Ivf/icsi vanaf juni, wie schrijft mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vogelindeboom, 29 mei 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Sterkte meis...

2. Vogelindeboom

Vogelindeboom Actief lid

29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Oh @Lisewiesje ik leef ze met je mee. Het is zo oneerlijk en je bent machteloos. Het is ook moeilijk om lichamen te vergelijken. Misschien had jij wel meer heel grote eitjes dan ik of waren om andere redenen de risico’s groter. Ze blazen het niet voor niets af, ik geloof dat ze het beste met je voor hebben.

Woon je in de buurt van het strand? Mijn hoofd in de wind, helpt bij me altijd goed.

3. Vogelindeboom

Vogelindeboom Actief lid

29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Nou lotje ik zit met dezelfde vragen. Ik vond het prikken ook echt meevallen en denk nu: wauw, dit kan ik nog wel een keertje aan, als het nodig is. MAar als ik lees over die bolletjes en de smurrie die je drie weken meetorst, denk ik: dat is wel killing voor je seksleven. Stel dat we vijf, zes terugplaatsingen nodig hebben, dan is het 30 weken smurrie-glijden? Dat kan toch niet? Zou ik vervelender vinden dan dit hele prikken.

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Volgensmij doen sommige dames na de seks pas die bolletjes inbrengen.. (en na een douch uiteraard) is wel een vraag om voor mij nee te nemen voor de 28ste :p
    Doen ze de cryos niet terugplaatsen in eigen cyclus bij jullie? Ik had gehoord van mijn arts dat t bi j mij wel in eigen cyclus terug geplaatst word de cryos...
    Ik denk dat ik maar een lijstje maak met vragen ofzo haha

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dames heb nog een vraagje aan de gene die ook eerst de pil moesten slikken voor IVF, nam het bloeden gelijdelijk af of juist niet?
    Ik lijk alleen maar erger en erger ongesteld te worden. Gister avond mn eerste pil geslikt, maar ik bloed nu echt alsof er een koe geslacht is... (Heb door mn ontsteking een menstruati3 overgeslageb) dus moet extra troep uit natuurlijk.. maar ikk heb de pil al zeker een jaar of 6 niet meer geslikt.. dus ik weet niet goed meer hoe en wat qua bloeding.. hoe lang duurt t voor t afneemt/stopt?

6. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Zo punctie achter de rug. In totaal hebben ze nu 18 eitjes eruit gehaald. De rest was te klein/onbruikbaar dus hebben ze laten zitten.
    Ik wil niemand bang maken en misschien ben ik kleinzerig maar het was een ramp.:(Het deed zo ontzettende pijn. De pijnbestrijding sloeg gewoon niet aan, deed echt niets! Ik was te gespannen denk ik.. uiteindelijk kwam het wel maar toen had ik het meeste al gehad:rolleyes: toen werd ik alsnog wat suf. Man man wat deed het zeer haha. Door mijn getril en gespannenheid heeft ze me perongelijk van binnen geraakt wat weer ging bloeden. Ook nog een catheter in.

Nou ja het zit er op haha ik lig met een kruik in bed!
    Toch 18 mooie eitjes!zo benieuwd hoeveel er uiteindelijk bevrucht zijn

7. Lisewiesje

Lisewiesje Actief lid

21 aug 2016
    174
    28
    28
    18 eitjes mooi aantal!

Wat vervelend dat het zo een nare ervaring was! Laat je maar lekker verwennen nu, waren ze wel lief voor je?

Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn?

8. Megan1988

Megan1988 Lid

31 mei 2018
    6
    5
    3
    Vrouw
    Ik heb even niets van mij laten horen maar wel actief meegelezen!

Ik heb de punctie ook achter de rug en ik wilde juist doorgeven dat het 100% is meegevallen terwijl er 22 follikels zijn aageprikt. Het is voor iedereen anders natuurlijk maar ik heb geen moment pijn gehad, tuurlijk voel je wel iets maar van pijn was niet te spreken.

Succes maandag dames!

Lotje111 vindt dit leuk.
  9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ze waren hartstikke lief! Ik hoor maandag hoeveel

Lotje111, Kimmetjuh90 en Lisewiesje vinden dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah meis wat naar :(
    Sterkte! En hopen op een goed aantal bevruchte eitjes!

