Ik lees actief mee Maarten zelf nog niet aan fe beurt. Ben zo benieuwd.. ik ga wel over een met vakantie dus denk dat ik pas iets kan spuiten als ik terug ben. Hebben Z-H vaak wachtlijsten of valt het wel mee
Oh dames de pijn is wel ergens heel goed voor geweest haha Van de 18 eitjes zijn er 12 bruikbaar waarvan ze er 11 hebben bevrucht!! Goed nieuws dus. Ben benieuwd hoe ze zich verder ontwikkelen!
Lief dat je het vraagt. Een heel stuk beter gelukkig. Nog wel wat gevoelig en pijnlijk met momenten maar niet te vergelijken met gister haha
Wat fijn dat t een stuk beter gaat. Ik vind t zo spannend, kijk er wel een beetje tegenop, maar ja, geloof niet dat er iemand is die er super veel zin in heeft
Yes! Wat een goed nieuws! Wat zijn het er véél! Wanneer is je terugplaatsing? Spannend he, @Lotje111 ? Ik merk dat ik zelfs een beetje misselijk ben, door zenuwen en de Ovitrelle. En ik krijg denk ik oorontsteking dus voel me niet topfit. Ik ben zó benieuwd hoeveel pijn het doet.
Ik heb denk ik al 5x gehuild vandaag, dan lig ik niet lekker, zit ik niet lekker, loop ik niet lekker, dan is alles weer kut, dan zegt mn vriend iets wat niet goed valt etc. We hebben vanmiddag boodschappen gedaan voor een heel weeshuis dus hoef iig niet te verhongeren. Wat neem jij allemaal mee naar t ziekenhuis? Ik een extra chill broek, ondergoed, maandverband, pakjes crackers, portable lader voor mn telefoon en een flesje water. Denk dat dat t is? Hoelaat moet jij je melden? Ik om 7 uur.. Wat voor verdoving krijg je?
Ah klote, dat huilen. 7 uur?? Huh? Nu denk ik: heb ik iets gemist? Ik heb om 8.30 uur punctie en heb niks gehoord over hoe laat ik er dan moet zijn. Ik denk 8.00 uur ofzo? Ik ga in m’n chillbroek plus t-shirt plus trui. En appel, water en chips (het enige wat lekker is als ik misselijk ben). Ik krijg morfine-infuus! En jij?
Ik heb gekozen voor een ruggenprik dus misschien dat ik daarom vroeg aanwezig moet zijn? Ik krijg eerst wat slaapmiddel, dan de ruggenprik, dan moet ik weer wakker worden voor een aantal checks en dan krijg ik weer een beetje slaapmiddel. Ben benieuwd... De punctie is bij ons in t fransiscus en dan moet mn vriend de eitjes naar t erasmus brengen en daar zijn deel lozen. Hij zou een paar selfies maken onderweg Mn vriend heeft een hele belangrijke dag morgen voor zn werk dus hij kan smiddags helaas niet bij me zijn, maar hij komt me natuurlijk wel ophalen in t ziekenhuis. Gelukkig wil mn vader al vanaf 9 uur in t ziekenhuis zitten zodat hij bij me kan als ik wakker word. Zo is mn vriend ook gerustgesteld en dan mag mn vader voor me zorgen overdag Heb jij wat geregeld voor daarna? Ik denk ergens dat ik t ook wel alleen af kan maar mn vriend denkt dan van al is t alleen maar om even je ei kwijt te kunnen (haha).
Maar mocht jij zelf kiezen dan, voor type verdoving? Aan mij is dat helemaal niet gevraagd. Wat gek? Wel fijn, ruggenprik, dan weet je zeker dat je niks voelt hahaha. Ik heb m’n zus op stand by staan. Als ik me na de punctie niet goed voel, belt m’n vriend haar en dan is ze er binnen 10 minuten. Na het lozen van zaad in het andere ziekenhuis komt m’n vriend weer terug om mij op te halen.
Nee ik heb er zelf om gevraagd. Ik heb echt een hele nare ervaring gehad met de HSG dus dacht probeer t gewoon. Tijdens de intake kreeg ik te horen dat bijna niemand t deed, daardoor ging ik wel bijna twijfelen maar ik dacht echt fuck it dan ben ik maar wat ‘zwakker’. Ben nog denk ik het meest bang voor t feit dat ik mn benen dan 2 uur niet kan bewegen, lijkt me echt bizar.. Fijn dat je zus standby kan staan, fijn idee is dat!
Nou als ik het ooit weer zou moeten doen dan wil ik ook een ruggenprik hoor! Hier is ook niet gevraagd wat voor verdoving ik wilde. Kreeg gewoon een infuus met een roesje. Alleen jammer dat mijn roesje niet wilde werken
Ja apart hè? In t buitenland is het dus gewoon normaal dat je meer dan een roesje krijgt. Op een of andere manier zijn ze daar in NL wat moeilijker mee. Toen ik vroeg naar de eventuele nadelen zei de arts, tsja, het is wat meer gedoe de punctie gaat plaatsvinden op de OK dus dat is wat meer “gedoe”. Prima, doe mij dat gedoe dan maar
@Lotje111 & @Vogelindeboom heel veel succes morgen! Ik duim voor een mooi aantal, goeie bevruchting en weinig pijn! En natuurlijk ook voor geen nare gevolgen de tijd na de punctie!
Hier: nog een paar dagen en dan weet ik ook meer, zo spannend!!!!!! Verder zit ik op dag 4 en bloed nog steeds als een rund... Ik snap t wel, maar irritand is t zeker wel... normaal ben ik op dag 4 al wel klaar... nu door een maand geen menstruatie gehad te hebben,of nahja heel weinig, komt er meer uit.. maar mag van mij wel weer ophouden.. Hopelijk is t gauw weg
Zo.. ik leef nog! Ik vond het super spannend dus voordat t infuus gezet werd moest ik al huilen. Toen de ruggenprik, nog harder huilen inclusief snikken. Tijdens de punctie voelde ik niks. Wel moest ik steeds wat traantjes laten, het is ook niet niks, al die hormonen en dan zo spannend allemaal. Mn vriend is net onderweg terug naar t ziekenhuis waar ik lig. Ik had 9 goede eitjes en t zaad was ook goed! Mn benen kan ik nog niet helemaal bewegen maar mag hopelijk over een paar uur naar huis @Vogelindeboom hoe is t bij jou gegaan?
Heb je er vaker last van? Ik heb het lange traject met de pil gedaan maar mijn menstruatie was gewoon normaal. Netjes op tijd, netjes 4 dagen en niet overdreven in hoeveelheid! Nu ik de pillen slik om het af te breken ben ik wel benieuwd wat mijn menstruatie doet.