in het ziekenhuis? Dat vind ik altijd zo een marteling als het niet gelukt is.... Dus ik hoop dat jij dit niet hoeft te doen..
Dankjewel Palmboom!! Ik ga rond 12 uur bloed prikken en een paar uur later is de uitslag bekend, dus aan het einde van de middag moet ik het wel weten...... Ben echt zo beroerd al de hele ochtend pfff dat zal wel van de spanning zijn, ben echt een emotioneel wrak op het moment hahaha en dan ben ik nog niet eens met de hormonen begonnen!! Ik hou jullie op de hoogte!!
emotioneel wrak is heel herkenbaar hier hoor ik jankte zelfs bij programma's op comedy central dus dan is er toch iets goed mis haha. ik ben me ook druk aan het maken om morgen wat nou als ze nog nie goed gegroeid zijn etc... duim voor je voor een goede uitslag. liefss
Herkenbaar!! Ik sta inmiddels ook al emotioneel op scherp (zo noem ik het zelf) Kan echt zo boos en verdrietig worden om dingen... Was zaterdag op een festival en dan moet ik bij sommige liedjes al huilen... Gelukkig kan ML hier goed mee omgaan, maar het gaat denk een lange maand worden
het emotionele gedoe is wel al wat verminderd bij mij alleen als ik boos ben ben ik gelijk 20x bozer dan anders en bij verdrietig dus ook nu bij vrolijkheid werkt dat niet ofzo.. haha maar ik vind het nu ook allemaal steeds langer duren van vrijdag tot morgen duurt al een maand lijkt wel...
Ik ben zooooooooooooooooooooo blij!!!!! Hij is 1,9 dus het gaat gewoon door deze maand!! Laat die ongesteldheid maar komen!!