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Zo zie je maar dat t idd voor d week mee valt en voor de ander niet :) ik zelf ben heel benieuwd hoe ik t ga ervaren:)

12. Vogelindeboom

Vogelindeboom Actief lid

29 mei 2018
    219
    110
    43
    Vrouw
    Mooi aantal, 18 eitjes! Wel kut dat het zo’n pijn deed. Wat voor pijnstilling had je? Heb je echt liggen gillen in die stoel?

Ik duim voor embryo’s!

13. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik gebruik ook de bolletjes utrogestan, inlegkruisje is aan te raden..
    Ik gebruik de applicator niet, doe het gewoon met m’n vingers, daarna handen wassen en klaar.
    Ik heb 60 bolletjes gekregen, 6 per dag dus ik heb voor 10 dagen. Verschilt volgens mij wel per ziekenhuis hoe lang je ze moet gebruiken.

Lotje111 vindt dit leuk.
  14. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Frustratie en woede mag, moet zelfs en is goed voor de verwerking, het is allemaal ook niet niks.
    En gewoon lekker op stal, borstelen en verzorgen, dat kan/lukt wel toch en brengt ook je gedachten even ergens anders.
    Ik denk aan je, net als alle andere meiden.

15. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Agh, vervelend dat je het zo hebt ervaren. Ik was heel rustig, wist wat er ging komen, wat waarschijnlijk ook een ‘voordeel’ was, wist dat het niet heel lang duurt en dat het ff beetje pijnlijk is.
    Moet wel zeggen dat naar mijn idee het ook wel verschilt welke arts je hebt, naar mijn idee was het 3 jaar geleden pijnlijker dan vorige week. Andere arts die naar mijn idee ‘zachter’ was.
    Hopelijk heb je weinig na-pijn!
    Wel heel mooi aantal eitjes!

16. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Cryo’s worden inderdaad vaak, als alles goed eruit ziet, teruggeplaatst in eigen cyclus.
    Ik heb toen ook niet die bolletjes gehad, omdat je lichaam het dan natuurlijk ‘zelf’ allemaal doet en niet onder invloed van decapeptyl, gonal-f etc.

Er zijn ook andere opties die hetzelfde doen als de bolletjes. Vraag hiernaar!
    Wil je de namen weten dan zoek ik ze op!
    Eigen bijdrage is wel hoger dus je moet iets meer betalen, maar dan zijn het gewoon pilletjes.
    Ik heb voor de Bolletjes gekozen, never change a winning team. Hopelijk brengen ze ons deze keer weer gelijk een kindje..

17. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Zo, dan als laatste. Wij vandaag bericht gehad van het lab. Helaas weer maar 1 cryo over.
    Ze waren alle 6 van top-kwaliteit als de arts zei, helaas toch 4 weer afgevallen.

Maarja, je hebt er maar 1 nodig toch, hopelijk blijft deze plakken.

18. Lisewiesje

Lisewiesje Actief lid

21 aug 2016
    174
    28
    28
    Ga er elke dag wel heen met vriendlief, hij de stallen ik longeren. Dat wil gelukkig nog wel :)

Vind het zo een fijne club hier, iedereen die met elkaar mee leeft! Doet me echt goed, ben nu ook weer wat positiever!

Jammer dat er 4 cryo's zijn uitgevallen, hopelijk blijft deze inderdaad plakken! Hoe voel jij je nu?

Jetski vindt dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aha ja nou ik kies gewoon voor die bollen hoor :p

Jetski vindt dit leuk.
  20. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Buik nog iets opgezet, nog wat moe maar dagen dat ik vrij ben en dochter in de middag ligt te slapen, doe ik nu ook even m’n oogjes dicht. Zo prima te doen, alleen huis een chaos dus m’n man mag even iets meer doen. Haha
    Gister wat plopjes elke keer in m’n buik, wellicht innesteling, misschien naweeen van de punctie, wie zal het zeggen.
    Zelf een hard hoofd erin, maar pas een test over veel te veel dagen, of toch ongesteld worden zal de uitslag geven.

Deel Deze Pagina