Drukte iets te snel op de knop, maar bij ons dus geen enkele reden waarom het niet lukt. Zowel bij mij als mijn partner alles prima.
Nee ivf! Ja vond ik ook al!! Ze gaf aan dat er voor die data een plek is voor punctie. En dat we aan de hand van die data de cyclus moeten aanvullen. Maarja je weet niet hoe mijn lichaam zal reageren op de hormonen.. we gaan t zien. Eerst lekker genieten van mijn vakantie en als we terug zijn met volle moed aan de bak!
Wat spannend @Desi111 Hopelijk valt het aantal eicellen uiteindelijk mee en doen ze het goed. Ik duim voor je!
Hoe lang hielden jullie last na de punctie? Mijn buik is nog super dik en gevoelig. Eigenlijk had ik morgen geen extra controle maar ik heb net zkh gebeld en ze doen toch een bloedtest en echo. Nu denk ik: fuck, misschien gooi ik wel m’n eigen ruiten in door deze klachten te melden. Straks mag ik morgen geen terugplaatsing (mits er eitjes bevrucht zijn, hopelijk). Maar m’n buik was ook te dik om níet te melden... dilemma! Hadden jullie dat ook? Dik en pijn, dagen na punctie?
Hoi @Vogelindeboom, dat is bij mij precies hetzelfde. Ook mijn buik is nog superdik en gevoelig, en aangezien de narcose ook nog nawerkt daarbij ook nog erg slaperig en duizelig. Had gehoopt me nu wel weer iets beter te voelen, maar helaas. Hopelijk levert het voor je geen problemen op met de terugplaatsing. Geen idee of het invloed daarop heeft.
Whaaaaaaa nog 1 dag.. Nahja.. aantal uur eerder..!!!!! Ik trek t niet meer door die kut zenuwen Ben wel echt blij dat ik al zo vroeg er moet zijn.. dan hoef ik niet nog een godganse dag in spanning af te wachten bloed lijkt eindelijk gestopt.. maar wil niet te vroeg juichen... (sorry moest even!)
Zo spannend!!ik duim! Ik krijg geen tp ivm overstimulatie maar morgen zijn mijn bevruchte eitjes 5 dagen en dan gaan ze de vriezer in. Ok hoor morgen ook hoeveel het er zijn. Spannend!!
Toch goed dat je het hebt gemeld hoor! Hier hetzelfde maar ik wist nog voor de punctie al dat ik geen verse tp zou krijgen. Hopelijk gaat de jouwe morgen gewoon door! Ik duim!
Ik heb ook nog last, heel veel pijn aan mn rug en af en toe beetje zeurende buik. Verder ben ik ook nog bol en bij opstaan ofzo voel ik t het meest. Heel goed dat je t hebt doorgegeven. Volgens mij heeft een embryo geen goede kans als er vocht in je buik zit dus alleen maar goed dat ze dat eerst gaan checken. Spannend he? Hoelaat ben jij aan de beurt? Ik moet om 9:30 bloedprikken en heb om 10:30 de echo. Als het goed is hoor ik in de tussentijd hoeveel er bevrucht zijn.
Ik hoop zó op goed nieuws voor ons beiden! Ik heb om 8.00 uur bloedprikken en om 9.00 uur echo. *Duim duim duim*
Nou dames, het gesprek zit erop.. Jezus wat een boel info! Ik mag 9 juli beginnen met decapeptyl, en 19 juli heb ik mn eerste echo, en ik mag eventueel de punctie ondergaan met een roesje, maar daar gaan we nog even goed over nadenken...